MidnightChildDreamer Skrevet 29. oktober 2009 #902 Skrevet 29. oktober 2009 Eventuelt kan Lille D sove hos LilleKrek, også kan dere begge kose dere på fest Bare hente ham enten på natt, en av dere, eller søndagsmorgen. Tilbudet er der
Knøttet Skrevet 31. oktober 2009 #903 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Håper du har en koselig tur til Trondheim! Kjenner at jeg savner byen og folket der jeg også ... Litt nysgjerrig på hva som er gamlepuben din da ... Nevermind, fant det ut. Ha en fortsatt fin helg! Endret 31. oktober 2009 av Knøttet
MellonCollie Skrevet 3. november 2009 Forfatter #904 Skrevet 3. november 2009 Det ble en fin tur til Trøndelag Flyturen gikk supert begge veiene (var bare jeg som fikk litt vondt i øret, men så lenge D slipper unna er det jo greit!), og vi har fått brukt mye tid med gode venner. Jeg fikk vært sammen med MidnightChildDreamer og hennes lille alle tre dagene - Lille og D lekte fint sammen, og vi hadde en utrolig koselig tid på lekeland lørdagen. D var ikke så begeistret for å skulle sovne på nytt sted på fredagen, men når tante Midnight var hos ham, så gikk alt så mye bedre På Værnes mens vi ventet på flyet hjem fikk D seg en ny venninne, de løp rundt og lekte med hverandre og lo så utrolig hjertlig. Gøy å se hvor sosiale de små er blitt! Natten i går var helt forferdelig, det var nok fryktelig mye inntrykk og tre lange dager som skulle fordøyes. Så han sov store deler av natten inne hos oss. Men i natt var han tilbake til normalt og sov som en stein. I dag skal jeg på en konsert, så mannen og D drar på svømming alene. Mannen jobbet sent i går, og så ikke D hele dagen - så tror han er glad for litt ekstra kvalitetstid med ham også
Lilith Skrevet 3. november 2009 #905 Skrevet 3. november 2009 Høres ut som dere har hatt det fint på tur! Moro at D fikk seg venninne på flyplassen Kos deg på konsert! Jeg vil også ...
jente 79 Skrevet 4. november 2009 #906 Skrevet 4. november 2009 Hørtes ut som en koselig helg. Skjønner godt at mannen ønsket seg litt kvalitetstid når dere hadde vært borte hele helga
MidnightChildDreamer Skrevet 4. november 2009 #907 Skrevet 4. november 2009 Jeg sladrer jeg; Men MCMannen var jo med
Amused Skrevet 4. november 2009 #908 Skrevet 4. november 2009 Koselig med Trondheimstur, da! :rødme: Var konserten bra?
MellonCollie Skrevet 4. november 2009 Forfatter #909 Skrevet 4. november 2009 (endret) Konserten var koselig den, men dere har nok litt for høye forhåpninger til hva slags konsert det var... Det var gamle skolekorpset jeg var med i som hadde konsert. Var der sammen med ditt kjære søskenbarn MCD, og vi hadde det artig. Jeg blir jo litt rørt jeg da, av de små ungene på 7-8 år som er så stolte når de får være med og vise hva de kan. Tenk at D plutselig er så stor! Håper han har lyst til å begynne med musikk. Om det er korps, kor eller gitarspilling - spiller ingen trille. Vil bare at det skal være musikk D våknet kl 22 i går kveld, og var LYS våken. Skravlet og styra inne i senga si, frem til rundt 23 da strømmen plutselig gikk i området. Da ble han litt redd og sutrete, og fikk komme inn til oss. La ham inn igjen etter en times tid, da strømmen var tilbake - for han bare turnet og lekte. Da begynte gråting...og den gråtinga vedvarte frem til kl 7 på morgenen i dag! Fra 22 rtil 7 sov han kanskje 30 min totalt..... Han hadde litt feber, og tydelig at noe var VONDT! På morgenen/formiddagen i dag hadde feberen steget til 39,8, så vi ringte lege for å høre om tips - og fikk komme inn. Viser seg at han har ørebetennelse og også muligens urinveisinfeksjon. Så skal tilbake med urinprøve i morgen. Han får litt ibux mixtur i kombinasjon med paracet mot smerter, så får vi håpe feberen hjelper på. Han hadde 38,9 når vi la ham i kveld - men allmenntilstanden er fin nå. Han tuller og ler, spiser og drikker godt (han har fått hva han ville i dag, så det er jo ikke rart ). Jeg blir hjemme fra jobb i morgen, og mannen fredag. Så der gikk den uka. Stakkar lille gutten min, han var ikke i god form tidlig i dag altså. Endret 4. november 2009 av MellonCollie
Ella* Skrevet 4. november 2009 #911 Skrevet 4. november 2009 Stakkars liten, god bedring til go'gutten
jente 79 Skrevet 5. november 2009 #912 Skrevet 5. november 2009 Uff, stakkar liten. Ikke rart han tullet i natt da. God bedring til D.
MellonCollie Skrevet 5. november 2009 Forfatter #913 Skrevet 5. november 2009 Takk for god bedring-ønsker. Formen hans er mye bedre i dag. Litt feber fortsatt, og han er litt mer sutrete enn vanlig. Men han sov relativt godt i natt, og er i alle fall ikke slapp. Her går det i 100! Så nå syntes jeg det var på tide at han tok en lur
Gjest Ulva35 Skrevet 5. november 2009 #914 Skrevet 5. november 2009 Nå er det jammen lenge siden jeg har lagt igjen en hilsen hos deg. Har ikke lest meg opp her, men har fått med meg at du har hatt en fin tur til Tronheim og at lille D er syk. Bra han er bedre da. Ha en fin dag og fortsatt god bedring til lilegutten
Tussi! Skrevet 5. november 2009 #915 Skrevet 5. november 2009 Håper lillegutten blir bedre snart. Ikke noe gøy når man ikke får gjort noe får disse små.
MellonCollie Skrevet 6. november 2009 Forfatter #916 Skrevet 6. november 2009 Fant hilsener fra Elena (6) etter hennes død :cry: Gåsehud og tårer i øynene her vi sitter på jobb. Nydelig.
Ella* Skrevet 6. november 2009 #918 Skrevet 6. november 2009 Veldig rørende... Utrolig trist når barn dør.
Lilith Skrevet 6. november 2009 #919 Skrevet 6. november 2009 Usj, den linken tør jeg ikke klikke på, jeg er så hormonell og lettpåvirkelig fra før av, så sånt sender meg rett over kanten. Stakkars D som var syk! Heldigvis kommer de seg stort sett ganske raskt igjen. Håper han er frisk som en fisk igjen nå God helg!
jente 79 Skrevet 6. november 2009 #920 Skrevet 6. november 2009 Gådehud og antydning til tårer her også. Skummelt å lese sånt på jobb, er noen ganger jeg har måttet ta meg kraftig sammen fordi noen stikker hodet inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå