MellonCollie Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1321 Skrevet 7. oktober 2010 Når man står og baker fylte tacohorn kl 2030 på en torsdag fordi man akutt får lyst på... kan man tolke det som et greit graviditetstegn? Nå må bare deigen heve ferdig!!
MellonCollie Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1325 Skrevet 11. oktober 2010 Det ble veldig gode tacohorn Nå har jeg en bokanbefaling. Har nettopp lest ut Idas Dans. Det er en forferdelig trist bok, og jeg har bokstavelig talt hulket meg gjennom siste halvdel. Mannen måtte be meg legge den vekk i går kveld da jeg nærmet meg slutten, for da var jeg fullstendig oppløst i tårer.. men selv om den er trist er den også vakker, og fylt med kjærlighet. Den må rett og slett leses.
jente 79 Skrevet 12. oktober 2010 #1326 Skrevet 12. oktober 2010 Bestilt, så ut som en bok der tårene kommer til å trille ja...
Ella* Skrevet 12. oktober 2010 #1327 Skrevet 12. oktober 2010 Den er sikkert kjempebra... Men trooor jeg venter til jeg ikke er gravid og superemosjonell med å lese den
MellonCollie Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #1328 Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Bestilt, så ut som en bok der tårene kommer til å trille ja... Da har du en fin leseopplevelse foran deg Den er sikkert kjempebra... Men trooor jeg venter til jeg ikke er gravid og superemosjonell med å lese den Hehe, det er nok ikke så dumt - mannen her mente vel jeg kanskje ikke valgte rett tid på å lese den på, men jeg hadde allerede ventet så lenge --------- Mannen dro på utenlandsreise i går med jobb og blir borte til lørdag. Og det fikk D nyte godt av i dag - trøtt, gravid mamma som sovnet på sofaen under Timmytid medførte at han fikk se en ekstra halvtime med barnetv Han sitter stille som en mus mens han ser barnetv, så han vekte meg ikke igjen nei..haha! Ellers har han vært en engel hele dagen, så det var deilig. Er superkvalm til tider, kastet opp på jobb på mandag. Må passe på å spise jevnt, men noen ganger blir jeg kvalm bare ved tanken på mat også Og er så oppblåst på kveldene at jeg ser ut som jeg er i 5. måned alt. Men men! Det er jo bare en periode! Burde kommet meg opp av sofaen og gjort litt her, men var så deilig å slappe av.. Endret 13. oktober 2010 av MellonCollie
Ella* Skrevet 13. oktober 2010 #1329 Skrevet 13. oktober 2010 Er vanskelig når formen er sånn! Lure D. Bra han har vært så snill i dag da. Får håpe det fortsetter sånn mens dere er alene hjemme Slapp av og kos deg med GOD samvittighet, MC!
jente 79 Skrevet 14. oktober 2010 #1330 Skrevet 14. oktober 2010 de er lure noen ganger Timmytid er populært her i huset også. Storebror synger gjerne på den, og også lillesøster blir kjempeblid når det begynner.
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2010 #1331 Skrevet 14. oktober 2010 Haha, ja ein blir trøtt, gitt! Ungane mine likar ikkje å sjå på TV, dei Men eg burde kanskje vere glad til Sjølv om det hadde vore fint med litt barnevakt innimellom... Ha ei fin helg
MellonCollie Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1332 Skrevet 16. oktober 2010 Er vanskelig når formen er sånn! Lure D. Bra han har vært så snill i dag da. Får håpe det fortsetter sånn mens dere er alene hjemme Slapp av og kos deg med GOD samvittighet, MC! Det fortsatte heldigvis, og hjemme-alene-dagene gikk veldig fint. Og veldig fort! Koste oss masse i går, med hans valgte middag (pølser) og is til dessert Fredagshjemmealenefest! de er lure noen ganger Timmytid er populært her i huset også. Storebror synger gjerne på den, og også lillesøster blir kjempeblid når det begynner. Ja, til og med jeg synes Timmytid er gøy Haha, ja ein blir trøtt, gitt! Ungane mine likar ikkje å sjå på TV, dei Men eg burde kanskje vere glad til Sjølv om det hadde vore fint med litt barnevakt innimellom... Ha ei fin helg Det er jo godt at han klarer å sitte stille og se, men her er det motsatt problem; han er altfor glad i TV. Så jeg må være veldig streng på å skru av når 30 min er gått... han er veldig opptatt av Cars-filmen med Lynet McQueen - den varer vel opp mot to timer. Og han kan sitte og se hele den uten noe problem. Så her kan ikke TV stå på i bakgrunn, nei.
MellonCollie Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1333 Skrevet 16. oktober 2010 I dag tisset D på potta for første gang Utrolig morsomt, for han ble så stolt!! Satt seg flere ganger rett etterpå og spurte "mer tiss, mamma?" Nå er mannen hjemme igjen, og vi skal slappe av og kose oss. Han er oppe og leser eventyr og synger for D, hører nå de sitter og synger "So, ro lillemann" i kor der oppe..
MellonCollie Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1336 Skrevet 17. oktober 2010 D tisset på potta i kveld også! Så spennende å se om den stimen fortsetter Ellers har vi vært på ny husvisning i dag, men ikke det rette det heller. Jeg er boligfrustrert i kveld, og det er fordi jeg skulle ønske Norsk Tipping ringte meg i går og fortalte at jeg vant 2 millioner - så kunne jeg ha råd til å gjennomføre boligdrømmen min Synes ikke 2 millioner er så kravstort, så såpass kunne de vel gjort? Jeg fikk aldri laget noe skikkelig barnerom til D før han ble født. Og nå blir det ikke det til mageboeren heller - for jeg vet ikke om det blir noe eget rom til baby. Og det er jo heller ikke noe behov for det på leeenge, så det er fullstendig irrasjonelt. Bare den romantiske tanken om det hvite, nydelige babyrommet som finnes på film - haha. Luksusproblem.
jente 79 Skrevet 18. oktober 2010 #1337 Skrevet 18. oktober 2010 Kjedelig at de fine husene er så innmari dyre ja... Greit å være litt streng med TV når han blir så oppslukt ja. Her lekes det gjerne mens han ser. Men nå har storebror oppdaget at vi kan se forskjellige program på pc'n og skal da gjerne se barne-tv hele dagen. Så da må vi skjerpe inn litt gitt
MellonCollie Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1338 Skrevet 21. oktober 2010 Nå har det vært pottetissing hver kveld denne uka, og også i dag tidlig! Så nå er det bare til å stå på og utnytte entusiasmen hans fremover, han synes det er kjempegøy Var hos legen i dag, tidlig på første kontroll - greit å få bestilt UL tidlig, siden jeg havner midt i julestria med tidspunkt. 18 uker er første juledag.... så da håper han på at han får meg inn før jul Og så ville han gjerne ha meg inn på time en gang til før det, slik at han skulle finne hjertelyden til meg. Jeg er bekymret for om det er to inni her, jeg Magen min har allerede begynt å synes, og jeg sliter med hva jeg skal ha på meg. Bukser og sånt passer fint altså, men jeg har tydligvis mye ettersittende gensere finner jeg ut om dagen. God grunn for litt shopping Det er tvillinger i slekta (morfar har tvillingsøster), men håper da ikke det gjelder meg. Blir svett bare av tanken! Ellers er formen meget varierende. Litt annenhver dag. I dag fungerer jeg fint. I går var jeg slapp, kvalm og trøtt. Og sånn går no dagan!
Ella* Skrevet 21. oktober 2010 #1339 Skrevet 21. oktober 2010 Så flink D er Her kan vi bare drømme om sånt... (Men så har vi ikke prøvd så veldig heller da ). Greit å smi mens jernet er varmt i hvert fall Krysser fingrene for UL før jul Blir spennende å se om det er en eller to, eller tre?? :gjeiper:
Coxy Skrevet 21. oktober 2010 #1340 Skrevet 21. oktober 2010 Hehe, jeg begynte også allerede i uke 7-8 å få mage denne gangen. Helt VILT tidlig, og jeg har hatt skikkelig problemer med å bruke vanlige bukser etter det. Jeg har fått de på meg, men de har strammet noe så inni h****** at jeg har ikke orket... Nå er det mammaklær hele tida!! Jeg var også redd for tvillinger denne gangen, men UL i uke 9 viste heldigvis bare en!!! Nok med en om gangen..!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå