Gå til innhold

Vagina kuler


Papaya84

Anbefalte innlegg

jeg startet også en tråd her, som heter "orgasmekuler" der spør jeg omk det stemmer at man kan få orasme ved å bruke disse (slik det står i linken)eller om dette bare er et salgstriks..

har dere erfaring med det??

Jeg har brukt disse vaginakulene som henger sammen med en løkke i enden under samleie, tror ikke jeg ville fått orgasme av de alene (enda jeg kommer lett) men som sagt dirrer de behagelige inni deg mens du har samleie, det er min erfaring. Og det var ikke så kjempebra, så jeg har vel kun brukt de et par ganger de siste tre årene men har sex sikkert 4-5 ganger pr uke... Sliter nemlig litt med å få de ut igjen, litt usexy å be samboern "grave" de ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken
Jeg har brukt disse vaginakulene som henger sammen med en løkke i enden under samleie, tror ikke jeg ville fått orgasme av de alene (enda jeg kommer lett) men som sagt dirrer de behagelige inni deg mens du har samleie, det er min erfaring. Og det var ikke så kjempebra, så jeg har vel kun brukt de et par ganger de siste tre årene men har sex sikkert 4-5 ganger pr uke... Sliter nemlig litt med å få de ut igjen, litt usexy å be samboern "grave" de ut :fnise:

AH! så pass ja! men da gidder jeg ikke bryet med å skaffe slike :P

men, er det meningen at man skal ha dem inne i seg MENS man har sex? trodde det kunne være farlig jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH! så pass ja! men da gidder jeg ikke bryet med å skaffe slike :P

men, er det meningen at man skal ha dem inne i seg MENS man har sex? trodde det kunne være farlig jeg..

Er nok god plass der oppe skal du se... De er vel ment til å bruke både med og uten noen partner, men som sagt, uten en mann var de ikke noe spennende, synes jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har disse.Synes effekten er dårlig. Jeg følger dette treningsopplegget og det funker. Overse at det er på en nettside for inkontinens. Det er faktisk snakk om samme musklatur. Trenings-CD får du gratis. Hun som har satt opp treningsprogrammet har forsket på kvinners underlivsmuskelatur i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg kjøpte disse for en stund siden og sitter med dem inni meg akkurat nå. Jeg kjenner at de er der, merker at det er noe inni der og at jeg er litt "merkelig" nedentil. Men jeg forstår ikke helt treningsmetoden, skal jeg gå rundt med dem hele dagen? De er ikke så tunge syns jeg og jeg har begge to inni meg, jeg er nybegynner og føler jeg er veldig vid, derfor ønsker jeg å trene meg opp der nede. :) Sitter og kniper og kjenner at så vidt at jeg kniper rundt dem.



Anonymous poster hash: ee446...576
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...