kattungen Skrevet 29. desember 2008 #1 Del Skrevet 29. desember 2008 Tja, jeg kan vel ikke akkurat betegnes som prøver enda, men ønsket er der - sterkere enn aldri før! Så da er det vel greit med en liten dagbok imens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. desember 2008 #2 Del Skrevet 29. desember 2008 Velkommen hit:D! Håper spiren sitter fort og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 30. desember 2008 #3 Del Skrevet 30. desember 2008 Velkommen inn hit! Det blir spennende å følge med fremover! Hvordan stiller kjæresten din seg til det? Lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. desember 2008 #4 Del Skrevet 30. desember 2008 hit! Håpar du slepp å bli her for lenge etter prøvinga har starta. Og ja, eg kjenner så altfor godt til at ønsket berre blir sterkare og sterkare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattungen Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 30. desember 2008 Hm, siden jeg ikke er prøver enda, burde kanskje dagboka mi ligge under generell dagbok? Ikke vet jeg... Men men. Vi har jo egentlig blitt enige om å vente med prøvingen til etter bryllupet, men det er jo så leeeenge til, nesten to år, så jeg blir litt utålmodig gitt. "Alle" rundt oss skal jo enten ha barn eller har fått den siste tiden, så det er tungt å gå rundt med et så sterkt ønske uten å få noe igjen for det. Jaja. Nå sitter jeg og prøver å finne kjole til et bryllup jeg skal i på nyåret. Har funnet en jeg har falt helt for, men så var det disse fargesammensetningene da... For sort kan man vel ikke bruke, uansett hvor mange fargerike detaljer man har?! :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå