Gå til innhold

jan thomas


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, det er jo forferdelig!

"Jan Thomas synes det er rart han på forhånd ikke ble advart av politiet om demonstrasjonen. "

Hadde han lest noe som helst nyheter før klokken 12:00 i dag, burde han jo ha skjønt hva som var i gjære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er jo forferdelig!

Hadde han lest noe som helst nyheter før klokken 12:00 i dag, burde han jo ha skjønt hva som var i gjære...

Så man bør forvente opptøyer hver gang Oslo SV har et arrangement?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår i grunnen ikke at denne tråden skal handle om Jan Thomas. Selvsagt blir han forbannet og sur på folk som ødelegger lokalene han leier.

Det er mer oppsiktsvekkende at demonstranter tror at det å knuse andre folks eiendom fører til at den norske regjeringen vil støtte Palestina bare fordi " det ikke er to likeverdige parter" som kjemper i midtøsten. Hallo, snakk om å være naive.

Det er den sterkestes rett, det er krig og det hjelper lite med Ole Brum-slogans som "Palestina we love you" og "Israel er så slemme". Konflikten har vart i mange tiår og den vil vare i mange tiår til. Kanskje for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg var veldig politisk aktiv og såkalt "radikal" før i tiden, men uansett hva slags markering vi drev med var det IKKE greit å ødelegge ting. Det skader jo saken deres mye mer enn det gagner den når de driver på sånn. Ingen har vel sympati med folk spm knuser rutene til folk/bedrifter. I alle fall når de ikke har noe med saken å gjøre.

Skjønner dog ikke helt hva han skal med en kost i den ene hånda og hårføner i den andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dog ikke helt hva han skal med en kost i den ene hånda og hårføner i den andre..

:skratte:

Kanskje kosten var blitt våt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva den saken gjorde på toppen av Dagbladet.no mens det hele stod på... :klø: Var dét virkelig dagens viktigste sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva den saken gjorde på toppen av Dagbladet.no mens det hele stod på... :klø: Var dét virkelig dagens viktigste sak?

Dagbladet har statistikkverktøy for å måle hvilke saker folk faktisk leser. Av en eller annen bisarr grunn er det denne typer artikler brukerne klikker seg inn på, og da blir det til at det er dette Dagbladet publiserer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...