MellonCollie Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #1521 Del Skrevet 15. mars 2011 Tannpinen viste seg å være bihulebetennelse, men starter heldigvis å gå over nå. Kommer og går litt. Har vært på hyttetur på fjellet i helga sammen med et vennepar. D har fått testet langrennsski, men var mest aking og snølek. God stemning i alle fall! Mannen fikk omgangssyke i går kveld, og ble dermed forvist til gjesterommet i natt. D kom inn i senga mi på morgenen i dag og spurte etter pappa. Jeg forklarte at han var syk og dermed lå i den andre senga. Da svarte han "jeg må inn og kose pappa litt, så han blir frisk igjen!". Ahh, fine gutten! Snuppa var også fryktelig aktiv i magen mens D og jeg lå og slappet av, så i dag fikk han kjenne henne sparke for første gang Det var stas! Har vært hos jordmor i dag, og alt er fortsatt helt supert. Magen vokser som den skal og snuppa ligger nå med hodet ned. Var det jeg regnet med, for har kjent mye tydeligere spark den siste tiden, og da mer oppover Kun gått opp 7 kg så langt, men har jo ikke noe vann i kroppen. Hadde ikke gått opp noe særlig siden sist, så fikk litt kommentar på det - men så lenge magen vokste skulle jeg ikke bekymre meg. Spiser jo greit, så ser ingen grunn til at jeg ikke skal gå opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mars 2011 #1522 Del Skrevet 15. mars 2011 Så bra at du begynner å føle deg god igjen. Her i gården har jeg lagt på meg det dobbelte av deg, og begynner å engste meg litt. Vil du ha noen kilo av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1523 Del Skrevet 16. mars 2011 Så bra at du begynner å føle deg god igjen. Her i gården har jeg lagt på meg det dobbelte av deg, og begynner å engste meg litt. Vil du ha noen kilo av meg? Jeg tok saken i egne hender og forsynte meg med sjokoladekakerester fra helgas hyttetur i går i stedet -------- I dag var jeg "flink" og gikk hjem fra jobb kl 13, så da fikk jeg en liten time på øyet før jeg hentet i barnehagen. Var foreldrekaffe på avdelingen i dag, og barna skulle opptre for oss foreldrene. Det var rundt 8 barn som var der, og mange av de var ikke så klare for å stå foran alle de voksne. Men de fikk de fleste frem til slutt. Så skulle de synge 2-3 sanger. De voksne satte i gang med den første, og de eneste som sang var de to voksne pedlederne - og min kjære sønn Han tok et skritt frem, danset litt og sang i vei, hahaha! Sjenert har vi ikke sett, nei... de hadde en plan B, og hadde tatt opptak når de øvde i går, så da ble det satt på video for oss i stedet. Der var alle barna med! Utrolig morsomt å se, de er en fin gjeng. Gruer meg til de skal skifte avdeling til høsten, har jo blitt så glad i alle disse barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1524 Del Skrevet 17. mars 2011 Nå driver jeg og pakker bagen min - for i morgen tidlig skal jeg ut og fly. Jeg skal på Trondheimsferie, helt alene Treffe venninner, treffe baby til ei av mine beste venninner og i det hele tatt bare kose meg! Egentlig supertrøtt, og må opp i morgen tidlig kl 0530 eller noe for å rekke flyet...men er fotballkamp i dag, så jeg klarer ikke helt gå og legge meg heller. Satse på å sove lenge i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. mars 2011 #1525 Del Skrevet 17. mars 2011 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. mars 2011 #1526 Del Skrevet 18. mars 2011 God tur, høres kjempekoselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. mars 2011 #1527 Del Skrevet 22. mars 2011 Håper du koste deg masse i Trondheim Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #1528 Del Skrevet 23. mars 2011 Åhh, det var deilig med tur helt alene! Tidlig opp på fredag for å ta fly. Kom til Trheim sentrum tidlig, og brukte de første timene på å spise frokost etc på kafè mens jeg leste avis og slappet av. Shoppet litt (en tur inn Nøstebarn medførte et par småting til snuppa ), og hadde rett og slett en skikkelig feriedag. Møtte et par venninner til lunsj, og så dro vi hjem til hun ene hvor jeg skulle bo. Hun har ei nyfødt jente på 6 uker, så hadde masse tid til å kose med henne. Fikk også med en del rosa plass i str 50 med meg hjem Lørdagskveld var vi 9 jenter ute og spiste. For de som bor i Trondheim kan maten på Søstrene Karlsen virkelig anbefales! Har aldri spist der før, kun vært "drinksted". Men helt super mat altså. Sånn ellers på lørdag og søndag var vi bare hjemme hos venninna mi eller på "gamle" puben min hvor det var masse kjentfolk hele tiden. Utrolig trivelig! Er glad jeg gjorde unna turen nå. Er ikke bare bare å sitte i et TRANGT fly med stor, stram mage. Men fikk jo tatt ting i mitt tempo sånn ellers. Ellers denne uka går livet som normalt med jobb, mannen med endel overtid og D i storform. Vi hadde siste gang på svømming denne uka, så får se om vi melder oss på videre. Jeg får jo ikke vært med sånn om noen få uker, så da er vi litt avhengig av at mannen vet at han er hjemme på mandager. Er ikke vits i å betale masse for et kurs vi ikke får gått på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mars 2011 #1529 Del Skrevet 24. mars 2011 Åååh, nå fristet det med en Trondheimstur! Savner Trondheim litt, selv om jeg er ferdig med byen og ikke vil bo der igjen. Det er jo så koselig en by, og herlig stemning. Høres jo ut som du har hatt en super tur, iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. mars 2011 #1530 Del Skrevet 24. mars 2011 Koselig med tur til Trondheim, en flott by Og så er det godt å lese at alt står så bra til med dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1531 Del Skrevet 25. mars 2011 Helga startet så bra - koste meg hos gode venninner i går kveld, hele familien sov til over 7 i dag og grei dag på jobb som ble avsluttet med vafler. Ble hentet av mannen, vi skulle hente den ene bilen på verksted før han hentet D og jeg dro i butikk. Mens vi sto på verkstedet kl 1515 kom telefonen fra barnehagen; D har kastet opp Mannen dro jo rett og hentet ham, og vi har hatt en diarébleie etter det (veldig kort tid etter vi kom hjem). Nå har han spist en halv banan, drukket en del vann og spist litt spaghetti og han virker i fin form. Så her er det bare til å krysse fingre for at det var MEGET kortvarig Mannen skal ut med en kompis i kveld, så jeg er alene hjemme med D. Håper jeg slipper kontinuerlig bleieskift og sengeskift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mars 2011 #1532 Del Skrevet 25. mars 2011 Uff, så kjedelig med sykdom. Får håpe kvelden har vært bra så langt og at du har fått slappet av litt. GOd helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1533 Del Skrevet 26. mars 2011 Både kvelden i går og natta gikk smertefritt, så jeg tenkte han var frisk. Men når han skulle spise banan til frokost i dag tidlig kl 0800 kom den rett opp igjen. Men resten av dagen har han vært fint - ikke noe oppkast, og heller ingen diare. HAr hatt en slapp dag da, han har spist mindre enn vanlig. Så har fått se endel film, og ellers har det gått i pusling, tegning og boklesing. Mannen har vært på Top Gear-showet i dag, så nå er han på pub og ser landskamp med kompiser. Så jeg sitter her i mørket (Earth Hour må vite ) og ser på TV... DEN kunne ikke skrus av i viktig fotballkamp, samme hvor kjedelig den nå er blitt. D og jeg skulle egentlig vært og sett på teaterforestilling av Hakkebakkeskogen i dag, men turde ikke ta han med pga sykdom. Håper vi kanskje klarer det i morgen i stedet, vi hadde gledet oss begge to. Ellers er ikke bekkenet noe godt om dagen Skal veldig lite til før jeg får skikkelig vondt i korsrygg / lyske. Og leggkramper vekker meg hver natt. O herlige graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. mars 2011 #1534 Del Skrevet 27. mars 2011 God bedring til D! Håper han er i form til forestilling i dag Jeg glemte hele Earth Hour jeg... Var så opptatt av å vaske gulv Ja, på en lørdagskveld, faktisk Men bra noen er litt mer oppegående! Ikke sååå lenge til vondtene er over nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1535 Del Skrevet 29. mars 2011 God bedring til D! Håper han er i form til forestilling i dag Jeg glemte hele Earth Hour jeg... Var så opptatt av å vaske gulv Ja, på en lørdagskveld, faktisk Men bra noen er litt mer oppegående! Ikke sååå lenge til vondtene er over nå Haha, gulvvask gjøres når man har tid - enkelt og greit Det ble ingen forestilling på oss. D kastet ikke opp noe mer, men det ble rett og slett litt mye stress den dagen. Så vi får håpe det dukker opp en annen teatermulighet straks -------- I dag er det faktisk akkurat to måneder til termin. Er 31 + 5... går unna dette her! Bekkenet fortsetter å gjøre vondt, da I natt måtte jeg stå opp kl 4 og bare rusle meg en runde rundt i stua, gjorde så vondt å ligge. Er vel når jeg er i samme stilling for lenge som det blir litt kranglete. D er heldigvis en drøm om dagen Skravler, smiler og ler. Er så morsomt nå som man kan ha samtaler og "ordentlig" lek. Kommer stadig noen små gullkorn, MÅ bli flink til å skrive det ned!! Men det er i alle fall ingenting som gjør meg lykkeligere enn når vi pusler rundt i huset her alle tre, og han sitter og leker med bilene sine mens har synger og traller. Ser virkelig at han koser seg. Nå har våren også kommet for fullt. All snøen i hagen er forsvunnet, og D og mannen har raket og fikset litt i hagen i dag. Få frem verandamøblene, så kan vi sitte ute og nyte sola når vi kommer hjem fra jobb / bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. mars 2011 #1536 Del Skrevet 30. mars 2011 Innom og hilser på Nå nærmer det seg jammen meg slutten på svangerskapet for din del altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1537 Del Skrevet 1. april 2011 Innom og hilser på Nå nærmer det seg jammen meg slutten på svangerskapet for din del altså! Så hyggelig å se deg innom Ja, her har det gått unna - tenk at det er under to måneder til termin ----------------- Fikk tatt noen fine bilder av verdens herligste storebror i går. Jeg lå på sofaen med ham sittende inntil meg mens vi så på barne-tv, og så sier jeg "nå lurer jeg på om lillesøster roper på deg". Han ble superivrig, og drar opp genseren min og legger hodet ned på magen. Så måtte jeg skru av TV'n fordi den bråket for mye for ham ("hysj med TV'n, jeg hører ikkeno!"). Så ligger han der og lytter og gliser, og etter en stund sier han "jeg hører ikke no, bare masse vann!" Pratet litt om at babyen ligger i masse vann, så det var helt riktig at han kunne høre det. Så fortsatte han å kose på magen, så da hentet mannen kamera. Fikk bilder av ham som både koser på, nusser på og lager prompelyder på magen Ellers; FREDAG Endelig en helg uten spesielle planer, og mannen og jeg har date hjemme i kveld. Har ikke hatt mye hjemmetid sammen i det siste, så det skal bli godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. april 2011 #1538 Del Skrevet 1. april 2011 Så koselig God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. april 2011 #1539 Del Skrevet 1. april 2011 Så bildet av den kommende storebroren og magen på Facebook, nydelig. Høres ut som han blir en engasjert storebror. Kos dere på hjemmedate i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. april 2011 #1540 Del Skrevet 3. april 2011 Så koooooselig med kos med storebror Det var et nydelig bilde på FB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå