Gå til innhold

cafeer i bergen

Gjest cafeer i bergen

Fremhevede innlegg

Gjest cafeer i bergen
Skrevet

eksisterer de enda?

noen som har vært der og kan si litt om hvordan det er (service, stil, strøk)`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
eksisterer de enda?

noen som har vært der og kan si litt om hvordan det er (service, stil, strøk)`?

mm, vågen er der... fantastisk service, god atmosfære..laidback.. ett av de stedene man virkelig bare kan slappe av.

Skrevet

Begge eksisterer fremdeles. Jeg synes Vågen har endret seg litt de siste årene, til det negative, både hva gjelder mat/kaffe og service. Kaffekompaniet er som det har vært, veldig god service og nydelig kaffe :)

Skrevet
Begge eksisterer fremdeles. Jeg synes Vågen har endret seg litt de siste årene, til det negative, både hva gjelder mat/kaffe og service. Kaffekompaniet er som det har vært, veldig god service og nydelig kaffe :)

Jeg synes vågen er ett genialt sted, når jeg var der sist fikk jeg 100 prosent service:) er ikke lenge siden jeg var der, litt dyre blingser da, men men

Skrevet

:Nikke:

Helt enig, syns også Vågen var bedre før. Sist jeg var der fikk jeg ferskpresset juice blandet ut med (mye) vann - når jeg spurte, sa de at "ehhm jo juicepressen streiket mens vi holdt på å lage juicen så vi hadde oppi vann så du skulle få et fullt glass" :lur:

Prisene på Vågen har stedet såpass mye at man nå forventer bedre kvalitet enn man får der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...