Gå til innhold

En vanesak?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, har litt problemer... min, så fint som man sier det, vagina, er en dust. Den tåler nesten ingenting, og det blir litt vanskelig for fyren. La meg forklare nærmere. I går prøvde vi noe annet med misjonærstillingen, at jeg tok beina over skuldrene hans. Fy f*** etter første støtet gikk det for meg, og noe j***** også! Jeg vil jo at jeg skulle kunne takle denne stillingen, så godt som ... det ene lille støtet var hehe. Det er bare noe man må venne seg til antar jeg? For jeg har kun hatt erfaring med vanlig misjonær, og det er ennå ganske "breathtaking" hææh... men ja, svar på spørsmål ønskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaginaen din er en dust fordi du kommer med en gang?? :o

Du skal prise deg lykkelig du... Da blir det bare fler orgasmer på deg også. Er typen din tålmodig, klarer han fint å vente de sekundene det tar før du tar deg inn igjen. Så er det bare å kjøre på igjen på nytt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel hovedproblemet er at jeg blir HELT satt ut, og ligger der og skjelver og har fått hos-tannlegen-bedøvelse i kinnene armene og beina. Jeg klarer jo ikke sette igang igjen, for jeg er på en måte redd for nytelsen, ja det høres sykt ut, men det var så voldsomt! Ikke vondt voldsomt, men akkurat som å bli slengt inni en annen dimensjon av nytelse hæhæ jeg er poetisk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Vel, i dag var det mindre problemer. Hæhæ... men var ikke lenge jeg orket før jeg fikk den tannlegebedøvelse følelsen over hele meg igjen. WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...