Gjest imli Skrevet 7. august 2009 #721 Del Skrevet 7. august 2009 Så herlig at dere har det så bra sammen da Håper det går bra med deg og svigermor. Slitsomt å ha besøk over lengre tid ja... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2009 #722 Del Skrevet 7. august 2009 Ville bare besøke deg for å si at jeg forguder nicket ditt og avataren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. august 2009 Forfatter #723 Del Skrevet 9. august 2009 Får håpe det går greit med svigermoren din i hus. Skjønner godt at du er litt skeptisk, det blir lett å gå litt oppå hverandre... Men deilig å få hjelp da Så søt mannen din er :rødme: Ja, jeg er jo utrolig takknemlig for at hun kommer og hjelper til. Så må fokusere på det Så håper jeg bare hun klarer å føle seg såpass hjemme at ikke jeg blir vertinne en uke Såååå koselig :rødme: Ønsker deg en riktig god helg og lykke med jobb på mandag!! P:S: Håper uken med svigermor går greit Tusen takk! Så herlig :rødme: Ja, han er ganske så fin, han mannen min! Så herlig at dere har det så bra sammen da Håper det går bra med deg og svigermor. Slitsomt å ha besøk over lengre tid ja... God helg! Ja, det går nok fint Er jo heldigvis ikke SÅ mange dager det er snakk om, så det går vel fort Ville bare besøke deg for å si at jeg forguder nicket ditt og avataren! Velkommen hit Og tusen takk! Veldig fornøyd selv, hehe! Har vurdert nickbytte sånn for fornyelsens skyld før, men har liksom aldri kommet opp med noe jeg er like fornøyd med. Dette er jo meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. august 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 9. august 2009 Helga har vært tidvis hektisk. Foreldrene mine har vært bortreist, så jeg har måtte kjøre hjem til de 2 ganger om dagen for å hjelpe broren min med sårskift. Så nå er jeg dreven på det også Fredagen hadde vi bilen på service, og ble litt stress med å få hentet den igjen, har hentet sovevogn til barnehagen (fikk kjøpe av ei venninne for 400 kr! Superfornøyd!), og vi har handlet inn litt stæsj til bryllupet neste helg. Fikk også sneket inn en frisørtime til mannen og klargjøring av gjesterommet oppe (hvordan har det seg at det alltid blir rotete der?). I dag har vi vært og feiret D's bestevenninne som fylte 1 år! Pølser, kake og gele - nå er de blitt store Var 5 barn der, så var full fart! Nå er svigermor kommet, tror dette skal gå fint Og i morgen er det første dag i ny jobb, spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 9. august 2009 #725 Del Skrevet 9. august 2009 Lykke til med jobben, sis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. august 2009 #726 Del Skrevet 9. august 2009 Herlig med en effektiv helg! Lykke til i morgen! Blir spennende Håper du og svigermor får en fin uke sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. august 2009 #727 Del Skrevet 9. august 2009 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 10. august 2009 #728 Del Skrevet 10. august 2009 Lykke til på første dagen i den nye jobben!!! Spent på å høre hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. august 2009 Forfatter #729 Del Skrevet 10. august 2009 Er stuptrøtt, så blir en kortversjon av dagen. Fantastisk på jobb, fikk blomster og kake Virker helt supert både med oppgaver og miljø. Fornøyd! I tillegg spurte han om jeg trengte fri i forbindelse med tilvenning neste uke, for det var IKKE noe problem. Så jeg slapp å spørre selv, og han la det frem som en selvfølge at jeg fikk det litt tilpasset første tiden. D har kost seg masse med sin bestemor (og omvendt). Virker vellykket. Smilte når jeg dro, og smilte når jeg kom hjem. Og ikke minst... Jeg og svigermor har hatt en superkoselig!! Har skravla masse, og vi har kommet hverandre veldig mye nærmere bare på noen timer. NÅ er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. august 2009 #730 Del Skrevet 10. august 2009 Goood natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. august 2009 #731 Del Skrevet 10. august 2009 Så godt at det går så fint med deg og svigermora di! Det hadde IKKE skjedd her, for å si det sånn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. august 2009 #732 Del Skrevet 10. august 2009 Så bra du fikk en så bra første jobbdag! Skjønner hva du tenker i forhold til å ha besøk så lenge, og at det er svigermor ... Men veldig bra dere har kost dere. Ååå, så romantisk og snill mann du har da! :rødme: God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. august 2009 #733 Del Skrevet 10. august 2009 Så fint at første dag i ny jobb gikk så bra! Høres ut som en glimrende arbeidsgiver som er så fleksibel med tilvenningstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 11. august 2009 #734 Del Skrevet 11. august 2009 Hørtes ut som du har fått drømmejobben spør du meg! Kollegaer og miljø er jo det som gjør at en trives i en jobb, så der har du vært heldig Så godt å høre at du kommer så godt overens med svigermor! Deilig med et sånt forhold til den som er mammaen til ens kjæreste Ha en flott tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. august 2009 #735 Del Skrevet 11. august 2009 Å så gøy å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. august 2009 #736 Del Skrevet 11. august 2009 Så koselig å lese. Kunne jo ikke bedt om en bedre start Hjelper nok å være litt alene med svigermor. Godt at dere blir bedre kjent. Veldig greit å ha et godt forhold til sin svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. august 2009 #737 Del Skrevet 11. august 2009 Så bra at du og svigermor kommer så godt overens og blir bedre kjent Og arbeidsgiveren din og kollegaene hørtes kjempetrivelige ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. august 2009 #738 Del Skrevet 11. august 2009 Her er jo alt bare fryd og gammen! Så koselig da, unner deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. august 2009 #739 Del Skrevet 12. august 2009 :juhu: Høres ut som en drømmejobb! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 12. august 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, jeg har det innmari fint om dagen, rett og slett! Hadde jeg bare hatt et barn som sov på natta, så hadde alt vært perfekt Har sovet liiiite de siste tre nettene, etter at forrige uke gikk SÅ bra. Men orker ikke tenke på det, det må jo bare gå seg til igjen. Hjelper jo når mannen er hjemme og kan avlaste også, jeg kan liksom ikke be svigermor ta ham på natta også I kveld er svigermor og besøker ei venninne hun har i området, så jeg er litt alene. Litt godt det også, selv om vi har kost oss veldig. Og det er så trivelig å se henne sammen med D, hun er så flink med ham nå. Det er litt godt for meg også dette her, for i utgangspunktet er det mye lettere for meg å "stole" 100% på mamma og pappa, og så har jeg kanskje vært mer skeptisk til svigers og deres måte å gjøre ting på. Men det er bare godt for ham også, å lære at folk er forskjellige. Og hun er som sagt utrolig flink med ham Har bakt kake i kveld, som skal være med til bryllupet i helga. Den blir bedre om den får stå et par dager, og er deilig å være ferdig med det. Vi skal kose oss i helga, bo på hotell fra fredag til søndag, og på lørdagsformiddag tenkte jeg å overraske mannen med massasje i spa-avdelingen på hotellet. Han trenger å slappe av litt, har jobbet rimelig lange dager denne uka. Heldigvis ser det ut til at han klarer å komme hjem i morgen kveld, så da blir ikke fredagen så stress. Vi må kjøre med en gang jeg er ferdig på jobb for å få levert D og så rekke til opplegget på fredagskveld. Nå skal jeg se på opptak av søple-tv jeg ikke har rukket å se denne uka, og koble ut litt. Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå