Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Medium Mina
Skrevet

Jeg har en link jeg vil dele med dere fra Ildsjelen.

Denne vil jeg påstå er til god hjelp for dere nysgjerrige der ute som enten bare er nettopp nysgjerrige, eller vil lære mer om dette.

Et godt innlegg av en klok person på ildsjelen; "Når man lytter til hjernen før hjertet" - http://ildsjelen.ning.com/profiles/blogs/n...ter-til-hjernen

Hun har så rett, så rett.

Verden søker åndelig utvikling og mennesket er ubevisst i søken etter det åndelige over hele verden.

Verden er virkelig i gang med å forandre seg, og jeg husker bare for noen måneder siden hvor jeg tenkte at hvis ting ikke bedret seg, vel, da ville det negative ta oss/de som ikke omslutter seg selv med hengiven kjærlighet både mot seg selv og andre.

la alle aksjoner komme ut av kjærlighet.

Ja, jeg skrev dette i Chakraenes farger. Lev livet med farger, kjærlighet, lys og glede. Resten står i dette innlegget jeg linker til. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke rukket å lese alt men jeg må si dette var ganske spennende og litt langt.

spessielt det om å tenke en ny tanke for hver dag og det du og innlegget sier om kjærligheta :yvonne:

jeg ser dette ikke er om religion men om selv realisering. hva vil det egentlig si? jeg burde nok lese hele artikkelen ;)

Skrevet
Du tror at et forhold er en oppdagelsesprosess, og det er det ikke.

Det er en skapelsesprosess.

Eg likte godt på det hu skreiv om forhold. Eg trur og det er slik. Men eg må seie at eg syns skrifta di var litt vanskelig å lese. :fnise:

Hilsen Trude.

Skrevet

Dersom man tar dette for god fisk vil man ikke forstå mer, men mindre..

Gjest Medium Mina
Skrevet
Dersom man tar dette for god fisk vil man ikke forstå mer, men mindre..

Du er inne på noe, men etter hvert, så skjønner du mer igjen. Men slikt som dette skal aldri være "evangleistisk". Tror du ikke, så lar du vær.

Gjest Medium Mina
Skrevet

Såkalte "kanaliseringshistorier" og de fire kjærlighetens veier for å kanaliseres på den "rene" måten.

https://www.kryon.com/k_16.html#Chap1

Jeg så den kommentaren som er ryddet vekk. Du kan umulig ha rukket å lese innlegget på 1 minutt. Men samme det. :)

Gjest Medium Mina
Skrevet

Tenk: Ditt høyere jeg, som er et gudevesen. Tenk så på fred. Som igjen innebærer kjærlighet, varme, lys, uendelig glede. Så litt om litt kan du ønske deg rikdom og. Så lenge intensjonen er der, går det.

Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis. Universet gir ikke en flygende faen om hva vi foretar oss. "Det" spytter oss ut, og svelger oss inn igjen etter en viss tid, i det store kosmiske spørsmålstegn.

MEd mindre du har bevis for noe annet kan du egentlig holde kjeft.

Gjest Medium Mina
Skrevet
Nei, ikke nødvendigvis. Universet gir ikke en flygende faen om hva vi foretar oss. "Det" spytter oss ut, og svelger oss inn igjen etter en viss tid, i det store kosmiske spørsmålstegn.

MEd mindre du har bevis for noe annet kan du egentlig holde kjeft.

La meg heller få skrive i "min" tråd, og du burde lære deg mer folkeskikk og respekt, men deg om det heldigvis. Du er nok ikke mitt "oppdrag".

Så du er enig i at vi vi blir spyttet ut og så sugd inn igjen i noe kosmisk, som for deg er et spørsmålstegn (og for meg lyset, gud, kjærligheten)? Vi tror jo på det samme. Forskjellen er. Du ser det negative i det. Jeg ser det stikk motsatt.

Neim holde kjeft lar jeg ingen få meg til hehe :)

Skrevet

Denne tråden er ikke din, men forumets.

Dessuten er "negativ" og "positiv" bare subjektive vurderinger, det finnes ingen universell konsensus eller overordnet riktighet. Kjærlighet kan man kun ha for rundt 150 individer (monkeysphere) uansett. Biologiske begrensninger klarer du neppe å omgå.

Det ville vært interessant å fått greie på utdanningsbakgrunnen til de som blir medium. La meg gjette. Du hoppet av etter ungdomsskolen, jobbet noen år på RIMI, så deg lei av dette og begynte å forfekte å ha oversanselige evner. Traff jeg?

Skrevet

Dessuten er "negativ" og "positiv" bare subjektive vurderinger, det finnes ingen universell konsensus eller overordnet riktighet. Kjærlighet kan man kun ha for rundt 150 individer (monkeysphere) uansett. Biologiske begrensninger klarer du neppe å omgå.

Det ville vært interessant å fått greie på utdanningsbakgrunnen til de som blir medium. La meg gjette. Du hoppet av etter ungdomsskolen, jobbet noen år på RIMI, så deg lei av dette og begynte å forfekte å ha oversanselige evner. Traff jeg?

Jeg syns du skal gjennomføre en undersøke (en vitenskapelig). Synd jeg ikke er flue på veggen når du sitter med innsamlet data :)

Gjest Medium Mina
Skrevet

Ikke bare min, men alles ja :)

Du bommet. Jeg er gründer og driver to mellomstore selskaper. :)

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Jeg har en link jeg vil dele med dere fra Ildsjelen.

Denne vil jeg påstå er til god hjelp for dere nysgjerrige der ute som enten bare er nettopp nysgjerrige, eller vil lære mer om dette.

Et godt innlegg av en klok person på ildsjelen; "Når man lytter til hjernen før hjertet" - http://ildsjelen.ning.com/profiles/blogs/n...ter-til-hjernen

Hun har så rett, så rett.

Verden søker åndelig utvikling og mennesket er ubevisst i søken etter det åndelige over hele verden.

Verden er virkelig i gang med å forandre seg, og jeg husker bare for noen måneder siden hvor jeg tenkte at hvis ting ikke bedret seg, vel, da ville det negative ta oss/de som ikke omslutter seg selv med hengiven kjærlighet både mot seg selv og andre.

la alle aksjoner komme ut av kjærlighet.

Ja, jeg skrev dette i Chakraenes farger. Lev livet med farger, kjærlighet, lys og glede. Resten står i dette innlegget jeg linker til. :)

Slikt er bare tull

Gjest Bolledeig
Skrevet

Tråden er ryddet

Bolledeig (mod)

Gjest Medium Mina
Skrevet
Slikt er bare tull

Du må ikke tro på det. Du har et valg.

Gjest Nihilist
Skrevet
Ikke bare min, men alles ja :)

Du bommet. Jeg er gründer og driver to mellomstore selskaper. :)

Er det så du kan sjonglere litt med skatter og avgifter, eller har du to forskjellige måter å snyte folk for penger på?

Til deg som nevnte monkeysphere, det har jeg aldri hørt om før. Kult!

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Du må ikke tro på det. Du har et valg.

Jeg vet jeg ikke må tro på det. Noe jeg heller ikke gjør

Gjest Bolledeig
Skrevet

Tråden er ryddet

Bolledeig (mod)

Gjest Gjest_Tinka_*
Skrevet

Jeg tror vi har en veldig lik oppfatning av ting, medium Mina! Jeg leste hele det laaaange innlegget, og det var virkelig inspirerende. :)

Hvorfor kan man ikke bare ta til deg de positive aspekter av ting, istedefor å bruke sin energi på å slå folk i hodet med det negative? (Tenker da på de negative kommentarene her...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...