Strikk Skrevet 16. november 2009 #21 Skrevet 16. november 2009 Din eks høres ut som min eks, fnys! Jeg merker jeg blir sur når han prøver å være så forbannet snill! Jeg bare "bjeffer" når han prøver, nå har han gitt opp tror jeg! Grisen! Uansett! Så spennende med han nye
sleazejenta Skrevet 17. november 2009 Forfatter #22 Skrevet 17. november 2009 Hehehe, mannfolk altså Men nå skal det sier at min ex sin irriterende-snill-og-god-fase gikk over ganske kjapt. Nå virker det som han enten prøver å være drittsekk, eller at han prøver å gjøre meg sjalu uansett hva meningen hans med det er, så synd for han, for det funker ikke i det hele tatt
Strikk Skrevet 18. november 2009 #23 Skrevet 18. november 2009 Jeg tror den fårete oppførselen kom av dårlig samvittighet fra "min".
sleazejenta Skrevet 22. november 2009 Forfatter #24 Skrevet 22. november 2009 Aha, I see men, nå gir jeg offisielt opp mannfolk! nonneklosteret neste!
sleazejenta Skrevet 22. november 2009 Forfatter #26 Skrevet 22. november 2009 ja bare å henge seg på, the more, the merrier
sleazejenta Skrevet 30. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 30. november 2009 nonneplanene gikk litt skeis For som det ofte pleier å være så er det slik at etter jeg egentlig hadde gitt opp mannfolk, så møtte jeg en som er helt fantastisk, og vips så hadde man ny kjæreste :rødme: hihi, og han er veldig god og søt og snill :D
Strikk Skrevet 30. november 2009 #28 Skrevet 30. november 2009 (endret) nonneplanene gikk litt skeis For som det ofte pleier å være så er det slik at etter jeg egentlig hadde gitt opp mannfolk, så møtte jeg en som er helt fantastisk, og vips så hadde man ny kjæreste :rødme: hihi, og han er veldig god og søt og snill :D Whaaaaaaaaat?!?!? Må jeg bli nonne alene? Neida Så flott at du har funnet deg en kar! Det gir meg håp å høre at de fortsatt finnes der ute. Gratiss, hvor fant du han? Var det flere der? Endret 30. november 2009 av Strikk
sleazejenta Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #29 Skrevet 2. desember 2009 takker... jeg fant han på nettet, det er nok en god del flere der ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå