Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Lørdag allerede jo :)

I går var vi på cowboyfest med jobben min, så D har sovet hos sin mormor og morfar. Han hadde sovet natta gjennom og frem til klokka 7.45 i morges. hva er det de gjør med ham?? ;) Han hadde sovet veldig lite på dagen i går da, de i barnehagen hadde forsøkt å legge ham flere ganger, men han bare sang og pratet i vogna si. Så han hadde ikke sovet før 1430! Når jeg hentet han 1515 måtte jeg vekke ham.

Tidligere i uka var det besteforeldredag i barnehagen. Svigers kom fra Oslo for å være med, og mamma fikk vært med. De var veldig imponert over opplegget og de ansatte i barnehagen, og syntes det var så gøy å se D leke med de andre barna i sandkassa etc.

Mannen var ute på reise fra onsdag til torsdag, så jeg har ikke fått trent skikkelig denne uka heller :sur: Prøver i morgen.

Etterpå får vi besøk av 2 vennepar, vi skal på fotballkamp alle sammen og så drar vi hjem hit og spiser og koser oss i kveld. D skal være med på kamp for første gang! Jeg har ordnet med lue etc med Vålerengalogo på uten at pappaen vet det, så håper han blir fornøyd ;)

I morgen håper (og tror) jeg det blir stille og rolig. Tenkte å dra til samme parke som forrige helg om det blir fint vær, sammen med et vennepar eller to. Og så må vi stemme! Jeg er på kurs hele mandagen, så da rekker jeg det ikke. Men lokalene er heldigvis åpne i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: MellonCollie

Som vanlig er det lenge siden jeg har vært innom deg.

På fotballkamp sier du. Tenker lille D blir fin i det du har kjøpt til han jeg. Bare at det er feil farger da :ler:

Masse lykke til iallefall :ball:

Og ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig med besteforeldredag i barnehagen! Det er sikkert kjempekjekt for besteforeldrene å få lov til å ta del i hverdagen til D. :Nikke:

Håper dere koste dere på fotballkamp, søtt med D i fotballdrakt, kan jeg tenke meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hørtes morsomt ut med besteforeldre-dag. Det tror jeg ikke de har i lillegutts barnehage, har i hvert fall ikke hørt om det.

Regner med pappa'n var fornøyd med sin lille supporter :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som dere har D i en flott barnehage!

Blir sikkert moro å ha ham med på fotballkamp :biggrin:

:klem:

Vi er utrolig fornøyd med barnehagen så langt, både opplegget og de ansatte. Vi har vært heldige!

:vinke: MellonCollie

Som vanlig er det lenge siden jeg har vært innom deg.

På fotballkamp sier du. Tenker lille D blir fin i det du har kjøpt til han jeg. Bare at det er feil farger da :ler:

Masse lykke til iallefall :ball:

Og ha en fortsatt fin helg :klem:

Jeg er ikke så flink inne hos deg heller, så det skal du ikke tenke på ;)

:ler: Syntes fargene var heeeelt fine vi! Selv om det ikke gikk så bra, da.

Så koselig med besteforeldredag i barnehagen! Det er sikkert kjempekjekt for besteforeldrene å få lov til å ta del i hverdagen til D. :Nikke:

Håper dere koste dere på fotballkamp, søtt med D i fotballdrakt, kan jeg tenke meg. ;)

Ja, de satt stor pris på det alle sammen, at de fikk se hvor han holder til om dagene og bli litt kjent med de ansatte.

D var så fin så, men han syntes fotballkamper helst bør vare i 10 minutter, ikke 90.

:goodbye:

Hørtes morsomt ut med besteforeldre-dag. Det tror jeg ikke de har i lillegutts barnehage, har i hvert fall ikke hørt om det.

Regner med pappa'n var fornøyd med sin lille supporter :biggrin:

Det er noen flere barnehager her i distriktet som har det også tror jeg, så det kan jo være mulig å foreslå hos dere også. Var i alle fall stor suksess her!

Pappan var meget fornøyd med lille supprteren. Men mindre fornøyd med resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballkampen på lørdag ble morsom den, selv om D var tidvis utålmodig, og ikke minst var det litt skummelt når det ble mål og alle reiste seg opp og jublet rundt... Men tok ham med til enden av tribunen, der var det litt mer stille - og han fikk lov til å gå i trappene med meg. Når han i tillegg fikk pølse i pausa, og vaffelsmaking i 2. periode - da var fotball helt ålreit :nigo: Og vi storkoste oss med vennebesøk resten av kvelden, selv om det var sent (og D bestemte seg for å være lys våken fra 2330 til 0130! Satt i senga og klappet, skravlet og lo. Kjære vene. Men han sov til gjengjeld til 0815 ca morgenen etter...)

Søndag ble det parktur med to vennepar, som planlagt. Koste oss med å spille "fotball" på gresset, og å mate ender og gjess. D går nå overalt, så en stor gressplen til å øve på passet perfekt. Hjemme går han i runde; ut i gangen og ut på kjøkkenet, rundt kjøkkenøya, ut i stua og ut i gangen igjen. Slik fortsetter det...

På søndagskveld begynte egentlig både D og jeg og hangle litt. Jeg var på kurs i går, og overlevde egentlig på paracet hele dagen. Kom hjem kl 1930, og klokka 2000 var jeg i seng :sjenert: Mannen kom opp for å legge seg litt over 22, da var jeg så svett og klam at han besluttet å legge seg på kontoret slik at han kunne ta D og jeg sove ut. En god grunn for å slippe å ligge ved siden av meg kanskje? :ler:

Det hjalp nå uansett, jeg våknet på morgenen i dag og følte meg kjempefin. D har hostet endel i natt og var litt snørrete på morgenen, men vi forsøker bhg i dag også. Snakket med de når jeg leverte, og de mente at så lenge det ikke var noe feber og nedsatt allmenntilstand skulle jeg ikke tenke noe på det.

Han har forresten fått tann nummer 10 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D var så fin så, men han syntes fotballkamper helst bør vare i 10 minutter, ikke 90.

Det er noen flere barnehager her i distriktet som har det også tror jeg, så det kan jo være mulig å foreslå hos dere også. Var i alle fall stor suksess her!

Jeg er helt enig med D jeg, fotballkamper kan godt vare kortest mulig. :tunge1:

:fnise:

Så bra du våknet opp frisk, håper du slipper unna forkjøelse/influensa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint på fotballkamp! Jeg tør ikke en gang tenke på å ta med snuppa på kamp :fnise:

Bra at formen er bedre :jepp: Snille mannen din som lot deg sove ut :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka har flyet, med sykdom litt opp og ned. Både mannen og jeg har hanglet hele uka, men annenhver dag har gått greit. Bare dumt vi har hatt samme dager til å være friske og "syke" :ler: Men nå har jeg hatt to relativt greie dager uten noe feber eller skikkelig hodepine, så da satser jeg på at det er over for denne gang! Har klart å komme meg gjennom uka på jobb også, ikke noe moro å være syk om man bare har jobbet et sted 1 måneds tid :sjenert: Men har jo heller ikke vært stupsjuk, ikke noe mer enn hva mange andre sliter med om dagen. Det er jo tiden for forkjølelse!

Ikke så mye spennende som har skjedd denne uka, med andre ord.

I dag har vi vært og kjøpt et ekstra bilsete slik at vi slipper å bytte bil hver dag (jeg leverer og mannen henter i barnehage, med hver vår bil...), og fått ordnet oss litt nye klær. Var 50% på alle jenteklær på lokale Carlings, og det benyttet jeg meg av :lur: Skulle også fått kjøpt litt ullklær til D, men det var lettere sagt enn gjort. Hvor kjøper dere andre ullbodyer som ikke er altfor dyre?

Så på "skal vi danse" i kveld - morsomt at det er i gang igjen! Vi er så etablerte :fnise:

Ellers; jeg savner laptopen :sur: MÅ FÅ TIL DAGBOKRUNDE SNART! Men det er så kjedelig i 2. etasje alene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Huff så kjedelig med sykdom da! Håper det er over nå da! :)

Ullklær... Sparkjøp? De har vel Janus der? Så noen gode på H&M også, men det var til babyer da... utenom det så vet jeg ikke enda ;)

Ha en fin lørdagskveld! Det var sååå gøy med Skal vi danse igjen! :danser:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å være halvveis syk ja... I alle fall i ny jobb.

Kjøpte noen Safa-bodyer i 80% ull og 20% silke til H på www.ulliver.no, tror de kostet ca. 90! :tommelopp: Har ikke brukt dem så mye ennå, men er fornøyd hittil. Kun marine og hvit da... Ellers var det 50% på ullklær på Cubus-butikken her. Kanskje i nærheten av dere også? SparKjøp er et annet tips. Har aldri prøvd ullklærne derfra, men mange sier de er bra.

Ha en fortsatt fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom og leser litt hos deg... Har vært på ferie, så jeg har kommet litt på etterskudd her inne igjen.... :)

Jeg går også og er halvsjuk nå.... Slitsomt, for det er nok å gjøre med 3 jenter og en mann som er mye borte... Itillegg til det som blir ekstra, når man kommer hjem fra en ferie... Ja, ja... sånn er det bare.... men det skulle vært deilig å hatt mulighet til å legge seg litt når man er syk.... (det er år siden jeg har hatt mulighet til)

Ha en koselig søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe formen er bedre nå :kose:

Jeg har også hørt veldig mye skryt av Tom&Trine ulla på Sparkjøp, også av min venninne som er førskolelærer og tobarnsmamma, og burde vite hva hun snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du føler deg bedre! Kjedelig å gå å hangle sånn i lengden.

Vi har vært kjempefornøyde med ullbodyene og -stilongsene på HM. Billig og bra :)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...