Lilywhite Skrevet 15. juni 2009 #521 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg skiftet også antrekk underveis i foto-shooten, og endte opp nesten helt naken (hadde litt tyll rundt strategiske steder Men den er jo ganske gjennomsiktig, så var mer følelsen av å ikke stå der splitter naken). Skal på visningstime i morgen, håper jeg blir fornøyd Hvor mange bilder skal du ha i albumet? Jeg skal bare plukke ut 9, tror faktisk det kan bli vanskelig å begrense, hehe... Høres ut som du hadde et supert utdrikningslag! Nå er det under en uke igjen jo! Gleder meg til å høre alt om den store dagen deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. juni 2009 #522 Del Skrevet 15. juni 2009 håper du ble fornøyd med bildene. Sprekt gjort Regner med at mannen din (snart i hvert fall ) blir kjempefornøyd Hørtes ut som et koselig utdrikningslag. Lykke til med den siste innspurten før bryllupet. Tenk om en uke er du gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. juni 2009 #523 Del Skrevet 15. juni 2009 Høres ut som et morsomt utdrikningslag! Nå er det jammen ikke lenge igjen til dere er gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 15. juni 2009 Beklager lite aktivitet i andre dagbøker om dagen, merker jeg er litt selvsentrert akkurat nå I går var jeg på shoppingtur sammen med mamma og pappa, fikk handlet inn litt bordpynt og lys og sånt. Og fikk laget ferdig alle sidene til festprogrammet i går. Nå gjenstår bare printing og bretting av alt. Det er egentlig den eneste store jobben som gjenstår før fredag, når vi skal pynte og dekke bord etc. I dag har jeg vært i Oslo og hatt noen møter med jobb, så arbeidsdagen fløy unna og jeg kom relativt sent hjem. Men fått gjort endel småting. I morgen skal jeg til frisøren og ha prøvetime. Gleder meg, og er spent! To små utfordringer; hun fotografen jeg tok bilder hos er syk, og jeg krysser fingrene for at morgengaven uansett blir klar i tide. Hvis ikke, så får vi jo ikke gjort noe med det. Viktigste er uansett at hun er frisk til lørdag og får tatt bilder i bryllupet... Og bassisten som skulle spille i bandet på kvelden har dobbeltbooket, men min bror jobber videre med saken. Så, vi finner nok en løsning. Utrolig nok er fortsatt ikke nervene her? :klø: Jeg er jo egentlig super-kontrollfreak, men kanskje nettopp derfor er nervene borte..? Jeg har hatt gode lister hele veien (TAKK!!! pysepus!), og derfor føler jeg at vi har tenkt på alt. Det får i alle fall bli som det er, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 15. juni 2009 #525 Del Skrevet 15. juni 2009 Høres ut som et supert utdrikningslag. Ikke lenge igjen nå. Siste uken din som ugift Kos deg masse med de siste forberedelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. juni 2009 #526 Del Skrevet 16. juni 2009 Høres ut som du hadde et koselig utdrikningslag Det er ikke sikkert nervene kommer i det hele tatt før dagen. Hos oss var både jeg og mannen helt fri for nerver frem til dagen, alle spurte oss om ikke vi var nervøse men neiiiiida det var vi ikke Jeg ble nervøs akkurat idet jeg var ferdig til å dra til kirken, når jeg så meg i speilet ferdig oppsatt hår og kjolen og alt stæsj på Mannen hadde visst vært nervøs hele bryllupsdagen Tenk at dere har så kort tid igjen! Siste uken som ugift! Det kommer til å bli en så fantastisk dag, nyyyyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. juni 2009 #527 Del Skrevet 16. juni 2009 Lister er bra, og det at man "jobber" jevnt og trutt med forberedelsene. Jeg ble ikke nervøs før jeg sto i kirka sammen med pappa, og ventet på at dørene skulle åpne seg... Var helt skjelven! Men det gikk bra, kom meg fram til brudgommen Håper de små problemene ordner seg på en eller annen måte - det gjør de sikkert Lykke til med de siste forberedelsene! Dere kan jo bare kose dere siden alt er under kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 16. juni 2009 #528 Del Skrevet 16. juni 2009 MellonCollie kommer til å bryte sammen i nervekaos hos frisøren, i armene på en hulkende Midnight. Men jeg har handlet inn ekstra Klinex med balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. juni 2009 #529 Del Skrevet 16. juni 2009 MellonCollie kommer til å bryte sammen i nervekaos hos frisøren, i armene på en hulkende Midnight. Men jeg har handlet inn ekstra Klinex med balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 16. juni 2009 #530 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå nærmer det seg virkelig dagen!! Begynner det å komme sommerfugler i magen? De bildene blir sikkert fantastiske! Jeg vurderte også det til min mann, men backet ut... Jeg er ikke helt komfortabel med hvordan jeg ser ut uten klær... Håper din kommende mann blir overrasket og fornøyd Hørtes ut som et utrolig bra utdrikningslag! Glad det ble en minneverdig dag/kveld! Om jeg ikke rekker innom før den store dagen så vil jeg bare ønske deg masse lykke til og nyt ALT! Dagen går dessverre så altfor fort... Håper på finvær, men husk litt regn i sløret skal visstnok også bety hell og lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. juni 2009 #531 Del Skrevet 16. juni 2009 Uff, det er gjerne noen sånne overraskelser på slutten, men håper det ordner seg Jeg var også kjemperolig helt fram til dørene åpnet seg i kirken og musikken spilte. Da kom alt på en gang, så jeg hadde litt problemer opp midtgangen ja. Men gled deg, det er en fantastisk dag og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. juni 2009 #532 Del Skrevet 16. juni 2009 Så bra at du snart er ferdig med alt sammen og bare kan nyte den store dagen! Godt du ikke har fått nerver, men det er enda tid Jeg fikk litt da jeg og pappa stod i våpenrommet til kirken og de hadde begynt å spille inngangsmarsjen. Ikke at jeg angret eller noe, men jeg fikk litt "this it is!"-følelse ... Det gikk kjempebra da, selv om pappa også var litt panisk og gikk veldig fort oppover midtgangen Krysser fingrene for at det ordner seg med fotografen og bassisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg skjønner jeg bør være forberedt på at nervene kommer mens jeg står i kirken Det kan jeg gjerne forstå, det er jo da alt blir virkelig. Jaja, så lenge jeg kommer meg opp midtgangen, så går det vel bra. Pappa får dra meg oppover dersom beina svikter Fotografproblemet er heldigvis løst. Hun er frisk igjen, og jeg fikk bildene i går. Herregud, det ble så tøft!! Utrolig vanskelig å velge ut da, men jeg har jo heldigvis CD'en også, så jeg "mister" jo ikke de jeg ikke velger. Får bare håpe mannen blir like fornøyd som det jeg er Jeg hadde prøveoppsett av hår i går, og tror det blir veldig fint. Går for litt sånn fletteaktig foran, og bak blir det masse løse krøller, og noen små blomster i. Snakket også med hun som skal sminke meg, og hun virker kjempeflink. Er ikke noe å være nervøs for det her, med så mye proffe folk på alle kanter I dag skal vi hente undervannsbildene av D, er rimelig spent Jeg skal sette på negler i dag, og vi skal brette program til krampa tar oss. Herlig! D og pappaen var på kontroll på helsestasjonen i går. Alt så veldig bra ut. Han har ikke lagt på seg så mye siden sist, men han fortsetter å strekke seg. Er jo ikke rart han ikke legger på seg så intenst lenger, bevegelsesmønsteret er jo rimelig endret siden sist... Han er nå 76 cm lang, og veier ca 9,6 kg. Fin gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. juni 2009 #534 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Cirka samme størrelse som H da, bare 250 gram tyngre Høres ut som forberedelsene går strykende Endret 17. juni 2009 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. juni 2009 #535 Del Skrevet 17. juni 2009 Åååå, du skal snart GIFTE deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 17. juni 2009 #536 Del Skrevet 17. juni 2009 Å så spennende! Gleder meg til å høre om hvordan dere har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. juni 2009 #537 Del Skrevet 17. juni 2009 Oi oi oi!!! Her går det virkelig mot bryllup!! Høres ut som et fantastisk utdrikningslag!! Og man blir jo liksom bare LITT nysgjerrig på hva Midnight avsluttet kvelden med???!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 18. juni 2009 #538 Del Skrevet 18. juni 2009 Kun 2 dager igen!!! Ble undervannsbildene bra? Hørtes veldg kult ut!! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Undervannsbildene ble morsomme i alle fall Et fint minne, hehe! Og ang slutten på utdrikningslaget, så tør jeg rett og slett ikke gå i detaljer... men kortversjon: vi ble kjørt hjem på en måte som man vanligvis ikke vil bli kjørt hjem på, i alle fall ikke av de vi ble kjørt hjem av - noen menn i uniformer. Men i dette tilfellet var det bare hyggelig og morsomt I overimorgen gifter vi oss :strix: :strix: :strix: :strix: Endret 18. juni 2009 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. juni 2009 #540 Del Skrevet 18. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå