MidnightChildDreamer Skrevet 18. juni 2009 #541 Del Skrevet 18. juni 2009 Som sagt.. Aldri kommet SÅ trygt hjem før. Planlagt... selvfølgelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. juni 2009 #542 Del Skrevet 18. juni 2009 Utdrikkningslaget hørtes jo helt supert ut Kjempekjekt at folk kommer langveis fra også! Skulle fremdeles ønske jeg ble drukket ut Håper dere får en fantastisk bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. juni 2009 #543 Del Skrevet 18. juni 2009 Høres ut som et supert utdrikningslag! Spent på hva de har funnet på til meg, jeg drikkes ut på lørdag... Så bra du er fornøyd med prøveoppsett Nå er det bare 2 dager igjen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. juni 2009 #544 Del Skrevet 18. juni 2009 Så bra at undervannsbildene ble bra Og for å ikke snakke om de andre bildene. Kan tenke meg at mannen (snart) din blir kjempefornøyd. Du blir sikkert kjempefin!!! Håper vi får se bilder i ettertid!!! Stor gutt du har fått. Lillegutt var 77cm og 9,7 kg når han var 1 år. Men da hadde han jo gått litt ned i mellomtida siden han var syk. Lillegutt har gått veldig i rykk og napp med vekt og lengde. Gjerne bare en av tingene om gangen, så kurven går litt i rykk og napp. Det viktigste er jo at de går opp og trives. Lykke til på lørdag. Nyt dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. juni 2009 #545 Del Skrevet 18. juni 2009 Åh, 2 dager igjen da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. juni 2009 #546 Del Skrevet 18. juni 2009 Undervannsbildene ble morsomme i alle fall Et fint minne, hehe! Og ang slutten på utdrikningslaget, så tør jeg rett og slett ikke gå i detaljer... men kortversjon: vi ble kjørt hjem på en måte som man vanligvis ikke vil bli kjørt hjem på, i alle fall ikke av de vi ble kjørt hjem av - noen menn i uniformer. Men i dette tilfellet var det bare hyggelig og morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå er det teknisk sett EN dag til bryllupet! OUUUÆHH!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. juni 2009 #548 Del Skrevet 18. juni 2009 Håper dere får en fantastisk fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. juni 2009 #549 Del Skrevet 19. juni 2009 Tenk at du skal gifte deg imorgen MellonCollie! Håper dere får en fantastisk og uforglemmelig dag! Nyt den! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. juni 2009 #550 Del Skrevet 19. juni 2009 Bare innom for og ønske deg lykke til i morgen. Håper dere får en kjempefin dag, ser ut til at været holder seg bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 19. juni 2009 #551 Del Skrevet 19. juni 2009 :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. juni 2009 #552 Del Skrevet 19. juni 2009 Ønsker dere en flott bryllupsdag i morgen, og håper dere får en fantastisk feiring sammen med familie og venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. juni 2009 #553 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei MelloCollie I morgen er det den store dagen, og jeg ønsker dere et flott og nydelig Håper dagen blir fin og ønsker dere masse lykke til Ha en fin dag dagen før den STORE dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. juni 2009 #554 Del Skrevet 19. juni 2009 Er forloveren mer stressa enn bruden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 19. juni 2009 #555 Del Skrevet 19. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. juni 2009 #556 Del Skrevet 19. juni 2009 Sånn var det for oss også Hun var helt mens jeg bare satt og så på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 19. juni 2009 Bra med stressa forlover, så kan jeg fokusere på henne i stedet for meg selv Takk for hilsener alle sammen. Det er meldt øspøs-regn. Men hva gjør vel det Lokalet er nydelig, og jeg har hatt en superkoselig dag med pynting sammen med venner og familie. D har nytt oppmerksomhet og vært klovn så det holder Buketten er den fineste jeg har sett NOEN gang. Nå er en kake i ovnen til i morgen, og alt som gjenstår er å printe ut talen, samt pakke bag. Må rydde litt og, svigers skal sove her og passe hunden. Eneste skår i gleden er en gigantisk strsskvise i panna håper de er flinke til å sminke I morgen er jeg kone!! Og om noen timer i morgen ligger mannen min og jeg på en suite på hotell med champagne og frukt. Sikkert dødsslitne. Men forhåpentligvis lykkelige :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. juni 2009 #558 Del Skrevet 19. juni 2009 Lykke til i morgen Tenk da blir du fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. juni 2009 #559 Del Skrevet 19. juni 2009 Lykke til i morgen! Håper dere får en strålende og uforglemmelig dag gleder meg til å høre hvordan dere hadde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. juni 2009 #560 Del Skrevet 20. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå