MellonCollie Skrevet 2. april 2009 Forfatter #321 Skrevet 2. april 2009 Bra deal på suite da.... Vi brukte også 1200 kr på suite. Den var kjempefin, over all forventning, og vi syntes det var verdt pengene. Hva er alternativet? Sove hjemme, eller vanlig hotellrom? Vi hadde egentlig tenkt til å sove hjemme. Tenkte at det i alle fall ikke var vits i å bruke penger på et helt vanlig hotellrom, da kan vi likegreit sove hjemme ------------- Usj, dette har vært en ekkel dag. Han hadde jo kastet opp når jeg skrev tidligere i dag, men var blid og fornøyd, altså god allmenntilstand. Spiste grøt som normalt, og sov en lur ute. Men når han kom inn igjen etter luren kastet han opp på nytt. Og det bare fortsatte og fortsatte. Totalt har han kastet opp 8 ganger i dag, og han fikk også litt feber. Ble kjempeslapp og ville bare sove. Nå har vi fått i ham litt eplemost+farris, og han har tatt litt pupp som ikke har kommet opp. Han er fortsatt slapp, men det er vel fordi han er sliten. Så han sitter i armkroken til pappaen og titter på TV - sånt er jo lov når man er syk Virker som han er på bedringens vei da, men hadde vondt av ham tidligere. Brakk seg skikkelig, men med tom mage, så ingenting kom. Lille gutten min Ser ut til at han sovner på brystet til pappaen nå :rødme:
Gjest Ulva35 Skrevet 2. april 2009 #322 Skrevet 2. april 2009 Huff da. Ikke godt å være liten og syk God bedring til den lille skjønningen :rødme:
Gossip girl Skrevet 2. april 2009 #323 Skrevet 2. april 2009 Stakker med syk gutt Er så fælt at de små er syke, vi voksne takler det liksom alltid. Vi hadde rom på hotell, det hadde to stk til bryllup. Men fant ut vi egentlig ikke hadde trengt mer en et vanlig Vi sov jo egentlig bare Men var veldig koselig å spise frokost med noen av gjestene
Gjest imli Skrevet 2. april 2009 #324 Skrevet 2. april 2009 Dakar bebisen! Håper han snart er bedre! Vi sov hjemme på bryllupsnatta vi. Hadde ikke råd til noe mere utskeielser
jente 79 Skrevet 2. april 2009 #325 Skrevet 2. april 2009 på lillegutt. Ikke noe moro når de ikke er i form, får håpe det går fort over. Vi bodde på hotell. Litt fordi vi hadde hund. Fristet ikke å gå tur med han når vi kom fra en lang bryllupsdag. Da var det bedre å låne bort huset og at de som overnattet kunne lufte han. Vi koste oss litt med champagne, frukt og sjokolade når vi kom på hotellrommet, og var veldig koselig med frokost sammen med en del av gjestene dagen etter.
MellonCollie Skrevet 5. april 2009 Forfatter #326 Skrevet 5. april 2009 Huff da. Ikke godt å være liten og syk God bedring til den lille skjønningen :rødme: Takk, han er heldigvis bra igjen nå. Men hektisk mens det står på Stakker med syk gutt Er så fælt at de små er syke, vi voksne takler det liksom alltid. Vi hadde rom på hotell, det hadde to stk til bryllup. Men fant ut vi egentlig ikke hadde trengt mer en et vanlig Vi sov jo egentlig bare Men var veldig koselig å spise frokost med noen av gjestene Er ikke så lett å forklare disse små hva som skjer når de er syke, så da blir alt liksom litt ekstra ille. Men det er jo noe alle må gjennom Ja, er det som har gjort at vi egentlig ikke hadde tenkt på hotell i hele tatt. Rekker jo bare innom for å sove noen timer. Men skal vi først bruke penger på hotell, så spiller liksom ikke et par hundrelapper fra eller til noen rolle, så da blir det suite Dakar bebisen! Håper han snart er bedre! Vi sov hjemme på bryllupsnatta vi. Hadde ikke råd til noe mere utskeielser Nei, det har vært tankegangen vår og - det er nok å bruke penger på i forbindelse med bryllupet, så hotell har vært langt nede på budjsettprioriteringen. på lillegutt. Ikke noe moro når de ikke er i form, får håpe det går fort over. Vi bodde på hotell. Litt fordi vi hadde hund. Fristet ikke å gå tur med han når vi kom fra en lang bryllupsdag. Da var det bedre å låne bort huset og at de som overnattet kunne lufte han. Vi koste oss litt med champagne, frukt og sjokolade når vi kom på hotellrommet, og var veldig koselig med frokost sammen med en del av gjestene dagen etter. Han er heldigvis ikke syk så lenge av gangen. Huff, hunden ja. Må tenke ut en løsning der snart. Tenkte det at dersom vi sover på hotell kan jo svigers bo her. Men hun trenger jo en luftetur eller to iløpet av dagen også.. hmm.
MellonCollie Skrevet 5. april 2009 Forfatter #327 Skrevet 5. april 2009 Stakkars babyen ble sykere etter sist jeg skrev her. Feberen steg endel utover kvelden / natta, og han kastet opp igjen når vi la oss (utover hele sengehalvdelen til kjæresten, hehe). Så da var det opp og skifte på sengetøy og å vaske baby. Heldigvis våknet han på fredagsmorgen med mindre feber og ikke noe mer oppkast. Helga har vært helt fantastisk egentlig. Fredag jobbet kjæresten hele dagen, så når han kom hjem i 2030tiden var det TVkveld og bestilt pizza. Ingen som hadde mye energi til overs, hehe. Lørdagen hadde vi barnevakt på dagtid, slik at vi fikk litt kjærestetid. Var ute og handlet litt, og fikk ordnet oss ønskeliste på Glassmagasinet. Har valgt ut servise og glass, godt å ha det i orden. Lillegutt hadde kost seg masse sammen med mormoren og onkelen sin, og vi spiste middag der når vi hentet ham. Så dro jeg og mamma på kino på kvelden og så "Menn som hater kvinner". Ble absolutt ikke skuffet, nei Gleder meg allerede til neste film. I dag har vi hatt mini-vårrengjøring. Mye som er igjen, f.eks vasking av vinduer og klargjøring av Lillegutt-rommet. Men vi kom et stykke på vei i alle fall. Så bakte jeg brownies og hadde til vi fikk besøk av et vennepar som skal ha baby i juli. Hun hadde fått skikkelig mage siden sist, og jeg gleder meg sånn på deres vegne Gleder meg til påske nå. Mannen skal jobbe i allefall i morgen og tirsdag, men så kan det hende han har litt fri. Jeg skal til frisøren i morgen, forsøke å få litt orden på det håret jeg har igjen blir rolig hjemmepåske, men vi trenger det. Mannen jobber så mye om dagen, så vi trenger litt ro. Skal ha besøk av nærmeste familie her neste søndag, det er eneste konkrete planen så langt.
Gjest Ulva35 Skrevet 6. april 2009 #328 Skrevet 6. april 2009 Så godt å høre at lillegutt er frisk igjen Kos dere masse i påsken
MellonCollie Skrevet 10. april 2009 Forfatter #332 Skrevet 10. april 2009 Takk Ja, ett år eldre. Men jeg blir fortsatt spurt om leg på polet, så da er jeg fornøyd Har ikke blitt allverdens til feiring, samboer har måttet være standby på jobb / jobbe. Så D og jeg dro til mamma og pappa som er på påskecampingferie. Grillet sammen med de, og fikk kake. Var nydelig vær, så vi har vært ute stort sett hele dagen. Lillegutt med solbrillene sine på hele tiden, og det er et fantastisk syn Så nå sitter jeg her, og håper samboer kommer hjem i ca normal tid. Vi har Fritt Vilt 2 liggende her, så tenkte å se den i armkroken hans før vi la oss. Men det kan bli sent tror jeg.. Ellers er tann nummer 2 straks gjennom, og jeg håper det gjør at den normale babyen min kommer frem igjen. For de siste dagene har vært forferdelige. Sutring sutring hyling sutring. Orker ikke skrive mer om det en gang. Er jo bare syting fra meg her om dagen. Sønsdag får vi storbesøk, så i morgen må huset shines igjen og jeg må få bakt en kake. Men siden samboer da endelig skal være ferdig med jobb for denne gang (han har fortsatt ikke hatt noe påskeferie....), så håper jeg vi får litt tid til kos også.
MellonCollie Skrevet 11. april 2009 Forfatter #334 Skrevet 11. april 2009 Har du bursdag? Gratulerer med dagen! Tusen takk ------------ I dag har tann nummer to kommet frem! Så da håper jeg ting blir litt roligere fremover. Vi har vært ute en tur med broren min i dag og spist baguett og is på en lokal is-sjappe som kun er åpen på sommeren. Ergo; sommeren er her Godt og varmt ute, og det er så deilig at Lillegutt kan være med ut på endel, han elsker å titte rundt seg og følger ivrig med. Samboer kom hjem litt over 23 i går. Og dro på jobb igjen kl 9 i dag... Han har hatt en "pause" og vært hjemom her et par timer, men nå dro han nettopp igjen. Tror han er tilbake rundt 19, så da får vi avslutte ting her hjemme når vi er begge to. Ikke lett å gjøre alt mulig med en gutt som fortsatt er litt småsutrete..
Gjest imli Skrevet 11. april 2009 #335 Skrevet 11. april 2009 Gratulerer med dagen som var! Nesten samme bursdag som T du da Håper snart lillegutten er frisk igjen. Godt tanna har kommet igjennom i alle fall, det hjelper ofte litt!
Knøttet Skrevet 12. april 2009 #336 Skrevet 12. april 2009 Gratulerer med dagen som var! Sommeren er virkelig like rundt hjørnet ja, det er så mildt og fint her nå, herlig! Håper bare det varer, for hvis det kommer snø igjen nå så blir jeg sur, sur, sur!
jente 79 Skrevet 13. april 2009 #338 Skrevet 13. april 2009 Gratulerer med dagen som var!!!! håper dere fikk litt påskefri sammen.
MellonCollie Skrevet 13. april 2009 Forfatter #339 Skrevet 13. april 2009 Gratulerer med dagen som var! Nesten samme bursdag som T du da Håper snart lillegutten er frisk igjen. Godt tanna har kommet igjennom i alle fall, det hjelper ofte litt! Tusen takk Ja, han er født på en fin tid, lille T Gratulerer med dagen som var! Sommeren er virkelig like rundt hjørnet ja, det er så mildt og fint her nå, herlig! Håper bare det varer, for hvis det kommer snø igjen nå så blir jeg sur, sur, sur! Tusen takk! Godt å høre at det er vår i Trondheim også, mulig D og jeg tar en tur oppover til helga Gratulerer på etterskudd Tusen takk Gratulerer med dagen som var!!!! håper dere fikk litt påskefri sammen. Tusen takk! Noe påskefri ble det jo, men ikke så mye... egentlig mindre enn en helt vanlig helg
MellonCollie Skrevet 13. april 2009 Forfatter #340 Skrevet 13. april 2009 (endret) I går hadde vi besøk av nærmeste familie her, vi hadde fint vær og koste oss med litt mat og kaker. Og den fineste gaven var noe svigermor kom med.. en ring, som hennes farmor fikk av hennes farfar i anledning bryllupet deres. Ringen er nesten 100 år gammel, og hun ønsket veldig gjerne at jeg skulle få den (hun har jo bare sønner selv). Veldig rørende, og veldig overraskende. I dag har samboer vært borte hele dagen igjen, så denne påskeferien har jo blitt sosial Det er mulig han må til Trondheim for å jobbe i slutten av uka, og da blir i tilfelle D og jeg med, og så kan vi tilbringe helgen der sammen. Han har jo tjent opp rimelig mye kroner i løpet av påsken, så en liten mini"ferie" kan vi unne oss. Lillegutt har heldigvis blitt mer blid etter tann 2 kom frem, men han sover ikke så godt på natta som før. Han begynte å våkne opp mer på nettene nå i forbindelse med tennene, og da var jeg svak og tok ham over i senga vår hvis han våknet i 3-4tiden. Og det synes han tydligvis har vært fint, for når han nå har lagt til seg vanen med å våkne rundt 3-4 og være lysvåken er det vanskelig å få ham til å sovne igjen uten videre. Har ikke lyst til å ty til puppen heller, men det er jo fristende når man har vært våken siden 3 og klokka nærmer seg 4.30... I tillegg har han funnet ut at om han snur seg på magen kan han dra ned sengekanten med hendene, og dermed titter han rett bort på senga vår. Er ikke lett å sovne med en strålende blid gutt som har funnet ut at "Hei, mamma og pappa er rett der jo! HALLO! Ta meg opp da dere! Ta meg opp! " Han er veldig søt når han gjør det en gang.. men etter å ha snudd ham tilbake ca 10 ganger er han ikke like søt lenger Vi hadde en fantastisk fin lekestund i dag La ham på madrassen vår oppe mens jeg ordnet noe på soverommet, og der var det visst mye enklere for ham å bevege seg enn det er på gulvet. Han fikk litt bedre feste. Så da snudde han seg både fra rygg til mage og fra mage til rygg - og han kom opp i en slags krabbestilling Så han fartet rundt oppi der, fra den ene siden til den andre, lo og styra verre! Jeg drev og dyttet på ham slik at han veltet over, og det var vel det morsomste han noen gang hadde vært med på Er så godt å se den motoriske fremgangen, han har tatt igjen mye på kort tid. Endret 13. april 2009 av MellonCollie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå