Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest faerytale

Du må skaffe deg venninner som ikke klarer å holde seg mtp. utdrikningslag :fnise: Det var helt grusomt å gå rundt i fjor og ikke vite når - ikke kunne planlegge noenting liksom :sjenert: Men det var utrooooolig gøy - gled deg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
:overrasket:

ehm.. hva? utdrikningslag?!

Oi..

Det har ikke jeg tenkt på....

:danser:

Nei, det er jo ikke alle som trenger det heller :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med 2. gansintervju i morra!! Krysser fingrene for deg!! :tommel:

Å så moro med utdrikningslag! :hoppe: Jeg ble så tatt på senga når jeg hadde mitt! Jeg hadde ingen anelse om når, hvor og hva!! Men hadde en super dag som aldri vil glemmes! :danser:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med 2. gangsintervju. Håper det går bra!!!!!!!!!

Godt at lille D. sover så godt på eget rom. Merket at det hjalp her og :)

Utdrikningslag ja. Her var det mannens forlover som røpet seg, dessuten måtte vi sette bort hunden. Så både jeg og Kjære skjønte når det var. Men visste jo ikke noe om det som skulle skje da.

Var en veldig fin dag, håper du også får det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skaffe deg venninner som ikke klarer å holde seg mtp. utdrikningslag :fnise: Det var helt grusomt å gå rundt i fjor og ikke vite når - ikke kunne planlegge noenting liksom :sjenert: Men det var utrooooolig gøy - gled deg! :nigo:

Du skulle bare visst hvor mye jeg har forsøkt å få de til å røpe seg, du.. :fnise: Selveste Midnight bruker heller ikke være så god på hemmeligheter, så etter litt vin kommende lørdag satser jeg på å få lirket ut litt info! :hoho:

:overrasket:

ehm.. hva? utdrikningslag?!

Oi..

Det har ikke jeg tenkt på....

:danser:

Hrmf. Evil!

Nei, det er jo ikke alle som trenger det heller :skratte:

:ler:

Lykke til med 2. gansintervju i morra!! Krysser fingrene for deg!! :tommel:

Å så moro med utdrikningslag! :hoppe: Jeg ble så tatt på senga når jeg hadde mitt! Jeg hadde ingen anelse om når, hvor og hva!! Men hadde en super dag som aldri vil glemmes! :danser:

:klem:

Det blir nok uansett bra, men jeg må innrømme at jeg er nervøs altså..hehe...

Håper de er snille med deg :fnise:

Ja, det er best for de! Hører du Midnight! :rope: SNILL!

Lykke til med intervjuet i morra :)

Tusen takk!

Så spennende med 2. gangsintervju. Håper det går bra!!!!!!!!!

Godt at lille D. sover så godt på eget rom. Merket at det hjalp her og :)

Utdrikningslag ja. Her var det mannens forlover som røpet seg, dessuten måtte vi sette bort hunden. Så både jeg og Kjære skjønte når det var. Men visste jo ikke noe om det som skulle skje da.

Var en veldig fin dag, håper du også får det :)

Ja, deilig å slippe de smokkoppvåkningene. er jo enkelt siden rommet hans er ved siden av vårt. Og jeg kjenner jeg har savnet å kunne ligge og lese litt på senga før jeg sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoohoo, nå nærmer det seg helg! Det er deilig med å jobbe, den helgegleden blir hakket større ;)

Intervjuet i går gikk veldig fint. Så da er det jo bare til å håpe at ingen kandidater er bedre enn meg ;) Men jeg vet i alle fall at jeg har gjort det jeg kan, og følte vi hadde god kjemi. Og jeg fikk enda mer lyst på jobben etter å ha blitt nærmere forklart om oppgavene. Satser på å få høre noe i løpet av neste uke.

I går kranglet mannen og jeg. Jeg aner ikke om hva, men begge to sluttet egentlig bare å snakke til hverandre av oppsamlet irritasjon :ler: Så først da vi sto ved siden av hverandre og pusset tennene når vi skulle legge oss, og jeg ved et uhell smalt skapdøra inn i albuen hans.. DA tittet vi på hverandre og ble venner igjen. Jaja, vi har ikke kranglet på evigheter, så var vel på tide.

Ellers er Lillegutt VELDIG pappagutt om dagen. Virker nesten som han er litt fornærmet på meg fordi jeg ikke er her så mye lenger :( Men det er vel en periode som går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: MellonCollie

Ikke mye pc tid på meg om dagen, og i helgen blir det ingenting, da vi får besøk fra Østlandet :)

Krysser fingre for at du får jobben du ønsker deg :)

Ha en god helg :klem: og en fin 17 mai :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at intervjuet fikk bra.

Krysser fingrene :)

Godt dere ble venner igjen da.

Her er lillegutt utrolig mammadalt for tida, kanskje det snur når jeg begynner å jobbe igjen... Håper jo at han fortsatt kan være litt mammadalt da, bare ikke så intenst som det har vært en periode nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiiiiiiiten! Men god-sliten :) Har vært noen travle og fine dager!

Fredag dro mannen til Oslo for å være sammen med noen kamerater. Jeg fikk besøk av mine to søskenbarn som skal være toastmastere i bryllupet. Satt og planla litt, og skravlet helt til midnatt. Kjempetrivelig! Hadde blitt litt dobbeltbooking, men vi fant ut at det hadde vært verre om det var jeg som ikke hadde fått vært med på det "møtet" :fnise: Mannen sov over i Oslo, så jeg var alene med Lillegutt morgenen etter. Heldigvis sover han greit for tiden.

I går leverte jeg fra meg D til hans mormor og morfar i 13tiden slik at jeg fikk ordnet inn en del til 17. mai. Slapp å dra ham med i 1000 butikker. Så fikk jeg litt tid alene til å bake en kake til kjæresten (som hadde bursdag i går!), se litt fotball og rydde litt. Så hentet jeg D og Midnight, og satt i gang med kveldens festeligheter. Vi hadde vår egen lille MGP-fest; Midnight, meg og mannen når han kom hjem :ler: God stemning, god vin, og Singstar til 2.30 i natt på Midnight og meg! Herlig.

I dag startet vi dagen når korpset gikk revelje. D synes det er superspennende med korps! Dro inn og så barnetoget og tittet etter kjentfolk, og deretter grillet vi og spiste kaker her hjemme sammen med alle D's besteforeldre. Vært en supertrivelig dag, men som sagt - SLITEN! Det har gått rimelig i ett.

Jeg ødela forresten skjermen på digitalkameraet vårt for en liten stund siden, så i bursdagsgave til mannen kjøpte jeg et speilreflekskamera! Litt dyrt, men blir jo til hele familien. Så i dag har vi tatt en drøss med bilder, er jo så gøy å teste ut :) Gøy å kunne ta litt ordentlige bilder, når vi bare lærer oss litt mer om fototeknikk!

Håper alle har hatt en strålende nasjonaldag! :klemmer:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig fin dag, men blir gjerne litt sliten etter en sånn dag.

Så moro med nytt kamera. veldig moro å kunne litt om foto ja, kanskje kurs hadde vært en idè? Er jo moro å kunne bruke kameraet når man har noe så bra :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, blei det så seint.... :hoho:

Men moro var det.. Beklager vinglasset! Du skulle latt være å gi meg mer rødvin etter at min egen flaske var tom..

Takk for en strålende GPFinale, og gleder meg til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere hadde en fin 17. mai :flagg: Ikke rart du ble sliten etter tett program og i tillegg sen kveld på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med jobbintervjuene, håper det går din vei da når jobben virker så interessant!!

Og grattis med nytt kamera. Er veldig gøy med speilrefleks, men jeg har selv mye å lære! Både når det gjelder det å ta bilder og å redigere/trikse med dem etterpå ;)

Syns bare det er så tungvint, og har ikke tålmodighet til å prøve meg frem i ukesvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...