Gå til innhold

MellonCollies dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som noen herlige dager dere har ;) også så hyggelig gjort av mannen, man trenger noen oppkvikkere i blant ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D har jo gjerne lagt seg u 19/1930tiden og sovet til rundt 06.30. Men i går slo han til og sov til 08.30! :hoppe: Det passer fint med nye vaner før ferien :fnise: Måtte vekke ham før barnehagen i dag også.

Mannen er borte, så jeg skal kose meg med Sex&Singelliv. Begynte på sesong 1 (på nytt..) for en måneds tid siden, og kommer sakte men sikkert fremover. Tror jeg har sett det aller meste av episoder, men ikke alt - og ikke i rett rekkefølge.

Har vel heller ikke fortalt vi driver pottetrening? Eller, pottetilvenning er vel mer rett ord. D sitter i alle fall på potta hver kveld - rundt 10 minutter - men ikke kommet noe enda. Men han "trives" med å sitte der, så lenge enten mannen eller jeg sitter på do samtidig :ler: Så der sitter vi da, prater og synger litt for å få tiden til å gå. Når han er lei sier han "ferdig" og går, men har fortsatt ikke kommet noe tiss da ;) Men moro å se at potta er fin å sitte på i alle fall!

Skrevet

Flinke sovegutten :) Herlig når de sover lenger enn forventet!

Hehe, ser dere har mer framgang med potta enn vi har :ler: H får helt anfall selv om jeg har prøvd med både bok og synging og alt mulig rart. Men det blir vel etter hvert.

Fint at han koser seg på potta, så blir det nok resultater etter hvert :)

Kos deg med S&S :klemmer:

Skrevet

Morsomt hvor fort det går med dem. Vi driver også med potte trening, han har tisset et par ganger. Men ellers ikke det store resultatet. (hadde en veldig fin episode forrige uke hvor det heller kom i dusjen etterpå... :sjenert: )

Koselig med overraskelses date :rødme:

Det gikk nok bra med D. De tåler heldigvis en del, selv om det er forferdelig når de slår seg sånn.

Store ferieplaner?

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

:vinke:

Så fint at D sover lengre, håper det varer nå da- spesielt i ferien! ;)

Sex og singelliv-maraton hørtes digg ut! :Nikke: Nesten så jeg fikk lyst jeg også, men tid er mangelvare- eventuelt er det prioriteringene mine som er det ... :tunge1:

Så flinke dere er som har begynt med pottetrening, og så flink D! Vi har tenkt å begynne vi også, men det har liksom vært så travelt i det siste med ny jobb til mannen og alt ... :sjenert: Det blir, det blir!

Ha en fin kveld! :klemmer:

Skrevet

Så bra med ein gut som søv godt :)

Lykke til med pottetrening, me har holdt på eit halvt års tid tenkjer eg... Ikkje alltid like populært ;) Men har eit lite håp om bleieslutt i sumar eg då. Noko som ofte funkar for å få det til å kome noko her, er så skru på vannstrålen - blir inspirert til å tisse ;) La han gå utan bleie heime etterkvart er og lurt. Greier han å halde seg 2 timar, kan det hende han er klar (i alle fall fysisk) til å slutte med bleie.

Skrevet

I dag er jeg sliten, trist og lei.

Eller - egentlig ikke sliten. Bare veldig veldig klar for ferie, og dermed har de siste jobbdagene vært lange og tunge. I tillegg har jeg ikke vett på å gå og legge meg når jeg er alene, og så har jeg jo D alene, så da må jeg opp relativt tidlig for å rekke det vi bør på morgenen.

Og ikke minst ser jeg ut som en dass. Fått sykt mye kviser den siste uka, bleik, håret burde hatt en klipp. Og det verste er at jeg har gått opp 3 kg på kort tid. Og jeg trenger ikke de tre kiloene. Skjønner ikke hvorfor heller, jeg har vært flinkere til å trene enn på veldig lang tid, og føler ikke jeg har spist så annerledes heller. Håpløse greier, typisk nå før sommeren når man har på mindre klær også :(

Sånn, sutring over. TIlbake til sofaen (og jeg lurer på hvorfor jeg går opp...).

Skrevet

ut med det, KG er ein bra plass å klage litt ;)

:kose:

Men eg håper eg får lov til å kommentere at du ser veldig bra ut iflg FB-bildene dine, så kanskje det sit i toppen og ikkje i kroppen, for å kome med eit skikkeleg banalt rim :hoho:

Eg har ofte ikkje vett på å leggje meg tidleg eg heller, ein får verkeleg svi for det dagen etter, men åleinetid om kvelden er jo så deilig...

Når startar du ferien?

Skrevet

:kose: Sånne dager er ikke koselige.

Jeg synes også du ser veldig bra ut, hvis det er noen trøst :)

Håper du ikke har lenge igjen til ferien, de siste dagene er laaange. Du har mye å se fram til da, i motsetning til meg som snart er ferdig med ferien ;)

Skrevet

Tusen, tusen takk for snille ord jenter :klemmer: Heldigvis i bedre humør i dag.

Og ferien starter om ca 6 timer - så jeg har ikke hatt så altfor mye å klage over altså :fnise: I tillegg kunne mannen fortelle i går at han kommer hjem i dag :hoppe: Egentlig var det bestilt fly hjem sent på lørdag, og da ville han ikke vært hjemme før søndagsmorgen. Men så gikk noe feil, og da får ikke de gjort ferdig sin del av prosjektet før andre har rettet opp....og da kan han likegodt dra hjem! :nigo: Det hjalp på litt det også!

Så pratet vi litt, og var enige om at nå i ferien, så spiser vi det vi vil og koser oss. Og så har vi litt mer fokus på maten igjen etter ferie. Men som sagt i går, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal ha gått opp nå. Det begynte etter styrketreninga - greit at muskler veier mer enn fett altså, men 3 kilo muskler har jeg nok ikke fått :ler:

Jaja, alle kan ha en dårlig dag innimellom. I dag går det som sagt mye bedre. Og jeg har snart ferie :strix:

Skrevet

Da har da ferie, KOS DEG! Eller, kos DERE! :jepp:

:ler: litt av synet inni hodet mitt av deg som sitter på do og D på potta mens dere synger for full hals! Herlig! :)

Når er bryllupsreisen? Nå i ferien? Også blir det prøving etterpå? ;)

Skrevet

:vinke: God ferie! :biggrin:

Jeg også her en periode hvor jeg ikke er fornøyd med meg selv, jeg føler ingen av klærne passer og at jeg går opp i vekt selv om jeg lever relativt sunt ... :kjefte: Får vel ta et skippertak igjen etter ferien? ;)

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Skrevet

Kan tenke meg det var deilig med ferie :hug:

Skrevet

Nå er to uker av ferien unnagjort allerede - og vi storkoser oss! Hadde først en veldig fin uke sammen hvor vi tilbragte noen dager i Sverige og i en dyrepark der. D var nok litt liten til å synes løve og elefant var så veldig mye mer spennende enn f.eks ku - men han koste seg med mye å se på, mye fine lekeapparater og tid med oss (tror jeg).

Siste uka har vi hatt kjæresteferie :hjerte: Først noen dager i Roma, så Sardinia. Var veldig greit med vandringer i storby først, og så avslapning på stranda etterpå. Veldig varmt da, var opp mot 37 grader i lufta i Roma, og med stekende sol og 0 vind blir det da ganske heftig og klamt ;) Roma er en flott by med mye å se, og med god mat og drikke! Kan gjerne tenke meg å dra dit igjen, men da på høst.

På Sardinia bodde vi på en liten plass med lite butikker, begrenset utvalg restauranter og stort sett kun italinere ;) Så det var en opplevelse i seg selv. Ikke mye å gjøre bortsett fra å ligge på stranda og bade, og det var HELT greit med over 30 grader og sikkert 24 grader i vannet ;) Fått lest ca en bok om dagen, og sovet lenge. Vi har rett og slett hatt det flott. Og så hjelper det på med oppdateringer hjemmefra om en blid gutt som også koste seg og hadde fine opplevelser, og som også snakket om mamma og pappa og bare smilte. Han var litt overrasket de første par minuttene på morgenen i dag når vi plutselig var der, men gikk fort over. Han har skravlet om t-bane og is og buss ca hele dagen, sånn er det å være på storbyferie hos besteforelde!

Var i barnebursdag i dag også, kan trygt si at D stjal showet. De fleste andre var litt yngre enn ham, og han sjarmerte rett og slett folk i senk. Utrolig morsomt!

Nå er det klesvask på høyt nivå her, og i morgen tar vi turen videre til D's venninne og hennes foreldre.

Fortsatt god sommer, jenter!

Skrevet

Åh, også glemte jeg jo noe "viktig"... ;)

Nå er prøving i gang. Eller, dvs, nå er det ingen prevensjon lenger. Så får vi jo se hva som skjer ;)

Skrevet

For en flott ferie! Hørtes virkelig herlig ut... Jeg vil også til Roma en gang, det virker som en kjempeflott by.

Bra at D har kost seg sånn, både med dere og besteforeldre.

:hoppe: for prøving! Spennende :)

Skrevet

Høres ut som en herlig ferie!!! Godt dere har kost dere, både liten og store! :)

Hihiiii!!! Hurra for null prevensjon!!!! :hoppe::nigo:

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av Coxy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...