Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hei, Jeg er så fornøyd i dag. ENDELIG har jeg tatt steget ut og søkt på 3 forskjellige butikksjef stillinger. Jeg har gått og drømt om dette lenge, og håper jeg kan ha en sjangs selvom jeg ikke har direkte ledererfaring Noen andre som har gjort dette før og fått positivt svar?
Gjest Gitte Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har ikke søkt som butikksjef, men på en annen lederstilling. Jeg er bare 23 og hadde kun jobbet 5 mnd etter studiene når jeg søkte. Altså NULL ledererfaring. Men jeg fikk den!! Var en internt utlyst stilling så de kjente meg jo litt fra før, men jeg stod til slutt igjen "mot" en dame på 38 med en del ledererfaring fra før, så jeg var helt i hundre når jeg fikk stillingen. Er bare en mnd siden jeg fikk den så er rimelig fersk leder. Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Tusen takk Nå ble jeg glad!!! Lykke til i ny jobb da
Arwen Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fikk butikksjefstilling uten noe særlig ledererfaring (men med veldig mye butikkerfaring og rett utdanning da) Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fikk butikksjefstilling uten noe særlig ledererfaring (men med veldig mye butikkerfaring og rett utdanning da) Lykke til! Tusen hjertelig takk, vi får vente å se om de tar kontakt og inviterer meg på intervju
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå