Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

:vinke: MellonCollie

Det morgenfuglegenet har mannen min også :ler: Nytter ikke å rikke ved det.

Veldig fin og omtenkesom gave du fikk av svigermoren din. Det er jo helt klart at hun setter stor pris på svigerdatteren sin :)

Ha en kjempefin helg MellonCollie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Uff, tidlige morgener... Men greit når han sover hele natta da.

Så bra at tennene kommer så greit.

Håper alt gikk bra hos manuell terapauten.

god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som har vært!! :blåse:

:Gjesp: dagen deres starter tidlig, altså...... Men det er klart, får du sammenhengende søvn fram til da, så går det jo! ;)

Kjedelig at samboeren din er borte så mye på jobb...men som du sier, er jo greit at han drar inn penger..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lenge siden jeg har vært innom her! Her har det skjedd mye, tiden går fort merker jeg, D begynner å bli stor jo ;)

Litt i seneste laget, men gratulerer med overstått! :klemmer: Skjønner du ble rørt over den fine gaven fra svigermor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at dere gikk glipp av samlivskurset, men det finnes kanskje nye muligheter? Skjønner godt du blir lei av at mannen jobber mye og er sliten når han kommer hjem :troest: Ble veldig lei av at mannen kom hjem halv åtte om kvelden jeg også ...

:hoppe::danse: for 3.tann (uten bivirkninger!) og krabbeposisjon! :danser:

Tror det tok en måneds tid fra S var i krabbeposisjon til han krabbet, sånn ca. Så da blir det nok snart! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere holder liv i boka mi :klemmer: Merker jeg er litt inne i en skrivedvale, men jeg er innom og leser stort sett hver dag hos dere alle.

Timen hos manuellterapeuten gikk fint, D er nå friskmeldt. Hun var veldig imponert over hvor mye han hadde utviklet seg på kort tid når vi bare hadde fått ordnet den låsningen. Deilig å være ferdig med det.

Helga var nydelig - var sammen med Midnight på fredag, mens mannen var ute på quiz. Han kom hjem rimelig sliten, men heldigvis var han oppegående og fin morgenen etter. Det å være pappa er forpliktende det også ;) Lørdagen grillet vi "skikkelig" og spiste ute for første gang denne sesongen, og søndag var vi ute og gikk søndagstur ved sjøen. D storkoste seg og syntes det var fint med store bølger :)

I går var jeg og D på kafe med ei venninne og sønnen hennes, og så fikk jeg besøk av ei annen venninne her hjemme etterpå. Må utnytte siste delen av permisjonen ;) Begynner å jobbe igjen om under 2 uker! Søker fortsatt nye jobber, men det er 100-150 søkere på alle stillingene jeg har prøvd meg på så langt :overrasket: Så må vel kanskje legge lista litt lavere.. :sjenert:

Bryllupsplanleggingen går fremover, og nå begynner jeg å få trua på at vi rekker å få alt på plass ;)

I dag er det svømming, og i morgen får jeg besøk av barselgruppa. Må ut og handle litt etterpå så jeg får laget til noe lunsj. Og jeg har åpnet medlemsskapet mitt på SATS igjen, så nå har jeg booket meg inn på to gruppetimer i morgen. Gleder meg!

D holder på å få to tenner til, og er mer urolig nå enn med nummer tre. Men han er blitt en racer på å åle seg fremover etter ting, noe som gjør ting litt lettere for ham. Ikke så frustrert hele tiden.

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna! Dere har mye på plakaten, men det er jo moro det da :) Fint at D er ferdig med låsningene og har så fin framgang.

Hvor mye skal du jobbe framover da? Var det sånn at du etter hvert må ha ny jobb pga diverse omstendigheter? Vanskelig å få jobb når det er så mange søkere på hver stilling ja! Men du finner helt sikkert en bra jobb snart :)

Kos deg med barselgruppetreff og trening :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at D er friskmeldt og at alt går så bra.

Var en lettelse her også når lillegutt var friskmeldt!!!

Så kjedelig med så mange søkere på hver stilling. Er nok ikke den beste tida å være arbeidssøkende dette nei...

Får håpe det dukker opp noe.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna! Dere har mye på plakaten, men det er jo moro det da :) Fint at D er ferdig med låsningene og har så fin framgang.

Hvor mye skal du jobbe framover da? Var det sånn at du etter hvert må ha ny jobb pga diverse omstendigheter? Vanskelig å få jobb når det er så mange søkere på hver stilling ja! Men du finner helt sikkert en bra jobb snart :)

Kos deg med barselgruppetreff og trening :klemmer:

Ja, det er gøy å ha litt å gjøre også :) Både Lillegutt og jeg trives med å komme oss ut og treffe folk. Det virker i alle fall som han trives med det - når det bare er han og meg hjemme alene i et par dager blir han litt smågrinete :ler:

Jeg begynner å jobbe fullt mandag om halvannen uke. Da jobber jeg fullt i 6 uker mens mannen har pappaperm. Så blir det litt frem og tilbake med ferie og full jobb i sommer, og i august må jeg jobbe deltid for å få det til å gå opp med barnepass frem til barnehagestart. Så det er først i september det er litt uvisst hva som skjer, mest sannsynlig får jeg ikke fulltid i nåværende jobb da.

Sånn, der fikk du den lange versjonen :ler:

Så bra at D er friskmeldt og at alt går så bra.

Var en lettelse her også når lillegutt var friskmeldt!!!

Så kjedelig med så mange søkere på hver stilling. Er nok ikke den beste tida å være arbeidssøkende dette nei...

Får håpe det dukker opp noe.

:klemmer:

Ja, lettelse at han er friskmeldt. Og ikke minst, jeg er så glad jeg fulgte magefølelsen og dro dit i utgangspunktet!

Nei, det er helt utrolig hvor mange søkere det er. Men nå har jeg hatt en runde i kveld og funnet frem noen flere interessante jobber. En gang så dukker den rette jobben opp for meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er tann nummer 4 på plass. Nå har han en fortann oppe, og den ved siden av fortanna :)

Svømminga på tirsdag var så gøy! Lillegutt satt på kanten av en matte ute i vannet, og "stupte" uti helt selv, og uten at vi tok i mot. Var også første gang vi ikke telte før dykket, men han lukket kjempefint og syntes dette var kjempegøy! (Men mammaen syntes det var litt skummelt, hahaha).

Barseltreffet i går ble litt redusert, men vi 3 som var her koste oss veldig. Ungene blir litt redde for hverandre innimellom; når de f.eks forsøker å dytte fingrene inn i øynene på hverandre, ruller oppå hverandre eller stjeler lekene de andre har - men stort sett er det bare moro :ler: Etter jobben kom en studiekamerat av mannen på middagsbesøk, og så dro jeg på trening!! :hoppe: Trente først MageRygg og så SatsDans. Viktig å gå hardt ut ;) Var kjempegodt å komme i gang, men det kjennes i dag. Rimelig øm i magemusklene!

I dag har Lillegutt vært i strålende humør. Ledd og tullet hele dagen. Og han har endelig spist brødskive! Plutselig var han veldig interessert når jeg spiste frokost, så jeg ga ham noen smuler. Og da han ikke brakk seg og spyttet ut i dag fikk han likegodt brød med leverpostei til lunsj. Han spiste vel nesten en kvart brødskive, men da var det stopp ;) Men et kjempeskritt fremover!

Og han har dratt tak i den ene "palmeplanten" vi har her i stua i dag. Han er jo så rask nå... :sjenert: Endte med plante og masse jord på gulvet, men jeg er bare glad han ikke fikk alt over seg. For å si det sånn, planten er nå flyttet ;)

I morgen skal vi jobbe litt ute i hagen, og så skal vi til mine foreldre og spise middag. Pappa har vært bortreist med jobb i 3 uker, så han gleder seg veldig til å se Lillegutt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe drømmejobben er rett rundt hjørnet. Godt du har jobb fram til september da, da har du i hvert fall tid på deg :)

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det tid for Norske Talenter, men må fort innom og....

:hoppe: for nydelig vær og en fantastisk dag hvor vi har grillet på verandaen med mamma og pappa, og lillegutt har storkost seg :hoppe:

:hoppe: for nyvaskede vinduer og deilig helgevasket hus :hoppe:

:hoppe: for at tann nummer 5 har kommet i dag :hoppe:

Jeg er så fornøyd med livet :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å hoppe for nå ;) :

:hoppe: for at D er friskmeldt av manuellterapeuten :hoppe: for åling og mindre frustrasjon :hoppe: for tann #4 :hoppe: for brødskivespising! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt og jeg er blitt småforkjøla, og vi har hatt en relativt slitsom natt. Endte med at han sov på armen min fra 4 til 6 ca, hva gjør man ikke for litt søvn. Men i dag er jeg altså sliten mamma. Og dermed ikke verdens beste mamma. Han er heldigvis flink til å leke på gulvet alene om dagen, for i dag er jeg rett og slett lat og orker ikke finne på all verdens :sjenert: Har mest lyst til å ligge under dyna og lese en bok og småsovne litt innimellom. DET hadde vært noe.

Utrolig hvordan disse små kjapt oppfatter hva de ikke får lov, og dermed hva som er mest spennende i huset ;) Her er det full fart mot stikkontaktene med en gang han får øye på en, og han forsøker å demontere en list på kjøkkenet som er litt løs. Umulig å snu ryggen til :) Morsomt da, det er helt enormt hvor mye som har skjedd de siste 2 ukene.

Mandag begynner jeg på jobb og overleverer staffetpinnen til pappaen. Merker at i dag gleder jeg meg litt til det, tror det blir godt for D også med litt nye impulser ;) Dessuten er han enormt pappagutt om dagen, så jeg vet de kommer til å storkose seg. Og da kan endelig jeg overlevere natteansvaret til pappaen også, og jeg kan være den som legger meg på gjesterommet om natta er dårlig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring til dere begge :kose:

Og så jobb neste uke allerede, jeg syns tiden flyr avgårde jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...