Ella* Skrevet 19. mai 2009 #421 Del Skrevet 19. mai 2009 Høres ut som en flott helg Lur gave til mannen, dere får sikkert mange fine bilder. Jeg drømmer om å kjøpe speilreflekskamera, men det er litt dyrt så det blir aldri noe av det Kjøper hus og sånt i stedet Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 19. mai 2009 Jente79: Vi har tenkt på kurs, eller om vi i første omgang kjøper en bok jeg ble anbefalt av hun selgeren. Hun som solgte med kameraet er samme som skal fotografere oss i bryllupet, og vi har fått en veldg god tone. Så jeg kunne bare ringe henne om jeg trengte noe tips etc Jeg har vel ikke fortalt det her, men jeg skal nemlig til denne fotografen en gang før bryllupet også Morgengave til mannen! Så jeg har pratet endel med hun fotografen nå, og sånt får man avkastning på MCD: Jepp, i følge mannen ble det så sent Det var da enda godt jeg vant den siste sangen, ellers hadde du tvunget meg til å bli oppe resten av natta tror jeg! Og... du måtte jo prøvesmake bryllupsvinen Var den god, eller? imli: Nei, jeg er egentlig for gammel til sånn rangling som det der Og ikke minst tar det mye lenger tid å komme seg igjen nå enn for noen år siden Mjau-mjau: Singstar er helt fantastisk! Men jeg har ikke så mange som vil synge med meg, konkurranseinstinktet mitt slår inn med en gang maskina er på Strix: Ja, dere får krysse fingrene for meg. Jeg har mer og mer lyst på den, og i hodet er jeg veldig innstilt på at det går bra. Så fallhøyden min er stor Bilderedigering ja, der har jeg MYE å lære. Har liksom ikke noe skikkelig program heller. Men hadde vært gøy å kunnet mer. Ella*: Var en knallhelg, ja. Og snart er det jo helg igjen Det ble litt impulsivt det kjøpet, men mannen er VELDIG fornøyd. Så later jeg som at de pengene hadde jeg sikkert bare tullet bort ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #423 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er så forelsket i den lille gutten vår, jeg Han er så nydelig om dagen. Jeg "passet ham" et par timer i dag, så mannen kunne være med på et jobbmøte. Og det er jo bare kos og latter. Synes egentlig det er ganske deilig å jobbe litt igjen. Nå er ikke Lillegutt fornærmet på meg lenger heller, så jeg kommer hjem til en blid gutt. I tillegg er det jo mannen som tar nettene for tiden, i den grad det er noen oppvåkninger. Så jeg sover stort sett sammenhengende fra jeg legger meg og til klokka 7 Snille, flinke mannen som passer på meg. Står opp med D med en gang han våkner, slik at han skal unngå å vekke meg. Sånn var ikke jeg mot ham når jeg var i permisjon Snakket såvidt med hun fra rekrutteringsselskapet i sta mht jobben. Hun hadde fått positive signaler fra kunden, og skulle få beskjed i løpet av uka. Håper det betyr i morgen, er jo fri torsdag, så... jeg er så nervøs. Tenk om jeg ikke får den Har vel kanskje ikke sagt det, men vi har byttet ut bilsetet til D nå. Endte opp med BeSafe iZi Combi vi også. Kjempefornøyd så langt, D sitter godt i det og det ser utrolig stabilt og trygt ut. Det gamle skulle jo egentlig vare opp til 13 kg, men nå strammet det fælt ved skuldrene hans syntes jeg. Så ut som han ble litt krøket sammen. Men nå er det i alle fall bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. mai 2009 #424 Del Skrevet 19. mai 2009 Så kjekt at du har fått god kontakt med fotografen. Kan lære seg mye med enkle triks. Skulle gjerne lært å ta ordentlige bilder selv, men har liksom aldri kommet i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. mai 2009 #425 Del Skrevet 19. mai 2009 Så koselig at alt er så bra spennende med jobb da. Lykke til Bilsete ja. Vi må også få kjøpt oss et nytt snart... Får se om vi får tatt oss en bytur på fredag kanskje. Greit med sånne inneklemte dager hvor det er naturlig at Kjære tar fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. mai 2009 #426 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvilken bok ble du anbefalt? Og hvilket kamera kjøpte du? Vil gjerne lære meg mer med kameraet jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. mai 2009 #427 Del Skrevet 20. mai 2009 Innom og oppdaterer meg litt Så utrolig spennende med jobbintervjuer og alt! Skal krysse fingrene for at dette går den rette veien! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 20. mai 2009 Så kjekt at du har fått god kontakt med fotografen. Kan lære seg mye med enkle triks. Skulle gjerne lært å ta ordentlige bilder selv, men har liksom aldri kommet i gang... Nei, det er det å komme i gang da. Blir nok ikke noe de første ukene her heller, sånn sett litt dumt. For jo lenger man drøyer, jo lettere blir det for å utsette Så koselig at alt er så bra spennende med jobb da. Lykke til Bilsete ja. Vi må også få kjøpt oss et nytt snart... Får se om vi får tatt oss en bytur på fredag kanskje. Greit med sånne inneklemte dager hvor det er naturlig at Kjære tar fri Ja, langhelg er deilig!! Vi er som sagt veldig fornøyd med det setet vi kjøpte i alle fall. Men dere m jo kanskje tenke enda mer på plass etc, ettersom dere trenger to seter Hvilken bok ble du anbefalt? Og hvilket kamera kjøpte du? Vil gjerne lære meg mer med kameraet jeg også Altså, jeg har dårlig korttidsminnne om dagen Så navnet på boka husker jeg ikke nå. Men kameraet er et Canon EOS 1000D. Et veldig ålreit nybegynnnerkamera, og endel billigere enn 450D Innom og oppdaterer meg litt Så utrolig spennende med jobbintervjuer og alt! Skal krysse fingrene for at dette går den rette veien! Stor Takk, jeg trenger det jeg kan få av kryssede fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #429 Del Skrevet 20. mai 2009 Må bare kjapt innom her, og dele i skrekkblandet fryd at i dag er det 1 måned til vi gifter oss! Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det Fikk ikke sove i går kveld, pga plutselig panikk. Mye som gjenstår av forberedelser, stress med all oppmerksomhet hele dagen, lillegutt som skal sove på fremmed sted, og generell bekymring for om jeg har tenkt på alt som må fikses. Men det går nok bra. Er jo ikke viktig om ikke alt går som jeg ser for meg i hodet. Men er likevel redd vi har glemt noe viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. mai 2009 #430 Del Skrevet 20. mai 2009 Det går så bra. Det man har glemt har man glemt, og det viktigste er at du og din kjære får en fin dag. Man har så lett for å stresse i forkant med ting som egentlig ikke betyr så veldig mye. Kose dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. mai 2009 #431 Del Skrevet 20. mai 2009 Under en mnd igjen :dåne: Det går så bra atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. mai 2009 #432 Del Skrevet 20. mai 2009 1 måned igjen! Du er så heldig som skal gifte deg! Det er så utrolig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mai 2009 #433 Del Skrevet 21. mai 2009 Ooooh, sexy morgengave til mannen? for under 1 måned igjen til bryllup! Det er bare å glede seg, det er en utrolig dag som du må nyyyyyte! Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. mai 2009 #434 Del Skrevet 21. mai 2009 Oi, er det så kort tid igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. mai 2009 #435 Del Skrevet 21. mai 2009 Snart bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror heldigvis jeg har vært ganke "flink" til å la de små detaljene ligge, i stedet for å stresse med at alt skal være perfekt. Jeg er ikke så veldig opptatt av bordpynt og sånt i grunn, så det tar jeg litt som det kommer... er ikke sånn at jeg må ha det sånn og sånn. Den eneste tingen jeg har kjøpt som er litt utenom det man MÅ ha, er sånne kaffeservietter med trykk. Jeg synes de er litt søte (og apropos servietter, så synes jeg jo alle snakker om tøyservietter i bryllup, så jeg har tatt det litt for gitt at vi skulle ha det. Ringte og sjekket litt priser forrige uke; billigste jeg fant var 12,50 kr per serviett :dåne: Det er rimelig uaktuelt, jeg gidder ikke bruke 1000 kr på servietter?? Så da blir det å kjøpe sånne tykkere papirservietter. Helt satt ut fortsatt, jeg ). Og ja, Knøttet, det er i alle fall meningen at det skal bli litt sexy Vi får nå se hvordan det blir da. Skal både ta undertøy og aktbilder, så de aktbildene blir jo mer klassiske, ikke nødvendigvis sexy... har vært og tittet på noe hun har tatt før, og det er utrolig stilig å se hva man får til med lyssetting etc. Gleder meg! I går var vi ute på lang skogstur med et vennepar fra svømminga. Hadde med oss stormkjøkken og laget lunsj på tur, utrolig koselig. D fikk spist både kongler, gress og jord, og virket storfornøyd med det Bruker MeiTai'en på slike turer, og den begynner å bli litt "liten" nå. Panelet er litt for lavt til ham nå føler jeg. Så jeg har veldig lyst til å kjøpe en Manduca (er det ikke det det heter?). Evt ny MeiTai.... hmm, vanskelig. Tror jeg må ta en tur til Lotusbarn og titte/prøve litt. Hva bruker dere andre av bæretøy nå som småttene begynner å bli større? Vi kommer nok til å ønske oss en bæremeis til 1. årsdagen hans, men er kjekt med begge deler til hvert sitt bruk tenker jeg. De andre brukte bæremeis i går, og jeg tror det er mer behagelig å bære med Meitaien for min del. Tyngdepunktet blir jo helt forskøvet i bæremeisen, mens jeg har ham helt inntil, så det er jo ikke noe tungt å bære. I kveld blir det avslapping med taco og litt bryllupsting tenker jeg. Og i morgen tidlig skal vi på hyttetur med et vennepar og deres lille gutt. Blir over til søndag, så vi er nok ikke hjemme før ganske sent på søndagen. Blir godt å komme seg bort litt. Og neste uke skal jeg til Trondheim Drar på onsdagsmorgen og kommer hjem utpå dagen på torsdag, så da blir pappan og lillegutt alene over natta for første gang! Jeg skal jobbe til ganske sent på onsdag, og så en tur ut med noen venninner, og har hotellovernatting. Så det blir godt Tilbake til jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. mai 2009 #437 Del Skrevet 22. mai 2009 Ser ut som om dere begynner å komme i mål med planlegginga! Og for en stilig morgengave du planlegger til mannen - noe sånt tror jeg min hadde likt i alle fall Lykke til med videre planlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 22. mai 2009 #438 Del Skrevet 22. mai 2009 Kjempetøff morgengave. Skulle ønske jeg var tøff nok til noe sånt. Kanskje greiere når det er kvinnelig fotograf! Ha en flott helg, høres ut som den blir topp (Jeg bærer kun korte turer, så jeg bruker av og til mei-tai og av og til elastisk sjal enda, faktisk. Har ingen tips til deg, dessverre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2009 #439 Del Skrevet 22. mai 2009 Det blir en kjempefin morgengave God tur og kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #440 Del Skrevet 25. mai 2009 Ser ut som om dere begynner å komme i mål med planlegginga! Og for en stilig morgengave du planlegger til mannen - noe sånt tror jeg min hadde likt i alle fall Lykke til med videre planlegging! Ja, nå er det egentlig bare å bestille blomster som er igjen av de "store" tingene. Så vi kommer helt klart i mål, og også uten altfor mye stress tror jeg Kjempetøff morgengave. Skulle ønske jeg var tøff nok til noe sånt. Kanskje greiere når det er kvinnelig fotograf! Ha en flott helg, høres ut som den blir topp (Jeg bærer kun korte turer, så jeg bruker av og til mei-tai og av og til elastisk sjal enda, faktisk. Har ingen tips til deg, dessverre). Sjalet fikk jeg aldri helt dreisen på egentlig, så det har ei venninne av meg fått låne til sin kommende baby Men da får jeg heller bare teste ut litt i den bærebutikken i oslo. Det blir en kjempefin morgengave God tur og kose dere masse Vi får håpe det blir godt mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå