Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Ååååå så hyggelig lesing!! :nigo:

Hørtes ut som du har fått en flott arbeidsplass! :jepp:

Og ett godt forhold til svigermor er gull verdt! Jeg har verdens beste svigermor - vi kan prate om absolutt alt!! :)

Håper nattesøvnen blir bedre sånn at du får det helt PERFEKT!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: MellonCollie

Har ikke vært hos deg på lenge jeg :sjenert: Har bare lest siden før her, og så denne.

Gratla med ny jobb, og så bra at du trives så godt, og har fått en så bra sjef :)

Håper D begynner å sove bedre om nettene snart, men bra at mannen også har mulighet til å stå opp med han.

Ha en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har fått et nytt og bedre forhold til svigermor etter denne uka, det er bra :biggrin: Jeg har også en veldig ålreit svigermor og har ikke hatt noen betenkeligheter med å overlate lillegutt til henne. Greit å ha flere å spille på.

Høres ut som dere har en fin helg foran dere.

Kose dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nydelig bryllup i helga :hjerte:

Begynte med båttur med hele gjengen på fredag, med god mat, drikke og til og med litt allsang ;) De aller fleste fortsatt kvelden på et utested når båten la til kai, og det var en fin måte å bli bedre kjent på :) Været var heldigvis også bra.

Lørdag var ikke været så bra, men det la ingen demper. En flott vielse, hvor jeg begynte å småsippe i det øyeblikket jeg så bruden :ler: Og de hadde også Tirna Noir sunget av en solist, slik som oss, så det var også ganske rørende. Det var et ganske uformelt bryllup, og festen varte til langt på natt, med full fart på dansegulvet. Og det kjennes i dag på alle måter... sliten i kropp, og faktisk fyllesyk for første gang på mange år! Så nå har vi nettopp bestilt pizza og nyter at D har tatt kvelden :ler:

D sov hos mormoren og morfaren sin hele helga, og de har storkost seg. Han har sovet gjennom begge nettene, frem til 7 i går og 8 (!!!) på morgenen i dag!!!

I morgen har jeg fri og skal med D til barnehagen for første tilvenningsdag. Spent, men jeg gleder meg :) Tror han kommer til å synes det er spennende. Jeg håper jo i alle fall det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup er bestandig koselig :)

Vi skal også ha første dag i barnehagen i morgen. Gleder meg litt, håper H synes det er moro å treffe de andre ungene. Håper dere får en fin barnehagedag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det gikk kjempebra i dag :strix: :strix:

Hadde tilvenning mellom 13 og 15, og i det jeg setter ham i bilen for å kjøre herfra, så starter han å hylgrine :overrasket: Litt småstressa da kan du si, når ungen gråter FØR vi er dratt til barnehagen :ler: Men han stoppet kjapt, og når vi kom frem og inn i barnehagen tittet han nysgjerrig rundt seg. Fikk møte kontaktpersonen vår, og gikk inn på avdelingen. Satt han bare ned på gulvet, og han krabbet vekk fra meg med en gang - var jo så mye spennende leker der :ler: I tillegg til ei litt større jente som han var veldig nysgjerrig på. Jeg gikk ut en tur allerede etter 20 min, og det gikk knallbra. Etter en liten stund inne gikk vi ut alle sammen. Da kom det to jenter på 5 år som ville leke med D, og de tok ham i hver sin hånd og han stabbet avgårde med de! De løftet på ham og hjalp ham opp når han snublet - utrolig nydelig.

Så satt han i sandkassa en stund, spiste sand og koste seg ;) Fikk litt frukt og vann, og så var plutselig barnehagedagen over. Han vinket og smilte til alle på avdelingen når vi dro, og jeg tror det ble en fin opplevelse for alle.

Nå sover han en kort dupp i vogna, vi ble i barnehagen i 2,5 timer. Og det var tydelig slitsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på små minner jeg har glemt å notere for meg selv - dette er jo en dagbok, tross alt :)

- Velkomsten D gav oss på søndag når vi kom til foreldrene mine var helt utrolig! Han satt på armen til pappa ute på verandaen, og fulgte med på bilen når vi svingte inn i gården. Når vi gikk ut av bilen startet han å vinke skikkelig ivrig med begge armene mens han gliste. Når vi kom nærmere satt han i med helt sinnssyke gledesrop, mens både armer og bein gikk :ler: Han klarte ikke bestemme seg for om han ville til meg eller mannen først, så det ble mye frem og tilbake første 5 minuttene ;) Utrolig morsomt å se!

- Han har nettopp blitt veldig flink til å klappe. Så nå når det kommer musikk, så klapper han, veiver på hodet og "småhopper" litt. Herlig liten dans.

- Når bestemoren hans skulle reise på fredag etter å ha vært her hele uka, så hadde han begynt å smågråte litt når han måtte si hadet. DER scoret han poeng, der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...