Gjest Gjest:) Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hva synes dere om disse typene? Noen som har prøvd noen av dem og vil dele erfaringer? Håper på raskt svar:-) Takk=) Shimano Diadora Diadora (ROSA:) Nike Sjekk ut linkene og si hva dere synes:-) Jeg syns de rosa er knalltøffe... men hvordan er kvaliteten? Hmmm:)
Diddlina Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Eg har ingen av desse, men eg har sko fra Diadora. Kjempe gode sko!! Diadora og Shimano er dei merka som går igjen i mitt treningssenter.
Gjest Purple Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har de med rosa fra Diadora (bortsett fra at jeg har så store bein at jeg måtte ha herremodellen, så de er ikke rosa... ). Syns de er helt greie. Det er mine første spinningsko, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg syns da de funker fint!
Sofie1 Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har skoene fra Shimano. Nå driver jeg ikke med spinning, men mest terrengsykling og de duger bra der. Skal starte litt med spinning nå i vinter og kommer til å bruke de også da.
Kitsune Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Har de fra Shimano og er veldig fornøyde med de. Synes ikke de fra Nike var noe fine. Men jeg har veldig lyst på sko fra Diadora. Vil nemlig ha litt mer feminine sko. Har en sykkelshorts fra Diadora som er min favortitt. (Har også en shorts fra NW, og den er dritt)
Gjest Tigress Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Eg har dei med rosa på frå Diadora. Dei verkar ok, men eg brukar eit par gamle terrengsko til spinning og Diadora-skoa til terrengbruk. Eg har Diadora-fot, det var derfor eg kjøpte dei, så får eg heller leve med det rosa. Det viktigaste er uansett at dei sit godt på foten din, sykkelsko som ikkje passar er visst helvete på jord (helsing syklistmannen min, eg var heldig og fann gode sko med ein gong - Diadora).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå