jente 79 Skrevet 3. september 2009 #802 Skrevet 3. september 2009 Så koselig når de koser seg alene i senga si, også så deilig som det er å kunne våkne av vekkerklokka
Simpleminded Skrevet 3. september 2009 #803 Skrevet 3. september 2009 Flinke lille D som sover hele natta! Det er deilig for mamma og pappa det Så herlig å komme inn på rommet hans og finne at han leker med bamsen sin :rødme:
Lilith Skrevet 3. september 2009 #804 Skrevet 3. september 2009 Å, det er så koselig når de våkner og bare pludrer med bamsene i senga til man kommer inn for å starte dagen. Av og til prater A sånn at det slår ut på babycallen. Det er verdens koseligste lyd! Ha en fin kveld!
Simpleminded Skrevet 4. september 2009 #805 Skrevet 4. september 2009 (endret) Har han sovet like godt i natt også? Man skal ikke undervurdere en god natts søvn. Hvilken babycall har dere forresten? Vurderer å bytte ut vår som holder oss våken om natta pga. støy Håper du får en flott fredag! Endret 4. september 2009 av Simpleminded
MellonCollie Skrevet 6. september 2009 Forfatter #806 Skrevet 6. september 2009 Så bra! Så koselig når de koser seg alene i senga si, også så deilig som det er å kunne våkne av vekkerklokka Ja, tenk at jeg skulle komme dit at jeg er glad for å våkne av vekkerklokka Flinke lille D som sover hele natta! Det er deilig for mamma og pappa det Så herlig å komme inn på rommet hans og finne at han leker med bamsen sin :rødme: Det var veeeldig godt - så lenge det varte Å, det er så koselig når de våkner og bare pludrer med bamsene i senga til man kommer inn for å starte dagen. Av og til prater A sånn at det slår ut på babycallen. Det er verdens koseligste lyd! Ha en fin kveld! Utrolig fin lyd ja - de er så glade og fornøyde. Fantastisk! Har han sovet like godt i natt også? Man skal ikke undervurdere en god natts søvn. Hvilken babycall har dere forresten? Vurderer å bytte ut vår som holder oss våken om natta pga. støy Håper du får en flott fredag! Natt til fredag var også fin, ja. Har mye å si det med soving, spesielt sammenhengende søvn! Vi har Philips Avent, men er ikke så fornøyd med pga batteriene. Men vi bruker den ikke på natta da. Han har soverom tvers over gangen, så vi hører om han er skikkelig våken. Bruker den bare på kvelden når vi sitter nede.
MellonCollie Skrevet 6. september 2009 Forfatter #807 Skrevet 6. september 2009 Nå har vi hatt to tullenetter igjen. Men jeg skjønte hvorfor i natt - han har fått tann nummer 9; den første jekselen sin etter hva jeg kan skjønne? :klø: I tillegg er han litt snørrete og småforkjøla. Så nå ligger han og sover dagens første lur allerede. Sliten gutt. Pent vær, så får se om vi finner på noe gøy ute når han våkner. Mannen var i Oslo hos kompiser i natt, men han er vel hjemme om et par timer han også. Skal til mamma og pappa og spise søndagsmiddag etterpå, blir godt. Mannen og jeg hadde en skikkelig krangel på torsdag - veldig lenge siden sist. Men gikk over når vi sov litt på det... jeg er utrolig sliten for tiden, og tåler kanskje ikke like mye som vanlig. All ekstra energi er liksom borte, jeg bruker opp alt når jeg kommer hjem og skal leke med D. Når han er lagt, er det husarbeid. Så forsøke å trene, og evt handling. Resten av tiden bruker jeg på søppelTV. Vet ikke om det er høstværet, eller nyjobb som tar mye energi. Jeg blir ofte påvirket psykisk når kroppen ikke har det så bra (med tanke på sykdommen), men føler ikke leddene er så gærne heller. Litt småvondt innimellom bare. Må prøve å være flinkere til å komme meg ut og gjøre positive ting med andre mennesker. Savner MidnightChild.
Amused Skrevet 6. september 2009 #809 Skrevet 6. september 2009 Det er nok ikke så rart at ernerginivået er på bånn for tiden. Med barnehagestart, ny jobb og en helt ny hverdag. Merker det her også, og det kommer til å ta tid før jeg får kabalen til å gå opp Håper du får en fin søndag og ei god natts søvn
Ella* Skrevet 6. september 2009 #810 Skrevet 6. september 2009 Signerer Amused. Ingen vits i å skrive akkurat det samme med andre ord, får spare hjernekapasiteten til noe annet
Simpleminded Skrevet 6. september 2009 #812 Skrevet 6. september 2009 Stooor klem til deg Håper du koste deg med søndagsmiddagen hos mammaen og pappaen din
MellonCollie Skrevet 6. september 2009 Forfatter #813 Skrevet 6. september 2009 Takk for klemmer Ble en veldig fin dag i dag. D og jeg dro til hans oldeforeldre, fikk rykende fersk eplekake! Han var superblid og fin. Så dro vi i parken og matet ender og så på masse andre rare dyr. Gøy nå - han peker og prater. Synes det er kjempespennende! Mannen kom hjem samtidig som vi kom hjem fra parken, så da fikk jeg slappe av litt - og så var det middagsbesøk hos mine foreldre. Deilig mat og god dessert, og D storkoste seg. Så, absolutt vellykket. Kom hjem rett før D's leggetid, og vi avsluttet dagen med at han holdt på å le seg i småbiter av at jeg laget froskelyder Fine ungen! Dager som dette gir meg energi! (og det trenger jeg.. for nå er mannen på jobb en tur og forbereder seg på ny reisejobb i morgen....)
jente 79 Skrevet 6. september 2009 #814 Skrevet 6. september 2009 Ikke rart du er sliten med ny jobb og en mann som reiser mye. Vet godt med meg selv at jeg er helt tappet når jeg begynner i ny jobb, og så jo det når jeg begynte igjen etter permisjonen (selv om det var min gamle jobb) at det var nok med jobb og å holde litt på med lillegutt. Når han var i seng var gjerne lufta ute av meg... Godt der har kost dere i dag
MellonCollie Skrevet 7. september 2009 Forfatter #815 Skrevet 7. september 2009 (endret) Nei, det hjelper nok ikke på at mannen jobber endel heller. Men det er jo noe vi har valgt selv, vi visste jo i alle fall til dels at det ville bli mye i perioder. Men ting er ofte mye enklere når man ser det for seg i teori - i praksis er det gjerne annerledes Men hatt en fin dag i dag også. Hentet D med en gang etter jobb, og han har vært en solstråle helt til han la seg. Hadde visst vært veldig sliten i barnehagen i dag. Først sovet en lang lur før lunsj, og så en stund etter lunsj hadde han stabbet bort mot døra ut dit hvor de har sovevognene sine - og pekt opp på dørhåndtaket. Han ville ut og legge seg Kjekt at han klarer å si i fra når han er trøtt, da. Hadde vært en fornøyd gutt når han fikk smokk og ble lagt ned i vogna. Når jeg kom og hentet ham var han ute og lekte. Slo meg hvor stor han er - i regndressen og lue, og kom stabbende bortover med utstrakte armer når han så meg. Ingen baby lenger det her! Han elsker visst å leke ute, og regnet er ekstra gøy. Alle barna sto fascinerte rundt den ene takrenna og fulgte med på vannet som kom sprutende ut i det jeg kom opp hentet Mamma sendte med oss rester fra søndagsmiddagen hjem i går, så D og jeg hadde nydelig kalvestek til middag i dag også. Men kjenner sulten sniker på igjen, så jeg får raide kjøleskapet før Greys! Mannen er på vei hjemover, men det er en laaang kjøretur, så han stopper nok snart og sover over. Startet dagen kl 5 idag, så han er sliten. Men da får vi ham hjem før svømming i morgen i det minste Endret 7. september 2009 av MellonCollie
Amused Skrevet 8. september 2009 #816 Skrevet 8. september 2009 D høres så herlig ut! En flink og stor gutt :rødme: Håper det blir en roligere periode snart
Gjest Revenka Skrevet 8. september 2009 #817 Skrevet 8. september 2009 Ja tiden går alt for fort på en måte, skjønner at det er viktig å ta vare på nået En ettåring er jo en stor gutt, men samtidig såååå liten :rødme:
jente 79 Skrevet 8. september 2009 #818 Skrevet 8. september 2009 Så bra at han klarer å si fra selv Ja, de har blitt store disse småguttene våre... Helt rart å se babyer nå og tenke på at de har vært like små... Tida går så fort...
Lilywhite Skrevet 8. september 2009 #819 Skrevet 8. september 2009 Skjønner godt at du blir sliten. Jeg kan bli sliten innimellom bare av å sjonglere studier, jobb, venner etc, så da skjønner jeg veldig godt at man blir sliten når man har en liten en i tillegg. Får håpe det blir bedre snart
Knøttet Skrevet 10. september 2009 #820 Skrevet 10. september 2009 Tror nok at det er alle de nye tingene i livet som tar på jeg, og i tillegg kanskje det at vi går mot mørkere tider. Godt dere har hatt gode dager, det er så herlig når man har gode dager og er tilfreds på kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå