Gå til innhold

Fettsuging - Oslo plastikkirurgi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 23 år som etter en barnefødsel for 4 år siden har slitt med overflødig fett på sidene av magen min, altså midjepartiet. Jeg har trent mye og spist sunt, og gått ned noen kg (selv om jeg ikke er tykk), men jeg har ikke klart å få bort sidefettet. Så derfor har jeg nå bestemt meg for å fettsuge meg. Jeg har også tenkt å fettsuge overarmene da jeg alltid har vært plaget av "kraftige" overarmer, til og med da jeg for noen år siden var undervektig.

Så jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer med Oslo Plastikkirurgi? Synest det ser ut som en fin klinikk, og de har også greie priser i forhold til veldig mange andre klinikker.

Håper noen har tid til å svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Gjest ferdig fettsugd!
Skrevet

Uæh - den artikkelen var ekkel! Nå kan det godt hende at selve behandlingen på Oslo Plastikkirurgi er helt ok, ikke vet jeg, men selv foretok jeg fettsuging på Fornebuklinikken for noen uker siden. Tror faktisk de er rimeligere, i tillegg har de ikke noen dårlige omtaler hengende over seg såvidt jeg vet om, så kanskje dette kunne vært et aktuelt sted for deg og. Siden jeg nylig selv har vært der kan jeg ikke si noe om erfaringen fra fettsugingen og klinikken totalt sett, men det har i hvert fall gått helt greit fram til nå.

Skrevet

Æsj, den artikkelen var kvalm:S Synd, for jeg vet om noen andre som har vært der og sa at det var kjempebra service og resultat.

Fornebuklinikken har jeg hørt at en del er missfornøyde med når det kommer til fettsuging, at resultatet ble ujevnt og ikke noen særlig stor forskjell.

Noen andre som har tips, eller erfaringer?

Gjest Julie23
Skrevet

Tror jeg går for Oslo Plastikkirurgi jeg. Spiller egentlig liten rolle for meg hva, eller hvor de gjør av det de fjerner, for alt jeg bryr meg kunne de godt solgt det på svartemarkedet. Så lenge de fjerner det fra meg er jeg fornøyd.

• 4 år senere...
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg med personinformasjon.

Lille-pus, mod.

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å ta fettsuging hos oslo plastikkirugi selv. Noen som har erfaringer med klinikken?

Anonymkode: ae292...eff

Skrevet

Jeg ville gjort det i et annet land i Norge, her til lands er det siiinnssykt overpriset for plastikkirurgi.
Du finner mange bra anbefalinger på google, har hørt Lativa  er bra på sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Rosatoast skrev:

Jeg ville gjort det i et annet land i Norge, her til lands er det siiinnssykt overpriset for plastikkirurgi.
Du finner mange bra anbefalinger på google, har hørt Lativa  er bra på sånt. 

Ja det er dyrt men jeg vil være i trygge hender 😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er dyrt men jeg vil være i trygge hender 😊

Det er like trygt som i Norge, og bedre resultater vel  og merke. Du må bare gjøre litt grunnarbeid på hvor 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...