Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Her er alt supert! Heldigvis merker jeg ikke så stor forskjell på livet som samboer og livet som gift, bare det at jeg har et nytt etternavn jeg aldri husker å bruke :ler:

:ler: Kjenner til det der med nytt navn som ikke huskes.

Jeg jobber på telefon og presenterer med alltid med fullt navn når jeg mottar samtaler, så det ble noen "kremt" og "blings" de første gangene :fnise:

Vi tok begge navnene, mitt etternavn som mellomnavn og hans som etternavn.

Blir sikkert rart å komme tilbake til jobb igjen... Vi hadde ei som kom tilbake fra permisjon i går og jeg tror hun følte seg litt lost stakkar...

Nyt siste uka hjemme med D!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med så gode netter. Håper virkelig det fortsetter.

Spennende med jobb og barnehagestart til uka da :hoppe:

Blir virkelig en ny hverdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende med nye jobb og barnehagestart ja :) Går nok kjempefint :)

Fotografbilder ja... Var det sånn at vi fikk se et lite utvalg, kanskje? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får ut noen av fotografbildene sånn etterhvert. De er lavtoppløslige, så de er bare små - men skal som sagt se hva jeg får til ;)

:hoppe: D har ikke vært våken en eneste gang i natt, og han sov til 6.35!! :hoppe:

Det at 6.35 nå i min verden har blitt til å sove lenge sier jo endel, da dette for bare få år siden var en mer normal leggetid enn stå-opp-tid. Men, sånn går no dagan ;)

Om noen timer skal vi på 1årskontroll, så jeg kommer sterkere tilbake med rapport etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at han har begynt å sove såpass lenge om morgenen! Det må være utrolig deilig å slippe å bli vekket midt på natten.

Ha en fortsatt fin dag! :)

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Alt etter kl. 6 er luksus, synes jeg :) Her har jenta plutselig funnet det for godt å sove til 7.30, det er helt utrolig! Rart hvordan de endrer seg hele tiden.

Lykke til på kontroll i dag! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt andre forventninger til når man må stå opp nå ja :fnise: Merker det selv når jeg skal få sove lenge så våkner jeg tidligere. Men får litt mer ut av dagene da :)

Lykke til på kontroll :blomst:

Når er det lille D. har bursdag igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D har bursdag 23. august, så er et par uker igjen. Men var fint å få tatt kontrollen før begge starter å jobbe igjen :)

Han viste seg fra sin beste side i dag, og både helsesøster og lege var veldig fornøyd. Han var superblid, tullet og lo og gikk til og med for helsesøster :) Gråt når vaksina ble tatt, men han var veldig fort tilbake til seg selv igjen. Helsesøster mente han var en tøffing som nok kom til å tåle endel knall og fall utfra hva hun hadde sett i dag :ler: Han har ikke akkurat så mye sperrer, her går det unna.....

Han veide 10,12 kg, og er 78,5 cm lang. Han ble veeeeldig trøtt på vei hjem, så han sovnet sittende i vogna, på tross av at han hadde fått titte på mobilen min for å forsøke å holde ham våken litt til ;) Men han har allltid blitt ekstra trøtt etter vaksinene.

Nå får jeg rydde litt her, vi får besøk av noen venner i ettermiddag/kveld. Bestevenninna til Daniel er hjemme fra ferie, så de skal leke litt - og vi voksne skal kose oss med mat :) Tenkte egentlig å lage stroganoff, men nå skinner plutselig sola. Kanskje reker eller grill i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en herlig gutt! :rødme: Du skal se det blir litt ekstra søvn på dere også de neste nettene. Her sov snuppa fra 19 til 7 i flere netter etter denne vaksinen :tommelopp:

Kos dere med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig når de er på sitt mest sjarmerende når man er på helsestasjonen. Ikke rart du var stolt :rødme:

Kose dere med besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ut som en herlig gutt! :rødme: Du skal se det blir litt ekstra søvn på dere også de neste nettene. Her sov snuppa fra 19 til 7 i flere netter etter denne vaksinen :tommelopp:

Kos dere med besøk!

Han er veldig herlig nå også - helt nøytralt sett selvsagt :rødme:

Han tok igjen søvnen på dagtid i stedet han, men nettene har vært greie altså ;)

Koselig når de er på sitt mest sjarmerende når man er på helsestasjonen. Ikke rart du var stolt :rødme:

Kose dere med besøk.

Det er veldig trivelig å få så mye skryt, spesielt når jeg fortsatt har de første par besøkene på helsestasjonen friskt i minne :ler:

Kos deg masse med vennekveld! :biggrin:

Det var veldig trivelig! :nigo:

Ha en fin kveld :)

:klemmer:

Moro med skryt av gullungen :rødme: Og så bra at han sover godt om nettene :)

Kos dere i kveld :klemmer:

Ja, det er litt alfa og omega for oss begge det med nettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble reker på onsdag, og vi satt lenge ute i sola og skravlet. Barna lekte så fint sammen frem til leggetid, og begge sovnet momentant :)

I går var mannen på jobb frem til D skulle legge seg, så vi tok likegodt og tilbragte mesteparten av dagen på sykebesøk hos D's onkel. Han bor hos mamma og pappa frem til han blir frisk, så jeg fikk hjulpet til litt med å rydde/vaske litt og lage middag der. Pappa er mye ute og reiser i jobben, og det er tungt for mamma å skulle holde orden i et helt hus + å være "sykepleier". Tror hun ble glad for litt avlastning. Når mannen kom hjem i går koste vi oss med fotballkamp og kjøpepizza - DET var lenge siden. Begge trengte å koble ut litt.

I dag er siste dagen min hjemme med D. Starter i jobb på mandag, og da kommer svigermor og skal bo her i uka og passe på D. Mannen ringte meg i sta, og spurte om han kunne si ja til en reise på jobben som medfører at han antagelig blir borte mandag-fredag. Så, da ser det ut til at det blir meg og svigermor alene hele uke :sjenert: Går fint altså, vi kommer jo godt overens. Men det kan bli klamt.... er jo alltid slitsomt å ha "besøk" i huset over lang tid - jeg håper bare hun tar seg til rette slik at ikke jeg føler at jeg må underholde. Det er jo der hun og jeg er så forskjellige også. Jeg er vane med masse skravling og at folk er åpne, hun er mer stille og lukket og kan lettere bli fornærmet over ting uten å si ifra.... Men, det får jo bare gå. Da har mannen mer muligheter for fri når D er ny i barnehagen.

Mannen er forresten så søt om dagen! På onsdag kom han tidligere hjem enn vanlig, og med en bukett med roser :) I går hadde Metallica's "Nothing else matters" kommet på radio, og da tok han opptak og sendte mms til meg. Ble han mer romantisk av å gifte seg?? :ler::hjerte: Vi har det i alle fall innmari bra om dagen, selv med slitne hoder og altfor mye som skulle vært gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går greit med svigermoren din i hus. Skjønner godt at du er litt skeptisk, det blir lett å gå litt oppå hverandre... Men deilig å få hjelp da :)

Så søt mannen din er :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er forresten så søt om dagen! På onsdag kom han tidligere hjem enn vanlig, og med en bukett med roser :) I går hadde Metallica's "Nothing else matters" kommet på radio, og da tok han opptak og sendte mms til meg. Ble han mer romantisk av å gifte seg?? :ler::hjerte: Vi har det i alle fall innmari bra om dagen, selv med slitne hoder og altfor mye som skulle vært gjort.

Såååå koselig :rødme:

Ønsker deg en riktig god helg og lykke med jobb på mandag!! ;)

P:S: Håper uken med svigermor går greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...