Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

OK, dette er tidenes mest latterlige spørsmål :ler: , men jeg ble så gruelig nysgjerrig på om noen har opplevd noe liknende.

Jeg har et permanent blåmerke nede på en legg (etter et ublidt møte med kanten på en parkbenk en gang). Nå i de siste ukene har jeg lagt merke til at jeg har mer "pels" på det misfargede området enn på resten av leggen. Altså, jeg er av dem som har en del hårvekst på leggene normalt, men akkurat på det femkronestore merket er hårene både striere og svartere og tettere enn på resten av leggen. Ikke lekkert, for å si det pent, men barberhøvelen må jo fram med jevne mellomrom uansett.

Det jeg lurer på er altså om noen noengang har vært borti liknende, at hårveksten øker på et område som har vært utsatt for kraftig slag?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
OK, dette er tidenes mest latterlige spørsmål :ler: , men jeg ble så gruelig nysgjerrig på om noen har opplevd noe liknende.

Jeg har et permanent blåmerke nede på en legg (etter et ublidt møte med kanten på en parkbenk en gang). Nå i de siste ukene har jeg lagt merke til at jeg har mer "pels" på det misfargede området enn på resten av leggen. Altså, jeg er av dem som har en del hårvekst på leggene normalt, men akkurat på det femkronestore merket er hårene både striere og svartere og tettere enn på resten av leggen. Ikke lekkert, for å si det pent, men barberhøvelen må jo fram med jevne mellomrom uansett.

Det jeg lurer på er altså om noen noengang har vært borti liknende, at hårveksten øker på et område som har vært utsatt for kraftig slag?

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat det samme - et permanent blåmerke på den ene leggen, fikk det i mai i fjor, og oppdaget nylig at det er mye mer og tettere hårvekst i det området enn ellers på leggen. Dessverre er mitt blåmerke adskillig større enn ditt, men som du sier så tas jo høvelen frem regelmessig uansett, så det er ikke så helt gale. Aner ikke hvorfor dette skjer, men det er da utrolig merkelig!! Hadde vært morsomt å vite hvorfor. :-)

Skrevet

Ah, godt å ikke være alene :ler: . Felles skjebne, felles trøst. Får håpe noen forståsegpåere dumper innom så vi får svar på vårt felles spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...