Gå til innhold

Suging etter analsex

Fremhevede innlegg

Gjest gjest mann
Skrevet

Hei,

her for en par uker siden tok jeg "pule-venninnen" min i rumpa. Rett etter at jeg hadde kommet inni henne og trukket meg ut overrasket hun meg med å suge meg. Av en eler annen grunn syntes jeg det var veldig sexy, sikkert fordi det var litt grisete, men hadde (uheldigvis) aldri opplevd dette før. Hun her heller ikke gjort det i ettertid. Var riktignok noe alkohol innblandet i bildet her.

Siden jeg ikke har opplevd dette før regner jeg med at dette er en smule uvanlig - eller ? Er dette noe som jenter liker å gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten å vite at en dame elsker deg er hvis hun tar ass-to-mouth uten å nøle.

Gjest gjest kvinne
Skrevet
Hei,

her for en par uker siden tok jeg "pule-venninnen" min i rumpa. Rett etter at jeg hadde kommet inni henne og trukket meg ut overrasket hun meg med å suge meg. Av en eler annen grunn syntes jeg det var veldig sexy, sikkert fordi det var litt grisete, men hadde (uheldigvis) aldri opplevd dette før. Hun her heller ikke gjort det i ettertid. Var riktignok noe alkohol innblandet i bildet her.

Siden jeg ikke har opplevd dette før regner jeg med at dette er en smule uvanlig - eller ? Er dette noe som jenter liker å gjøre ?

Du tok henne i nr 2 !!!Høres helsefarlig ut å få ecolibakterier i munnen ...Hun må ha vært fullere enn du aner ..... ikke normalt .Tror ikke hun var helt bevisst på hva hun gjord jeg .

Hilsen ikke snerpete alltså ....

Skrevet
Eneste måten å vite at en dame elsker deg er hvis hun tar ass-to-mouth uten å nøle.

True love?

Skrevet
True love?

Jepp. Og da fortjener hun roser. Romantikk på høyt plan. :)

Skrevet

Jaja, det får en si. Jeg tror neppe jeg kommer til å VIRKELIG elske noen med det første da:P

LOL

Skrevet
Jaja, det får en si. Jeg tror neppe jeg kommer til å VIRKELIG elske noen med det første da:P

LOL

Jeg som trodde du var skikkelig koffert. :tristbla:

Skrevet

Joda, som oftest!:P men selv jeg har mine grenser:P

Skrevet

Dette klarte jeg å gjøre en gang også...var sørpedritings, og jeg ble tatt i rompa i dusjen. Så skulle vi gjøre ferdig i senga av diverse grunner. jeg skulle bare ta en røyk først, så gjorde det da. da jeg kom ned igjen hadde gubben allerede sovnet, og jeg fant ut at jeg skulle suge han... da hadde jeg helt glemt hva vi gjorde i dusjen... haha.

så sånt kan fort skje, spes om man har fått i seg litt;)

Skrevet
Joda, som oftest!:P men selv jeg har mine grenser:P

Grenser er til for å sprenges. :lur:

Skrevet
Grenser er til for å sprenges. :lur:

På lik linje med rumpehull?

Skrevet

Det var ei dame som sleiket meg og tungepulpe meg i rumpa en gang. Det er vel å gå hakket lenger enn å suge en mann som nettopp har tatt henne i rumpa ?

Skrevet (endret)

Nei, det er det ikke. Med mindre hun har en tunge som er lenger enn pikken din.

Endret av Rimmern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...