Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale

Snart bryllup :danser: Skulle ønske jeg bodde i nærheten av deg så jeg kunne ha smugtitta!! Men du må vise bilder :fy_fy:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne natta ble i alle fall ikke bedre :sukk: Takker for alle råd, og vi kommer nok uansett til å vente til etter bryllupet for å se om det blir noe bedre, eller om vi må prøve en annen leggetid. Men synes jo 1830 er veldig tidlig å legge ham også? :klø: Vi får prøve oss frem.

I natt sov han altså fra 19 til 2, da våknet jeg av noen som småsnakket inne på rommet sitt. Gikk inn og ga vann og smokk, og han snudde seg og sov videre. Men bare en halvtime, da var det i ang igjen, og mannen tok det den gangen. Og etter det har han egentlig ikke sovet så mye etter som jeg skjønte :sjenert: Mannen tok ham med inn i senga på gjesterommet, og der har de sovet litt til og fra. Håpløst. Og en rimelig sliten og smågretten mann som kom inn til meg rundt 7. Men det er lov ;) Det hjalp heldigvis etter han fikk en kopp kaffe og jeg lekte litt med D :ler:

I går var vi på svømming, og etter det var jeg på trening. Må skryte litt, jeg har nemlig fått til en rutine på at jeg trener fast en gang i uka nå. Har trent hver eneste uke etter jeg startet opp. Skal trene minst en gang, men etter bryllupet vil jeg øke til 2 ganger i uka helst. En ting er at jeg liker selve treninga nå, faktisk, men også den alenetiden det gir meg er bra.

I kveld skal jeg til fotografen :sjenert: Grugleder meg! Så nå må jeg surfe litt etter inspirasjon :lur:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Det var så gøy å ta bilder i går!! :hoppe: Titta på noen av de underveis, og det så knallbra ut. Utrolig hvor fint ting kan bli med riktig lys og vinkler... vi holdt på i nesten tre timer :dåne: Ble sinnssykt mye bilder, da vi måtte prøve oss frem ganske mye med lyssetting, og jeg får alle på CD i løpet av et par dager, så må jeg velge ut 12 eller 16 stk til et album som hun redigerer nærmere. Ble litt nervøs utpå dagen i går, men hun var superflink og det gikk veldig bra. _lene_, du kan bare glede deg :nigo:

D og jeg lekte/øvde på en ting i går, nemlig at man kan falle på rumpa når man faller bakover. Og det ser ut til at det har gitt resultater - samboer fortalte at i går kveld hadde han drevet med det; stått ved TV-benken og så sluppet seg og falt på rumpa. Yeey! Da kan vi bekymre oss litt mindre for hvordan det bakhodet hans skulle se ut til slutt :ler:

I natt ba jeg samboer legge seg på kontoret, han så litt sliten ut og jeg følte han kunne trenge en hel natts søvn. D våkna rundt 3.30, og da sto han glad og fornøyd oppreist i senga. Jeg la ham ned og koste på ham, ventet til jeg trodde han sov og gikk ut - 3 minutter etterpå sto han oppreist i senga igjen :ler: Gjentok dette noen ganger før jeg fant ut at jeg likegodt tok ham med inn i senga til meg. Og der lå han og koste på ansiktet mitt noen minutter før han sovna. Lille vakringen min :hjerte: Og da sov vi helt til 7!

I kveld skal mamma og pappa passe D noen timer mens vi skal til presten og ha vigselssamtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som det var skikkelig vellykket hos fotografen! Håper jeg blir like fornøyd ja!! :) Skiftet du antrekk underveis eller var det bare poseringer dere skiftet på? Jeg har kjøpt en korsett-lignende greie og truse som jeg skal ta med i allefall, prøvde med stay-ups til, men det så litt horete ut :fnise: Var nemlig svart og rosa undertøy... Hadde først tenkt å finne typisk "brudeundertøy", men synes det svarte var så fint! Men vurderer å ha med meg en kort silkenattkjole eller en av kjæres t-skjorter (rart?) også... Kjære synes nemlig det er sexy når jeg låner t-skjortene hans når jeg går rundt hjemme om kvelden eller morgenen :gjeiper:

Eller tok du aktbilder? Vet cypress var superfornøyd med det, men jeg vet ikke om jeg tør... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forresten bare 9 dager igjen for dere!! :hoppe: Nervøs eller bare gleder du deg?

Synd dere har litt problemer med søvnen til D for tiden, håper det går seg til igjen snart :)

Så flink du er som har fått rutine på treningen forresten!! :) Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke nervøs, men jeg tror kanskje ikke det har gått helt opp for meg enda :ler: Men, then again, det er jo ikke så mye å være nervøs for egentlig. Jeg skal jo bare svare ja på å dele resten av livet mitt med mannen, og akkurat det har jeg jo lovt ham en million ganger før, bare ikke fullt så høytidlig. Jeg har ingen illusjoner om at dette kommer til å forandre forholdet vårt så mye, ser mest på det som en fin anledning til å feire oss. Og dermed er det ikke så mye å være nervøs for i grunn. Og festen / selskapet blir som det blir - snakket med ei venninne i går, og hun sa det veldig fint.. det er ikke bare opp til oss at det blir en bra dag, det er jo også gjestene som "må" bidra til dette. Vi har gjort det vi kan med å legge til rette med mat, drikke, musikk og gode samtalepartnere. Og så kan jeg rett og slett ikke gjøre så mye mer :ler:

Ut av alt pjattet her er konklusjonen min; Jeg gleder meg! :hoppe: Gleder meg til å vise frem kjolen min, og til å bli pyntet og stæsja opp. Gleder meg VILT til å se mannen sin dress som han er så fornøyd med. Jeg er spent! Gleder meg til å se kjolen til Midnight, og til Midnight's Lille. Gleder meg til å se blikket til pappa når han følger meg opp langs midtgangen. Gleder meg til å høre en av mine favorittvokalister synge "Into my Arms" i kirken... osv osv! TJOHOO! JEG GLEDER MEG! :strix:

Ang i går, så skiftet vi endel med antrekk også:

- Først hadde jeg på fullt bryllupsundertøy; korsettet med tilhørende truse, og hemper ned til strømpene. Her hadde jeg også på meg brudeskoene.

- Så tok jeg av strømper og sko, og byttet ut med strømpebånd.

- Så gikk vi over til ingen klær, og tok aktbilder. Her tok vi vel en 6-7 ulike poseringer. Jeg synes ikke det var skummelt i det hele tatt, ble enklere når vi startet med undertøy. En myk overgang kan du si :ler: Det var helt mørkt i studio utenom fotolampene, og ikke minst var fotografen utrolig flink med at hun ikke gjorde noe spesielt ut av det, men vi fortsatte å prate og skravle som tidligere. Men det blir jo opp til hver enkelt - dersom man er ukomfortabel med det, så blir det jo lett at man låser seg og bildene ikke blir nødvendigvis det man håper på.

- Til slutt hadde jeg på et vanlig undertøysett (mest svart) og tok et par bilder også med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, jeg kjenner jeg blir rørt bare av tankene du har om dagen :rødme: Det blir sikkert kjempeflott, høres sånn ut!

Og jeg er helt enig med venninna di, gjestene må bidra til at festen blir bra de også :jepp:

Så du har tatt litt spennende bilder, til mannen da? Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fine tanker om dagen. dere kommer nok til å få en perfekt dag ;)

Og så morsomt med bildene da, får håpe du blir fornøyd med de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende med disse bildene. Ville også ta slike før bryllupet, men når mannen sa han ønsket seg sykket til 30 000, syns jeg det ble dyrt å gi han begeg deler. jeg som var så tynn og fin før bryllupet :fnise: Han brude vel ha et minne om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene blir sikkert kjempefine. Tror det blir en stor suksess :)

Lurt å lære D hvordan han kan lande uten å slå seg :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en uke til den store dagen. Og i går ble jeg drukket ut :nigo:

TUSEN takk for en fantastisk dag, Midnight. Du har lagt ned en enorm jobb, og jeg er takknemlig for å ha en venn som deg!! Flinka!

Det ringte på her klokken 9 i går morges, og der sto altså Midnight. Fikk en lapp med hva jeg skulle pakke, og må innrømme jeg var litt shaky. Haha! Fikk på meg en grell joggebukse og singlet, og et slør ut av en annen verden, og fikk bind for øynene. Ut i bilen, og ble kjørt av gårde. Når bindet for øynene kom av etter en stund sto jeg på et spa-anlegg. Der fikk jeg to timer med ulike massasje, peeling og ansiktbehandlinger. Perfekt start på dagen, og godt for huden før nryllupet :hjerte:

Etter behandlingene fikk jeg ne konvolutt om hvor jeg skulle gå - til ei venninne som bodde rett ved siden av spa-stedet. Der ventet Midnight og 3 andre jenter, og vi spiste reker og drakk vin. Herlig lunsj! Fikk ballonger med navnene til x-kjærester på, og i løpet av dagen skulle alle historier fortelles, og så skulle ballongen sprekkes når historien var fortalt og ferdig med :)

Etter lunsjen fikk jeg utlevert en kornett (jeg er gammel korpsjente, haha!), og fikk beskjed om å spille en snutt fra "Optimist" som de hadde ordnet noter på. Dette gikk overraskende fint med tanke på at jeg ikke har spilt på rimelig mange år!!

Så gikk turen videre med tog til Oslo. Der møtte vi 4 andre venninner, og jeg måtte gjenta spillingen på Oslo S... pinlig. Men fikk noen penger i hatten foran meg. Må også nevnes at på toget måtte jeg skifte klær. Midnight hadde skaffet deler av den gamle korpsuniformen vår - med kort skjørt, slips, en heeeerlig vest, og røde sokker i høyhælede svarte sko... og ikke minst en hatt :flau: Håper ingen som leser dette observerte meg i Oslo i går :ler:

Tok taxi i Oslo til et studio, hvor jeg skulle spille inn en sang OG musikkvideo til en sang jeg hadde måttet velge tidligere på dagen, uten å vite hvorfor. Valget falt på Britneys "oops, i did it again", og jeg var nok et syn for guder der jeg vrikket meg gjennom, i det antrekket. Det er ikke lett å leke sexy med korpshatt på hodet!! :hoho: Men det var supergøy, i tillegg til at alle jentene var jo med i videoen, så den DVD'en blir et supert minne. Men jeg grugleder meg til å se resultatet. Vokalen ble ikke så verst, så den kan jeg stå inne for da :ler:

Tok toget hjem hit igjen, og jeg ble ført til et av utestedene her hvor Midnight hadde samlet masse gamle bekjente av meg. Så resten av kvelden ble brukt til å skravle med masse forskjellige folk, og selvfølgelig sprekke alle ballongene. Og utpå kvelden fikk jeg min siste utfordring for dagen - jeg måtte gjenta min spilling av "optimist" foran alle på utestedet, sammen med trubadurene. Fikk masse kommentarer fra folk resten av kvelden på hvor gøy alle syntes det hadde vært, så det må vel kalles vellykket :)

Jeg skal ikke gå nærmere i detalj om resten av kvelden Midnight, men hun sørget også for en avslutning på kvelden som vi aldri kommer til å glemme :hoho: :hoho:

Jeg sov over hjemme hos mamma og pappa sammen med et par av trønderjentene mine, og var i seng rundt 2.30. Da hadde det vært en LANG dag! Ble aldri stupfull, fordi vi drakk så jevnt hele tiden, så det var deilig. Godt med bare den glade godfølelsen hele dagen, noe som også gjenspeiler seg i dag. Vært i toppform!

Var altså en super dag, helt etter min smak. Småpinlig til tider, men aldri slik at det var ekkelt for noen. Utfordringer som var helt i min gate, og som jeg kunne gjennomføre med å føle at jeg mestret det, selv om det ikke er noe jeg ville valgt selv uten å få det som oppgave.

Og ikke minst masse mennesker jeg er enormt glad i som kom fra laaangt unna, kun for å feire meg. Og det er Midnight som har ordnet til alt. Jeg er priviligert og heldig, og kunne ikke hatt en bedre dag. Takk takk!

I dag har vi vært på sommerfest med de fra babysvømminga. Var ikke så mange som dukket opp, men vi fire parene som var der koste oss med grilling og kos i sola. D og jeg har bare kost oss, jeg har ikke sett ham så mye de siste dagene, så var godt med kvalitetstid.

Nå må jeg lage meg en ukeplan for hvordan vi skal komme i mål før neste helg. Snakkes :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer mye skrivefeil og dårlig språk i forrige innlegg. Kanskje formen er verre enn jeg trodde :klø: Men ber om unnskyldning bare, for jeg gidder ikke fikse! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en forkjærlighet for menn i uniform..

Aldri kommet SÅ trygt hjem før :hoho:

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo: MellonCollie

Lenge siden jeg har vært inne hos deg nå, men nå har jeg sittet her og lest om bryluppsplanlegging og utdrikningslag.

Mindre enn en uke til, og det virker som du bare gleder deg og ikke har nerver i det hele tatt. Så bra :)

Og utdrikningslaget høres artig ut :ler: Synes jeg ser alt sammen for meg :ler:

Ha en superfin søndag MellonColli :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som ett fantastisk utdrikningslag. Likte spesielt den med x-kjærstene og ballongene ;)

Tenk, om en uke er dere gift :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Utdrikningslaget ditt hørtes veldig morsomt ut, skulle gjerne sett bilder og video :lur:

:fnise:

Håper det ordner seg med nettene til D, det er slitsomt med slike netter i lengden. Jeg vet om folk som legger unger på alder med D klokken 18:30, så det går jo an å prøve? Hvis det ikke fungerer så legger dere han jo bare senere igjen :)

Så flink du er til å trene! Kan du ikke piske meg i gang også? Jeg trenger det ... :sjenert:

De bildene hørtes spennende ut ;) Tøft gjort av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...