Ella* Skrevet 5. desember 2010 #1401 Del Skrevet 5. desember 2010 Send litt energi hit da! Flink du er som har kommet så godt i gang med julevasken Høres ut som en topp helg. Koselig med familietid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #1402 Del Skrevet 7. desember 2010 I dag har jeg slappet av litt igjen - deilig med en kveld på sofaen også, for det er jammen full fart fra vi står opp rundt 7 til småtten legger seg rundt 1930 Han er i superhumør om dagen. Den sutringen som han har hatt en tendens til å ty til veldig fort har roet seg VELDIG de siste par ukene. Men nå er han nesten litt i litt "for godt" humør. Han er i hundre hele tiden, og skal tulle og tøyse og showe konstant... "Se på meg, æ!" "se på meg, æ!!". Spilling på luftgitar, hopping, snurring... you name it. Glad han er opptatt av pusling og tegning for tiden, for da sitter han i ro til noen tider av døgnet :gjeiper: Og så sover han godt da, så etter 1930 er det i alle fall ikke noe tull! Nå er det Greys Anatomy som gjelder - god tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #1403 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå har mannen vært borte siden søndag ettermiddag, og jeg savner ham. Ikke er han tilgjengelig på telefon heller, før han er ferdig på jobb - noe som stort sett er rundt 2100...og da er han sliten og trenger søvn før han er på'n igjen kl 0630 dagen etter. Phu, glad jobben min er forutsigbar og max 8 timer per dag Og det at han ikke er ferdig for dagen enda lover ikke godt for morgendagen. Og håpet mitt om at han skulle komme hjem i morgen svinner sakte. D og jeg spiste middag hos mamma og pappa i går da, greit med litt andre fjes enn bare våre egne sånn på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. desember 2010 #1404 Del Skrevet 13. desember 2010 Innom og hilser på! Håper virkelig det går fint med bestefaren din! Kjenner meg igjen i mange av tankene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #1405 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Innom og hilser på! Håper virkelig det går fint med bestefaren din! Kjenner meg igjen i mange av tankene dine! Ja, han er heldigvis i god form og ved godt mot - så her håper vi på det beste -------------- D fikk feber i går og har vært hjemme fra barnehagen i dag. Og feberen har vært oppe i 39,5 i løpet av dagen, så jeg har sagt i fra på jobb at vi blir hjemme i morgen. Stakkars gutten min, krabbet opp i fanget mitt under Timmytid, og når Månetoppen la han seg ned og sa "må bare sove litt her". Han ville egentlig ha en yoghurt etter barnetv, men når vi satt oss ved bordet la han hodet ned på bordet og sa "mamma, jeg er trøtt. Jeg må sove". Og når han ikke orker yoghurt.... DA er det ille Han sovnet på en flekk når jeg la ham ned i senga, og feberen hadde gått bittelitt ned før jeg la ham heldigvis. Ellers har helga vært fin, mannen kom hjem sent på fredag - men vi fikk en hyggelig lørdag og søndag! Dro ut med kjelken og grillet pølser i skogen på lørdag, og søndag var vi barnevakter for venninna til D. Og ikke minst startet D og jeg søndagen med baking av lussekatter! Trivsel Er så morsomt å leke ute i snøen med D i år, han synes det er SÅ gøy å ake fort!! I fjor var han ganske så skeptisk, men i år har tøffingen kommet litt frem. Endret 13. desember 2010 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. desember 2010 #1406 Del Skrevet 13. desember 2010 Uff, fælt å se de så slappe. God bedring til D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. desember 2010 #1407 Del Skrevet 13. desember 2010 Høres ut som en veldig fin og koselig helg. Merker at S også trives mye bedre med snøen i år enn i fjor. I år tør han mer, og det er lettere for han å komme seg frem og herje i snøen. God bedring til D! Det er så fælt når de små er syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #1408 Del Skrevet 14. desember 2010 Uff, fælt å se de så slappe. God bedring til D Høres ut som en veldig fin og koselig helg. Merker at S også trives mye bedre med snøen i år enn i fjor. I år tør han mer, og det er lettere for han å komme seg frem og herje i snøen. God bedring til D! Det er så fælt når de små er syke. Takker for god bedring-hilsner, han er heldigvis i bedre form i dag. Fortsatt litt varm og svak feber, så vi tar det med ro inne og har sett på Lynet McQueen Da blir alt mye bedre! Fryktelig natt da, han gråt og gråt fra rundt 23 til midnatt. Hadde han i senga inne hos meg, og der ble han resten av natta. Drev hele tiden og boret ansiktet sitt inn i halsgropa mi, og snodde seg rundt som en kålorm. Ikke mye søvn på meg med andre ord, men han fikk i alle fall sovet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2010 #1409 Del Skrevet 17. desember 2010 Godt D er bedre. Det er koselig når de begynner å bli i bedre form og man kan sitte og kose seg litt med de hjemme selv om de er syke. Huff, slike netter er slitsomme! Håper det ble litt søvn på deg også, og at du har fått tatt det igjen nå. Det er veldig koselig å ha S i senga, men med mindre mannen sover et annet sted er det plent umulig å få sove, for han snur og vender på seg og sparker og er helt umulig. Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #1410 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) D var tilbake i bhg på torsdag, og ble der også på fredag. Jeg skulle ha feriedag da, og planen var kosedag hjemme for oss to. Men så lenge han allerede hadde vært hjemme mesteparten av uka dro han dit, og så fikk jeg unnagjort resten av julegavene og julevasket enda litt til. Huset er nå rimelig skinnende rent Sitter egentlig og pakker inn alt av gaver nå, men å sitte på gulvet og styre i lang tid var ikke så godt for bekkenet kjente jeg. Viktig å variere litt stillinger! Fikk vært og hugget juletre i går også. Skulle egentlig dra med to vennepar, men syke barn i bagge familier. Men vi koste oss bare vi tre med pølsegrilling, Gråtasskjæring etc Kjørte hver vår bil siden mannen hadde en slags varebil til å ha med trærne hjem i. Og på veien klarte jeg selvsagt å kjøre meg fast Snille menn i bilen bak og i bilen som kom i møte (som jeg skulle kjøre unna for på den smale gårdsveien) kom ut og dyttet, og til slutt kom jeg meg da avgårde igjen. Kjerringer bak rattet var nok tanken til de som hjalp til Hadde bakedag med noen venninner tidligere i uka også, så småkaker er også i havn. 3 slag derfra, 1 slag skal jeg lage i morgen og jeg har fått 3 slag av mormor og mamma som venter på meg der Så da er vi oppe i 7 Skal lage litt konfekt i morgen også, både litt smågaver til folk og selvsagt noe til oss! Liker konfekt bedre enn småkaker! Snakker mye med D om nissen for tiden. De har hatt besøk av nissen flere ganger i bhg, så han er noe vane med det nå. Men synes fortsatt det er litt skummelt! "Pappa, ikke nissen komme i dag. Er litt kummelt!" Men tror ikke vi har noen nisse på julaften heller, så vi tar en vri, så blir det nok ikke så ille. Ellers er han veldig opptatt av venner for tiden! "Timmy er vennen min, Sabeltann er vennen min, mamma og pappa og voffs er venna mine" osv osv. Veldig søt da, skal gjerne kose oss mens han sier det Veldig godgutt! Endret 19. desember 2010 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. desember 2010 #1411 Del Skrevet 19. desember 2010 Uff, godt du fikk hjelp når dere kjørte dere fast. Typisk at sånt skjer når en er alene i bilen. Godt D. er bedre. De er herlige for tiden God jul om ikke jeg er innom før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #1412 Del Skrevet 24. desember 2010 Julaften har startet fantastisk, nå sover D mens jeg har strøket skjorter og gjort alt klart til avreise. Nissen hadde vært her i natt og puttet noen småting under treet og i strømpene våre, og stemningen var stor på morningen. Jul har jammen fått en ny dimensjon :rødme: GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #1413 Del Skrevet 27. desember 2010 Tippeliste: Pysepusen MellonCollieMannen MellonCollie Ella* Knøttet Lilywhite Hentet opp tippelisten min igjen, for i morgen er tiden kommet for ultralyd!! Egentlig er jeg nå veldig overbevist om at det bor en gutt inni magen, mens mannen tror det er ei jente - så vi burde egentlig bytte plass på tippelisten Men men, i morgen har vi forhåpentligvis svaret. Håper bare alt er bra, merker jeg er litt nervøs også. Tar jo egentlig for gitt at barnet er friskt og fint, men man vet jo aldri. Gleder meg til å få se knøttet i alle fall :rødme: Jula har vært helt fantastisk for store og små. MASSE god mat, masse sosialheter og trivelig selskap, og ikke så altfor mye stress. Bare litt, slik det skal være Gavehaugen var stor, og D var i hundre. Han klarte ikke stå stille på slutten av kvelden, armene og beina gikk konstant. Heldigvis klarte han å glede seg over gavene gjennom hele, det ble ikke altfor mye for ham - men han lærte seg allerede å se forskjell på myke og harde pakker Men han fikk i alle fall takket pent for alt, og oldeforeldrene syntes det var svært stas å feire jul med et barn med så mye entusiasme En Timmy-bamse, Buzz Lightyear-figur og Lynet-verktøybenk var de helt store høydepunktene. Mye av lekene har vi også bare puttet vekk dagen etter julaften, så får vi porsjonere ut de nye lekene litt etter hvert. Heldigvis mye bøker og puslespill + litt klær også. Nydelig, hjemmestrikket genser fra svigermor - hun er helt rå på strikkinga! Mitt høydepunkt var vel et smykke fra mannen. Dråpeformet perle + små diamanter. Klassisk og enkelt, men nyyydelig Og så fikk vi mye praktisk i forhold til campingvogna. Mannen fikk klokke av meg, og var også fornøyd! Jeg fikk også noen penger fra svigers, så i dag har jeg kjøpt med GHD-rettetangen jeg har siklet på så lenge Nå som jeg eser ut er det jo viktig at jeg i det minste er pen på håret Håper dere har hatt en flott jul - oppdaterer nok med ultralydreferat i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. desember 2010 #1414 Del Skrevet 27. desember 2010 Høres ut som dere har hatt en kjempeflott jul! Det er ekstra koselig å feire jul når man har barn, jula er jo barnas tid. Spennende med ultralyd i morgen, masse lykke til! Kjempespennende! Ha ei fortsatt fin romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #1415 Del Skrevet 28. desember 2010 Ultralyd overstått, og alt var veldig fint Ble satt to dager frem, så nå er jeg 18+4, og ny termin er 29. mai. Og det var ei jente...... :rødme: Hun viste seg fint frem, og vi fikk se et flott bilde av ansiktet forfra, hvor hun hadde hånda opp ved siden av ansiktet og beveget på fingrene - akkurat som om hun vinket. Helt nydelig. Og både lege og jordmor (det var med lege for "opplæring" på ultralyd) var helt enige om at dette måtte være ei jente ut fra hva de så. De fikk tatt alt av mål og sett alt de skulle, og alt så ut til å være i den skjønneste orden Hentet den kommende storebroren hos et vennepar etter undersøkelsen, og gikk på kafé og i en klesbutikk for å finne en liten ting til babyen. Hadde forklart ham at det var en lillesøster i magen, og at vi skulle kjøpe noe.. han fant stativet med rosa kjoler, og plukket ut noe i str 62 og sa "DEN skal babyen ha, mamma!". Så da ble det sånn Nå svever vi på rosa skyer hele familien tror jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. desember 2010 #1416 Del Skrevet 28. desember 2010 Åååå, så herlig! Gratulerer med ei lita jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. desember 2010 #1417 Del Skrevet 28. desember 2010 Høres ut som en flott julefeiring! Å, så koselig med UL og ei frisk lita jente i magen :rødme: Tror nok D blir en stolt storebror i mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. desember 2010 #1418 Del Skrevet 28. desember 2010 Så godt å høre at alt så bra ut ikke noe er bedre enn det. Også så flink storebror da, fordelen med å ha litt større aldersforskjell enn det vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 31. desember 2010 #1419 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei! Har vært litt fraværende den siste tiden... Vil bare ønske deg et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. januar 2011 #1420 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår! Så koselig med en liten jente i magen Og så søt D er! Kjekt å høre at dere har hatt en fin jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå