Gå til innhold

Sleazy's hjørne

sleazejenta

Anbefalte innlegg

Din eks høres ut som min eks, fnys! Jeg merker jeg blir sur når han prøver å være så forbannet snill! Jeg bare "bjeffer" når han prøver, nå har han gitt opp tror jeg! Grisen!

Uansett! Så spennende med han nye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, mannfolk altså :fnise:

Men nå skal det sier at min ex sin irriterende-snill-og-god-fase gikk over ganske kjapt. Nå virker det som han enten prøver å være drittsekk, eller at han prøver å gjøre meg sjalu :filer:

uansett hva meningen hans med det er, så synd for han, for det funker ikke i det hele tatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nonneplanene gikk litt skeis :fnise:

For som det ofte pleier å være så er det slik at etter jeg egentlig hadde gitt opp mannfolk, så møtte jeg en som er helt fantastisk, og vips så hadde man ny kjæreste :rødme: hihi, og han er veldig god og søt og snill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nonneplanene gikk litt skeis :fnise:

For som det ofte pleier å være så er det slik at etter jeg egentlig hadde gitt opp mannfolk, så møtte jeg en som er helt fantastisk, og vips så hadde man ny kjæreste :rødme: hihi, og han er veldig god og søt og snill :D

Whaaaaaaaaat?!?!? Må jeg bli nonne alene? :ler: Neida ;) Så flott at du har funnet deg en kar! Det gir meg håp å høre at de fortsatt finnes der ute. Gratiss, hvor fant du han? Var det flere der? :fnise:

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...