Gå til innhold

På jakt etter gode espressokopper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har planer om å kjøpe espressokopper og i utlandet (blant annet Italia) har jeg fått små, tunge kopper som jeg synes har vært veldig fine. De fleste som jeg har sett i butikken her hjemme er i tynnere porselen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt espressokopper om f.eks. blir produsert av Illy (se http://www.singleserveespresso.com/archive...ges/IllyCup.gif ). Jeg vil helst ha dem i "kjedelig" hvit uten noen logoer på dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nespresso har hvite espressokopper, de er riktignok med logo men er ganske diskret syns jeg :jepp:

Nespresso

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Porsgrund har flere typer som er fine, og i klassisk, enkel fasong, blant annet i Barista-serien. :) Jeg har også sett noen enkle, hvite med fat på TilBords, men jeg husker ikke hva de heter. De var temmelig lik de du linket til, så det er kanskje verdt å ta en titt der.

Endret av Deception
Gjest antigartner
Skrevet
Jepp, fine de...men til 750 kroner per stykk??? :unsure: Tror det blir litt voldsomt

Det var forhåpentligvis NOK 750 for 6 stk! :)

Skrevet
Jepp, fine de...men til 750 kroner per stykk??? :unsure: Tror det blir litt voldsomt

Det var forhåpentligvis NOK 750 for 6 stk! :)

Det er nok det ja :ler:

Skrevet

Vi har hvite vanlige(rene uten logo eller mønster) fra Porsgrund Porselen litt over hundrelappen for kopp med skål. Veldig fornøyde altså!

Nespresso sine kopper er med "ingravert" logo, men sikker bra de og- men må melde deg inn i Nespresso klubben tror jeg?

Ellers får du ta deg en Italia-tur :)

Skrevet

Hei

Barista espresso koppene fra Porsgrund Porselen ser ganske fine ut. Noen som vet hvilke butikker som fører dette merke eller må man bestille disse på nett? Det hadde vært greitt å kjent på dem i virkeligheten først :-)

Skrevet

Glassmagasinet.(og alle andre som selger PP) Kan hende de ikke har de helt hvite koppene, men de med mønster veier det samme, så kan de heller bestilles via nett- har ikke glassmagasinet nettsalg? (usikker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...