Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner!

Dagen var helt fantastisk, overgikk alt forventning. Nydelig mat, god drikke og herlig selskap.

Jeg skriver vel et lite referat i bloggen sånn i morgen eller noe, men må få det litt på avstand først :) Mye inntrykk og følelser fortsatt. Vi har så mange fine mennesker i livet vårt :hjerte:

Nå blir det litt rydding, det er rimelig mye drikke og kaker igjen :fnise:

D hadde hatt det helt supert på overnatting, bare smilt og vært fornøyd. Utrolig godt å se.

Nå er jeg fru :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER som kone!!! :bryllup:

Du var alldeles nyyyydlig!!! :hjerte: Gleder meg til å høre (og kanskje se? :lur: ) mer!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvor er det bilde?? :lete:

Gratulerer igjen, MellonCollie! :klemmer: Godt å høre at dere hadde en flott dag!

Så, hvordan er det å være :bryllup: ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg jammen inn og snike på FB, også så flotte dere var. Så utrolig lykkelige ut begge to :rødme:

Gratulerer så mye :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere! Nå er referat i bloggen, bilder kommer etterhvert. Har ikke fått inn så mange enda, men en onkel som hadde "foto-ansvar" tok masse fine bilder. Har tittet på de i dag, men glemte minnebrikka der :sukk: Fotografen har ferie, så de bildene får vi om et par ukers tid.

De siste dagene har egentlig gått som normalt, bare at vi begge har ferie og er hjemme ;) Og så har vi bestilt oss sydentur! Reiser til Mallorca på fredag, til en rolig småby. Mamma og pappa reiser samme sted, så de vil ta D noen dager / kvelder slik at vi får litt alenetid. Tror det blir kjempebra, og utrolig koselig at mamma og pappa bruker ferien sin på det. Ikke at jeg tror det gjorde de noe, de var rimelig ivrige når de foreslo det :fnise:

Så nå har vi handlet inn ny trille og sommerklær til alle (jeg hadde jo ikke sommerklær i fjor innså jeg, så da kan jeg vel handle dobbelt i år? ;) ). Håper bare passet til D kommer i morgen, ellers må vi på politistasjonen og handle nødpass.

Men ferie blir det, og vi glær oss! MiniBryllupsferie! Livet er fint :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye som nygift, så koselig å lese om dagen deres :rødme:

Håper på å få se bilder etterhvert :nigo:

Ha en skikkelig flott tur til Mallorca, det hørdes deilig ut! Kjekt at foreldrene dine ville være med og ta seg litt av D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som fru! :strix:

Veldig fine bilder av dere på fb. :jepp:

Om jeg ikke er innom innen fredag, det er jo litt stressende å flytte ;) , så må dere ha en flott ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere var kjempefine, så bilde av dere på FB. Så koselig med ferie da, og ikke minst med "barnevakter" med :lur:

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...