fløtepia Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Noen her som har intimpiercing? I såfall, hvor har du den? Jeg ska ta om noen uker, og er litt usikker på hvor jeg vil plassere den. Tror det står mellom den hetta ovenfor klitten, og såkalt christina piercing. Hva synes egentlig gutta om intimpiercinger? Merker dere noen bedre nytelse? Hvor lenge etter hadde du vondt, og gjør det vont å ta? (vet jo at det gjør vont.. men hvor vondt på en måte =P) Hvor synes dere det er finest å ha piercingen?
-M- Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Har en helt vanlig clithood, og er kjempefornøyd med den! Har hatt den noen år, og ikke hatt noe problem med den. Du blir nok litt mer sensitiv, og kan få litt mer nytelse, men det varierer veldig fra person til person..! Ang. hva guttene synes, så er nok det veldig individuelt, men min erfaring er at de fleste synes det er bare kult og litt spennende.. :gjeiper: Vil nok anbefale deg å ta en clithood, da christina er en surface piercing, som det kan være veldig vanskelig å få til å gro, og til å sitte over lengre tid. Clithooden gjorde ikke det minste vondt å ta spør du meg! Ikke så veldig mye hud den skal gjennom..Det vil nok kanskje være litt sårt og ømt en uke eller to, men den gror utrolig fort! Lykke til! (og pass på at du går til en seriøs piercer..!!)
fløtepia Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Er det ring du har da eller? Jeg har forelsket meg i christina piercing, synes det er så fint :D men har veldig vanskelig med å bestemme meg.. heheh har du noen gang opplevd at noen har blitt "skremt" av piercingen? at bare "uæ, hva faen er dette her" liksom
Gjest Gjest_trulte_* Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Har også litt lyst på sånn,typen har pierca seg der nede,og har mange forskjellige størrelser på ringene som han kan variere mellom. Det var ganske rart til å begynne med,men kjenner det godt og gir bedre nytelse. Så derfor har jeg også litt lyst,han synes det er kult med jenter som har pierca seg der nede,ekstra spennende...men er redd det vil gjøre forferdelig vondt?? Han kan ta piercingen ut og sette den på igjen etter hva han føler for. Kan jenter det? Ser ikke helt for meg å fare på badeland med ungene og stå i dusjen med andre og være pierca der nede...... Og hva er en sånn christina piercing? :gjeiper:
fløtepia Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2009 christina piercing er liksom fra musa til over musa.. haha er ikke så veldig god til å forklare nei!! en gang til.. på en måte på toppen av kjønnsleppene? har du barbert en stripe med hår så er det liksom nederst på sveisen =P makes any sence??
-M- Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Har ring ja.. Ikke opplevd at noen har blitt skremt nei..hehe.. Synes også at christina er veldig fin, men som sagt så er det veldig vanskelig å få den til. Vokser gjerne ut om den gror i det hele tatt..
Strix Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Hmm, her jeg sitter nå kan jeg ikke søke på Christina piercing, men sån som du beskriver den høres den veldig ut som en vertical clit hood piercing... Det har jeg hatt i mange år, barbell, problemfri og fin. Hadde fast kjæreste som ikke reagerte noe spes. på den. Mannen min var ikke så begeistret så jeg tok den ut.
fløtepia Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2009 Hmm, her jeg sitter nå kan jeg ikke søke på Christina piercing, men sån som du beskriver den høres den veldig ut som en vertical clit hood piercing... Det har jeg hatt i mange år, barbell, problemfri og fin. Hadde fast kjæreste som ikke reagerte noe spes. på den. Mannen min var ikke så begeistret så jeg tok den ut. det er ikke clit hood piercing piercingen går liksom fra over clit hooden og til i huden over ^^
Strix Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Nå har jeg sett på bilde... Jeg syns den ser litt snål ut. Litt som en sånn som bare er plassert i huden uten mål og mening. Men det er mitt syn på saken Da syns jeg det finnes mange andre intimpiercinger som er mye stiligere. Endret 12. januar 2009 av Strix
fløtepia Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2009 hæ? jeg fant bilde! http://wiki.bmezine.com/index.php/Image:Christina-4.jpg bare at jeg skal ikke ha såå stor piercing! =P
fløtepia Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2009 da har jeg tatt piercing :D og er kjempefornøyd
Gjest Hanne Skrevet 14. juli 2012 #13 Skrevet 14. juli 2012 Gjorde det veldig vondt? Og hvor lenge etterpå hadde du vondt? Jeg har piercet tungen og navnlen, er det vondere enn det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå