Snabelsnuppa Skrevet 15. april 2002 #1 Del Skrevet 15. april 2002 Føler meg litt dum nå, men det jeg lurer på er: Hvordan ser strekkmerker ut når de kommer? Vet jo at de dempes etter hvert, men hvordan er de til å begynne med? Er gravid, og har ikke sett noen uhumskheter på kroppen enda, bare noen bloråre-lignende uttredelser på rompa. Kan dette være strekkmerker, kanskje? Stresser ikke med det, altså, det hadde bare vært kjekt å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 15. april 2002 #2 Del Skrevet 15. april 2002 Huff strekkmerker.... Jo når jeg fikk strek merker merket jeg det med en gang for det begynnte å svi og klø noe fryktelig på magen... Da jeg tok opp genseren var det som om noen hadde klort meg... Strekkmerkene mine var ikke store når de kom ,men ble det etter vært som magen vokste... De ser ut som knal røde kloremerker på en måte,så klør de og svir... håper du slipper å oppleve dem. klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 15. april 2002 #3 Del Skrevet 15. april 2002 Merkene opstår vel fordi kroppen "utvider" seg for fort til at huden klarer å lage ny hud(regenerere?).Dette tror jeg er hormonelt betinget,og det er ikke alle gravide som får det.Noen kan ha liten mage,og få "norgeskart"på magen,andre kan ha den store ballongen,og ikke få ett eneste merke!! Lårene er vel den første plassen de dukker opp,smøring med div.kremer kan vel forebygge...Og,ja det klør noe veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 17. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 17. april 2002 Takk for svar! Ja, da har jeg iallefall ikke fått noen merker på magen, men jeg mener det klødde noe infernalskt på rompa en stund før jeg oppdaget disse blå greiene . Jaja, det er jo ikke det verste stedet å få dem - dersom det er strekkmerker da. Det vil vel tiden vise. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Snabelsnuppa den 2002-04-17 09:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå