Gjest Gjest_signe_* Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Nå sitter jeg her med en kalkun på 6 kilo som har fått tint seg i et kaldt rom i et døgn, når jeg sjekket den nå var den enda steeeeeeinfrossen!! Kan jeg la den ligge ute i _varmen_ på kjøkkenet til imorgen eller blir den ødelagt da?(vi skal bruke den imorgenkveld.)
Gjest Gjest_signe_* Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 noen?haster litt...skal stupe til sengs straks...
Gjest antigartner Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 En kalkun bruker vanligvis etpar døgn på å tine, men det finnes triks som er bedre enn å sette den i varmen på benken. Du bruker fremdeles lang tid, men rekker det nok til middag i morgen. Se lenken: http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel1472.asp Lykke til og godt nyttår!
Gjest antigartner Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 noen?haster litt...skal stupe til sengs straks... Det er ikke sikkert du skal sove riktig enda. Det kan være at du bør begynne på opptiningsarbeidet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå