Gå til innhold

Silje


Linnda

Anbefalte innlegg

Heisann!! icon_smile.gif

Jeg ville bare si at jeg syntes du skal gjøre det som føles riktig for deg.

Være obs på at det nok vil være vansklig.

Du vil nok møte mange mennesker som syntes at det er smakløst og ekkelt av denne mannen å være sammen med deg. Og du vil nok få mange ubehagelige reaksjoner. Det har vi jo allerede sett på den tråden som du startet.

Det viktigste er iallefall at du føler deg vel og trygg sammen med han. Det gjelder jo forsåvidt samme hvem man er sammen med. Alder spiller ingen rolle.

Ønsker deg lykke til videre, uansett om det er med han eller enn annen. icon_smile.gificon_smile.gif

Klemmer fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Tuva. Gjør virkelig godt med litt støtte icon_smile.gif

Det eneste jeg vet for sikkert nå i dag, er at jeg evirkelig elsker han. Jeg vil ikke la andre "bedrevitende" bestemme over hvilken liv jeg skal leve. Jeg velger kjærligheten jeg. Skal verken gifte meg i dag eller i morgen, har ingen forhastende planer.

Vet bare at jeg har det veldig godt med dette vennskap og forhold til denne mannen. Han har gitt meg stor tro på meg selv, selvtillit og han motiverer meg veldig til skole (han er lærer - ikke på min skole).

Jo, Tuva, dette kan jeg si med sikkerhet, ingen kan komme her og fortelle meg hvordan jeg skal leve. Jeg lever slik jeg føler er riktig for MEG. Jeg lever slik jeg har det best. Nå har jeg det veldig bra. Er forelsket og lykkelig. Får gjengjeldt kjærligheten - og tviler ikke det minste på hans motiver.

Takk igjen.

Klem fra Silje icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...