Ciara Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Hei! Jeg merker at stemmen er litt ustø i dag, og jeg tror ikke det er så mye å gå på før den forsvinner. Jeg skal holde munn mest mulig fram til selskap i kveld, men er det noe annet jeg kan gjøre for å ta vare på den? Drikke te etc? Eller må jeg bare vente og se?
Cata Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hei! Jeg merker at stemmen er litt ustø i dag, og jeg tror ikke det er så mye å gå på før den forsvinner. Jeg skal holde munn mest mulig fram til selskap i kveld, men er det noe annet jeg kan gjøre for å ta vare på den? Drikke te etc? Eller må jeg bare vente og se? Tror nok du bare må vente og se - og holde mest mulig munn slik at du ikke anstrenger stemmebåndene.
Ciara Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 Æsj. Da ligger jeg vel an til å bli tause Birgitte i kveld
Sofie1 Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Æsj. Da ligger jeg vel an til å bli tause Birgitte i kveld Lag deg en te av ingefær, sitron og honning. Det gjør iallefall godt for halsen - og er igrunnen ganske godt og drikke også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå