Amused Skrevet 3. juni 2010 #1181 Del Skrevet 3. juni 2010 Hehe, tøffe D som løper rett bort til sauen, da Hvordan går det med ryggen/skuldrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 4. juni 2010 #1182 Del Skrevet 4. juni 2010 Ønsker deg en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2010 #1183 Del Skrevet 7. juni 2010 Som vanlig altfor lenge siden jeg har skrevet hos deg Høres ut som det har skjedd mye koselig hos dere i det siste Bortsett fra det med ryggen/skuldrene da, hørtes ikke godt ut! Håper du er bedre nå! Så gøy at dere går på visninger og tenker på et søsken til D Hvis jeg får meg jobb blir vi prøvere til våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1184 Del Skrevet 7. juni 2010 Dumt det ikke var huset for dere dere var på visning til, men dere finner det nok snart! Det tok tid før vi fant huset vårt også. Så koselig å være på besøk med barn på samme alder, og at de to gikk godt overens. Koselig med Grand Prix-helg, selv om jeg ikke bryr meg om det ... Uff, den skuldra hørtes ikke bra ut! Håper det går fort over! Var egentlig veldig greit det ikke var Huset med stor H det der altså, for har mest lyst til å bo her vi bor nå i et par år til Men det er greit å følge med litt på markedet uansett - er jo ikke så lett å bestille rett timing på evt drømmehus Morsomt å kikke og veldig greit når man er enige. Dyr er morsomt her også, men kanskje greit å ha noen hemninger ja Får håpe du får orden på skuldra. Husker jeg hadde en dag jeg ikke kunne se til venstre og var hos fysiterapaut på jobben. Han knakk opp ryggraden og jeg ble et nytt menneske. Greit å få gjort noe med en gang, det skal litt til før det går over... Ja, veldig glad jeg dro til naprapaten med en gang! Bruker å drøye med alt som har med legebesøk etc å gjøre, men er ikke lett å ta seg av en aktiv gutt uten nakke som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1185 Del Skrevet 7. juni 2010 Uff.. Håper naprapat-timen gjør nytte for seg! Godt mannen er flink og tar i ett tak nå Heldigvis hjalp det fort, og mannen var en engel mens det sto på! Håper naprapaten har fått fikset skuldra di! Det hørtes ikke godt ut. Greit å være litt forsiktig i forhold til dyr ja, selv om det vanligvis går fint Ja, sauer er jo ikke de skumleste dyrene - men er ikke sikkert sauen setter like stor pris på kosen som D gjorde Hehe, tøffe D som løper rett bort til sauen, da Hvordan går det med ryggen/skuldrene? Det går heldigvis mye bedre - den akutte smertebiten er borte. Men blir nok en del naprapat-timer fremover... Ønsker deg en flott helg! Takk Simpleminded Som vanlig altfor lenge siden jeg har skrevet hos deg Høres ut som det har skjedd mye koselig hos dere i det siste Bortsett fra det med ryggen/skuldrene da, hørtes ikke godt ut! Håper du er bedre nå! Så gøy at dere går på visninger og tenker på et søsken til D Hvis jeg får meg jobb blir vi prøvere til våren _lene_ jo! Har du noen dagbok for tiden da? Jeg må jo følge med på livet ditt også - krysse fingrene for at jobb går i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1186 Del Skrevet 7. juni 2010 Forrige uke var traaaaavel :dåne: Kom meg til naprapat på tirsdag, og det ga god effekt! Mye massasje og pressing på vonde triggerpunkt - og ikke minst knekking av rygg / nakke Ikke vondt, men ekkelt - spesielt lyden Så på torsdag var det helt bra igjen, men hun ville fortsette behandling fordi jeg visstnok var utrolig stiv i både rygg og nakke, noe som lett kunne forårsake nye "låsninger". Har vært der på nytt i dag, spent på hva utfallet blir etterhvert. Ellers var det mye forberedelser til tur som sto på planen forrige uke. Vi var på jubileumstur med arbeidsplassen min fra fredag til søndag, og måtte handle inn endel, pakke og ikke minst levere bort både hund og sønn til barnevakter. Lager et lite reisereferat i bloggen etterpå, for spesielt interesserte Kortversjonen er at det var en fantastisk helg! Og D hadde storkost seg hos mormor&morfar, de hadde lekt ute og sett på båter og hilst på oldeforeldre.. i det hele tatt, tror ikke han hadde savnet oss så mye Bare stort smil og MYE skravling når vi kom og hentet ham! er så gøy nå hvordan han begynner å forsøke og fortelle hva han har gjort og sett Lille gladgutten! (bortsett fra i dag morges når han ikke ville inn i barnehagen fordi han ville stå igjen ute og se på en lastebil rett borte ved bhg, og la seg på bakken og skrek når jeg sa vi måtte gå inn... sjarm...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2010 #1187 Del Skrevet 9. juni 2010 Hørtes helt topp ut Kjenner igjen de tendensene der De har sine meninger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. juni 2010 #1188 Del Skrevet 14. juni 2010 Så spennende med snart ny prøving Ellers virker det som alt står bra til her inne. Har ikke prioritert Kg så mye i det siste dessverre, men er da innom og leser i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1189 Del Skrevet 15. juni 2010 Hørtes helt topp ut Kjenner igjen de tendensene der De har sine meninger!!! Jepp, jeg trøster meg med at han vet hva han vil, og da kommer man seg vel frem her i verden, hehe. Så spennende med snart ny prøving Ellers virker det som alt står bra til her inne. Har ikke prioritert Kg så mye i det siste dessverre, men er da innom og leser i blant. Ja, kjenner jeg synes det er veldig spennende selv! Tok sin tid, men nå er jeg altså klar Er ikke så aktiv her inne selv, blir enklere å lese enn å skrive - hverdagene mine er ikke allverdens spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. juni 2010 #1190 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja, det er greit at de kan si i fra. De skal ikke finne seg i alt. Selv om jeg kanskje ikke er helt enig bestandig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1191 Del Skrevet 16. juni 2010 Hjemme-alene-kveld, mannen er på reisejobb og firbeint og liten tobeint sover Jeg ser på Fødeavdelingen på TVNorge er rørt, som normalt D synes plutselig det har blitt spennende å sitte i vogna igjen. Så det forenkler hjemme-alene-tilværelsen i forhold til å komme seg ut på tur med hund og barn samtidig. Trillet bort til en fotballbane i dag, og vi bare løp rundt og tullet. D og voffs er så fine sammen nå, veldig gøy å se de leke sammen. I morgen må jeg for første gang "klage" på barnehagen... har skjedd flere ganger de siste par ukene at D har kommet hjem med bæsj i bleia, og at han har blitt litt sår - så det har tydeligvis vært der en liten stund. Samtidig skjønner jeg jo det er vanskelig når han ikke er flink til å si i fra selv. Har forsøkt å fortelle ham det, men han skjønner ikke han må si i fra og synes tydeligvis ikke det er spesielt ekkelt - og det er ikke sånn at det lukter mye heller, og når de er ute og leker da så vil det jo ikke merkes. Men er så forferdelig å skulle vaske og stelle når han tydelig har vondt fordi han er sår. På fredag skal de ha fotball-VM i barnehagen, avdelingene er tildelt ulike land. D elsker jo å spille fotball, så det tror jeg blir morsomt for de Vi får besøk av et vennepar på fredag, grille og kose oss. De har vært på ferie et par uker, så gleder oss - og D gleder seg til å treffe venninna si igjen, han ble i alle fall veldig gira når vi nevnte navnet hennes. Lørdag skal jeg i utdrikningslag til ei gammel venninne, det blir trivelig. De fortalte forresten i barnehagen i dag at D var så flink til å danse Han har visst skikkelig rytme, og er den som drar i gang dansen ofte. Han gjør jo det her hjemme også, men trodde ikke han var ivrigere enn normalt..men det er han visst Han har fått helt dilla på Kaptein Sabeltann-sangen! Og i bhg danser han visst mye til den franske Grand Prix-sangen, hahaha! Skulle ønske jeg kunne vært flue på veggen en dag Men de hadde visst filmet ham i går, så da får vi det på CD snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. juni 2010 #1192 Del Skrevet 16. juni 2010 Tror våre gutter hadde blitt gode venner altså. Dansing og ball er en stor hit her i huset også. Er det musikk på i barnehagen er storebror på pletten med en gang Blir morsomt å få det på film da Kjedelig at han er blitt sår. Det er storebror også nå. Men han bæsjer ganske ofte om dagen, så tror nok det er årsaken... Får håpe det bedrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. juni 2010 #1193 Del Skrevet 19. juni 2010 Heisann!! Innom å hilser på gamle kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 19. juni 2010 #1194 Del Skrevet 19. juni 2010 Tenkte bare at jeg skulle si kult nick og kul avatar du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1195 Del Skrevet 23. juni 2010 Jente79: Har tenkt tanken flere ganger, de to gutta våre virker veldig like Leste noe om bil og båt-fascinasjon hos deg også, og det er jo også det samme her. Men det er vel sikkert mye som 1-2åringer har felles Pondusa: Hei, og velkommen tilbake! Håper alt står bra til ilcrappo: Takker, ganske fornøyd selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1196 Del Skrevet 23. juni 2010 Sitter og venter på mannen som jobber sent - er stort sett da jeg er inne og skriver for tiden D og jeg har vært hjemme alene, og avsluttet dagen med en lang synge-og-kosestund. Gleder meg så utrolig til ferie nå, men er fortsatt 2,5 uker igjen. Men vi har sommertid på jobben, så får i alle fall gå tidlig hjem! Det hjelper på Fikk veldig gode tilbakemeldinger på jobb forrige uke også, og lønnsførhøyelse Alltid trivelig, det betyr jo at man gjør noe riktig. I helga var jeg på utdrikningslag til ei venninne, traff masse gamle kjentfolk. Selve opplegget var vel ikke allverdens, men koste meg likevel! Søndag hadde vi 1års-bryllupsdag, så da var mannen, D og jeg ute og spiste, før vi dro til mamma og spiste øverste laget av bryllupskaken som vi hadde fryst Det betyr vel hell og lykke, så nå kommer vi til å leve lykkelig i alle våre dager regner jeg med! I morgen skal vi rett i parken og leke etter jobb/barnehage, sammen med ei venninne og hennes datter. Tar med oss engangsgrill og tar middagen ute. Så, i korte trekk, fortsatt fryd og gammen her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. juni 2010 #1197 Del Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer med lønnsforhøyelse! Høres herlig ut med middag ute og lek i parken med barna! Veldig koselig å høre at alt er så fint her! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. juni 2010 #1198 Del Skrevet 27. juni 2010 Alltid koseleg å lese her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. juli 2010 #1199 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, det er vel ofte noe av det samme ja Gratulerer med lønnsforhøyelse og god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1200 Del Skrevet 3. juli 2010 To fine episoder fra gårsdagen: D og jeg kjørte til barnehagen, og jeg skravler til ham som vanlig. Vanligvis kommer det litt enkeltords-svar baki der, men stort sett enveiskommunikasjon. Så sier jeg noe som "det er så fint å starte dagen sin med en kos fra verdens beste, lille D!". Og får kjapt svar fra ham; "Mamma, jeg e stor!" ! Jaddaså... han har jo helt rett han. Når han plutselig svarer på det jeg sier, i en setning, og ikke minst svarer med egne ord - ikke noe han bare gjentar fra meg. Da skjønner jeg også at han er stor Mannen og jeg hadde planlagt film og pizzadate i sofaen i går. Jeg lå på sofaen og leste litt mens mannen ga D kveldsmat da plutselig mamma kommer på døra. Så får jeg beskjed om å gå opp og dusje og sminke meg, og ta på meg pene klær. Jeg skjønte jo absolutt ingenting, trodde første jeg skulle ut og spise med mamma eller noe. Men hun var hyret inn som barnevakt av mannen! Så han la D, og så gikk vi herfra uten at jeg ante hva som skjedde. Tok bussen til nabobyen, og der satt ett vennepar av oss hvor mannen hadde gjort det samme. Vi damene ante ingenting Så da var vi ute og spiste, og tok et par drinker etterpå før det var bussen hjem igjen. Utrolig koselig og ikke minst morsomt! I dag har vi vært i barneselskap til en av D's kompiser. Blir alltid litt stolt når vi ser han i slike settinger, han er veldig flink på den sosiale biten. Prater og leker fint med andre :rødme: Hadde forresten skremmende opplevelse i dag, vi drev og tulla og turna rundt i dobbeltsenga oppe, og plutselig ramlet D ut, og slo både ryggen og bakhodet veldig. Så har vært litt på vakt i dag i tilfelle hjernerystelse (det smalt skikkelig), men han har virket i fin form. I morgen kommer svigers på besøk, skal grille litt. Mannen drar på reisejobb til uka, og når han kommer hjem derfra på fredag... DA er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå