Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Som sagt..

Aldri kommet SÅ trygt hjem før. :hoho:

Planlagt... selvfølgelig..... :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utdrikkningslaget hørtes jo helt supert ut :hoppe: Kjempekjekt at folk kommer langveis fra også!

Skulle fremdeles ønske jeg ble drukket ut :fnise:

Håper dere får en fantastisk bryllupsdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et supert utdrikningslag! :) Spent på hva de har funnet på til meg, jeg drikkes ut på lørdag...

Så bra du er fornøyd med prøveoppsett :) Nå er det bare 2 dager igjen jo! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra at undervannsbildene ble bra :hoppe:

Og for å ikke snakke om de andre bildene. Kan tenke meg at mannen (snart) din blir kjempefornøyd.

Du blir sikkert kjempefin!!! Håper vi får se bilder i ettertid!!!

Stor gutt du har fått. Lillegutt var 77cm og 9,7 kg når han var 1 år. Men da hadde han jo gått litt ned i mellomtida siden han var syk. Lillegutt har gått veldig i rykk og napp med vekt og lengde. Gjerne bare en av tingene om gangen, så kurven går litt i rykk og napp. Det viktigste er jo at de går opp og trives.

Lykke til på lørdag.

Nyt dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undervannsbildene ble morsomme i alle fall :fnise: Et fint minne, hehe!

Og ang slutten på utdrikningslaget, så tør jeg rett og slett ikke gå i detaljer... men kortversjon: vi ble kjørt hjem på en måte som man vanligvis ikke vil bli kjørt hjem på, i alle fall ikke av de vi ble kjørt hjem av - noen menn i uniformer. Men i dette tilfellet var det bare hyggelig og morsomt :ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du skal gifte deg imorgen MellonCollie! :hjerte:

Håper dere får en fantastisk og uforglemmelig dag! Nyt den!

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for og ønske deg lykke til i morgen. Håper dere får en kjempefin dag, ser ut til at været holder seg bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en flott bryllupsdag i morgen, og håper dere får en fantastisk feiring sammen med familie og venner :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Hei MelloCollie :)

I morgen er det den store dagen, og jeg ønsker dere et flott og nydelig :bryllup:

Håper dagen blir fin og ønsker dere masse lykke til :hjerte:

Ha en fin dag dagen før den STORE dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:ler:

Bra med stressa forlover, så kan jeg fokusere på henne i stedet for meg selv :hoho:

Takk for hilsener alle sammen. Det er meldt øspøs-regn. Men hva gjør vel det :)

Lokalet er nydelig, og jeg har hatt en superkoselig dag med pynting sammen med venner og familie. D har nytt oppmerksomhet og vært klovn så det holder :) Buketten er den fineste jeg har sett NOEN gang.

Nå er en kake i ovnen til i morgen, og alt som gjenstår er å printe ut talen, samt pakke bag. Må rydde litt og, svigers skal sove her og passe hunden.

Eneste skår i gleden er en gigantisk strsskvise i panna :hoho: håper de er flinke til å sminke ;)

I morgen er jeg kone!! Og om noen timer i morgen ligger mannen min og jeg på en suite på hotell med champagne og frukt. Sikkert dødsslitne. Men forhåpentligvis lykkelige :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen! Håper dere får en strålende og uforglemmelig dag :strix: gleder meg til å høre hvordan dere hadde det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...