Gå til innhold

Kinesisk fødselskart

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Isabell_*
Skrevet

Jeg lurer svært på om jeg venter jente eller gutt, men skal ikke på ul før om 2 uker! Jeg fant kinesisk fødselskart på nettet som lover 99% sikkerhet. Ifølge den skall jeg ha gutt. :)

Noen som har erfaringer med denne? Som vet kjønnet nå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst finnes det flere versjoner av dette kartet på nettet, som alle mener å ha 99% rett. Så når du får to forskjellige svar på to ulike kart, så er det jo ikke så greit ;)

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få jente etter det kartet jeg titta på. Og her sitter en 4 måneder gutt :ler:

Det er nok kun UL som kan gi deg noen svar her.

Skrevet

Har du link til et slikt kart?

Er interessert i å sjekke ut :)

Gjest Gjest_Isabell_*
Skrevet
Først og fremst finnes det flere versjoner av dette kartet på nettet, som alle mener å ha 99% rett. Så når du får to forskjellige svar på to ulike kart, så er det jo ikke så greit ;)

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få jente etter det kartet jeg titta på. Og her sitter en 4 måneder gutt :ler:

Det er nok kun UL som kan gi deg noen svar her.

Søren, jeg er så nyskjerrig vet du;-)

Skrevet

Hm, det ser ut til at vi skal få jente da :)

Det er jo 50/50 sjanse for at det stemmer ;)

Gjest Gjest_Isabell_*
Skrevet

Men er det ikke noen som vet kjønnet nå som kan sjekke hva de får i det kinesiske kartet da? Og fortelle meg om det stemmer! :jepp:

Gjest Gjest_Isabell_*
Skrevet
Hm, det ser ut til at vi skal få jente da :)

Det er jo 50/50 sjanse for at det stemmer ;)

Ja, sant d! Ifølge den skal vi få gutt, blir spennende å se om det stemmer! Skal på Ul i januar:)

Skrevet

Det kinesiske fødselskartet stemte ikke på meg forrige gang, og heller ikke denne gangen. Gullring i snor over magen stemte heller ikke forrige gang, denne gangen har vi ikke prøvd. Det finnes jo utallige såkalte tegn på hvilket kjønn som bor i magen, alt fra hvordan hårveksten på leggene (!) er under svangerskapet, til om du har lyst på søtt eller salt. Noe av det vil stemme på alle, ettersom det er 50//50 sjanse:)

Skrevet

I følge det kinesiske fødselskartet skal jeg ha en gutt, men da jeg var på ul i uke 19 sa de jente. Satser nok på at det er ul'n som har rett :)

Skrevet

I følge kartet skal jeg ha jente, men har vært på 2 UL så langt og begge viste gutt, så tror heller jeg stoler på jordmor enn på et kinesisk fødselskart! :fnise:

Gjest Gjest_Isabell_*
Skrevet

Så omvendt av d som står på kartet altså! Da blir d vel jente da, hehe ;-)

Skrevet

Jeg har 3 venninner som det stemte for... Og ene venninnen av de tre har to venninner til som det stemmer for...

Så jeg vet ikke helt... I følge den på babyverden får jeg jente *krysse fingrene* Men venter uansett til ul for sikkert svar.. ;)

Testet også på gøy på meg selv, søskene mine, samboer og broren hans, de stemte også :P

Skrevet

har ikke sjekket hva det blir enda. men sjekka i forhold til mamma sin alder å hva måned jeg er fød så stemme det ikke..skulle vist vært gutt

Skrevet

I følge kartet skulle jeg få en jente og det fikk jeg :)

Skrevet
I følge kartet skulle jeg få en jente og det fikk jeg :)

å på meg viser kartet jente mens ul sier gutt:)

Skrevet

Alle kart viste jente hos meg, men fikk gutt ;)

Det er nok bare 50/50 med sånn kart, som med alle andre kjerringråd ;)

Skrevet

Har sett to versjoner av det kartet. En tar utgangspunkt i alder til mor ved fødsel, det andre tar utgangspunkt i mors alder ved unnfangelse.

Fikk to forskjellige svar på disse.

Skrevet

Ifølge kartet venter vi en jente, men UL viste tydelig en gutt... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...