waco Skrevet 22. juni 2003 #1 Skrevet 22. juni 2003 Vis nye innlegg….og syttitosider, dvs nøyaktig 2153 treff…. Ok, selv om jeg har bevist mitt fravær betyr ikke det at jeg ikke kan kommentere månedens hendelse på kg… Merkelig så leste jeg at det aller hotteste for tiden er en krangling mellom kreps og krabbe og minnie og milla…aaah …kvinner… hvorfor utvikler dere aldri….hvorfor viser kvinner aldri fremgang…..og hvorfor dvele med ting som virtuelle problemer skapt av figurer på et nett? Jeg har mine teorier om hvorfor det er slik, 1, Morderatorene med Hege som sjefsrektor vil gjerne detaljstyre hvert eneste innlegg på forumet. 2, Ingen får lov til å diskutere ferdig, det er forskjellen mellom menn og kvinner, menn gjør opp med nevefight og slagsmål, man snakker ut, man legger i bakken, man får blåmerker ….men det blir oppgjort, uansett hvor uheldig ressursfordelingen her… (bush beviste at alt kan løses med vold, red anm)….. i barnehagen sloss gutter….på ungdomskolen banker gutter hverandre, når man sloss som tilbakelegger man stadier, man får det ferdig slik at man kan begynne på nytt å diskutere andre ting, jeg tror ikke kvinner forstår hva jeg mener, enda et bevis på kvinners begrensning. Selvsagt er det vanskelig og sloss fysisk når vi diskuterer psykisk. Hvorfor i all verden kan vi ikke gjøre opp fighter med argumentasjon? Spørsmålet skal besvares av morderatorene. 3, Kvinner har ikke evnen til å fornye seg, de kan ikke finne argumentasjon, men må heller angripe meningsmotstandere, dette har jeg opplevd mer enn noen av dere på forumet, og grunnen er nok at jeg ikke diskuterer sokkefarger og brunsukker slik dere helst vil prate om. Hva annet har dere snakket om…. har rukket å skumlese litt, ergelig er dere fordi at to irakere mener at krigen mot irak var rett, kan nok stemme det, jeg vil også at verden fjerner den norske regjering med bondevik i spissen, men rettferdiggjør det handlingen? Forresten, la spørsmålet stå ubesvart, dere forstår ikke jeg mener, dere dere heller diskuterer hvor galt det er å mene noe så simpelt som at to irakere idoliserer bush, for alt vi vet at de ha jobba i coca-cola company. Jeg lurer på om dere ser dette selv…? Kan enkle mennesker se sin egen tilbakeholdenhet? Ser man hva man ikke forstår? Hvordan tror dere det er for en gutt når to kvinner diskuterer hvem som er mest hore? - Det er det dere gjør på dette forumet, ikke rart kvinner alltid blir sett på som latterlige…. Waco
waco Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2003 Tråden er ikke velkommen for kvinner som beviser hvor rett jeg har ved å diskutere Waco person.
Gjest vampie Skrevet 22. juni 2003 #3 Skrevet 22. juni 2003 og du kan bare ikke få nok av oss.... er du ikke litt flau?
waco Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2003 Vampie... nederland ja... tulipaner og Van Gogh...gode sjøfarere var de visst.... og ganske så libere... takket være alle innvandrene så er Nederland Europas mest liberale land... Eller det har kommet et nytt styre som ikke er så begeistret for hasj da... ja det har vi fått med oss. Waco Waco, kan du ikke rette deg etter reglene, så får du finne en annen lekegrind. Deler fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Sånne kommentarer kan vi spare oss. Fjernet. Tusenfryd - moderator
smilla1 Skrevet 23. juni 2003 #6 Skrevet 23. juni 2003 Hvorfor er du her om vi kvinner er slike enkle sjeler? Er det for å få en bekreftelse på din mannlig inteligens? Jeg bare lurer.... Smilla1
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #7 Skrevet 23. juni 2003 Sånne kommentarer kan vi spare oss. Fjernet. Tusenfryd - moderator da burde vi kunne spare oss for fyrer som Waco i alle fall... at han skal "få lov til" å si hva han vil er ok for meg.. men da bør jeg få komme med mine svar uten sletting også... for mer ytringsfrihet på kg..!!
Gjest eminel Skrevet 23. juni 2003 #9 Skrevet 23. juni 2003 3' date=' Kvinner har ikke evnen til å fornye seg[/quote'] Waco; du fornyer deg da ikke du heller? Alle innlegg startet av deg handler bare om hvor latterlige vi kvinner er! Du får visst ikke nok oss
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #10 Skrevet 23. juni 2003 da burde vi kunne spare oss for fyrer som Waco i alle fall... at han skal "få lov til" å si hva han vil er ok for meg.. men da bør jeg få komme med mine svar uten sletting også... for mer ytringsfrihet på kg..!! Så lenge det er innenfor reglene, kan du si akkurat hva du vil.
Livets datter Skrevet 23. juni 2003 #11 Skrevet 23. juni 2003 Waco; du fornyer deg da ikke du heller? Alle innlegg startet av deg handler bare om hvor latterlige vi kvinner er! Men han har i det minste beskrevet seg selv i temaet for tråden sin denne gangen:
Gjest 10na Skrevet 23. juni 2003 #12 Skrevet 23. juni 2003 Waco....... "innleggene" dine er som et eneste stort og langt Du viser en grad av sneversynthet som skremmer meg, og jeg håper for din del at du viser ditt sanne jeg på en litt annen måte IRL.
waco Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2003 Hei Tina.... Nå må vi snurre noen hjernevinger her...og tenke litt... - Hvorfor skriver Waco at jenter heller diskuterer privatperson enn sak? Waco
VesleBråka Skrevet 23. juni 2003 #14 Skrevet 23. juni 2003 1: Kvinner har ikke evnen til å fornye seg 2: Kan enkle mennesker se sin egen tilbakeholdenhet? Ser man hva man ikke forstår? 1: Men du, Waco, har overbevist meg om at menn har stooor evne til å fornye seg. 2: Nei på begge, det har du også overbevist meg om. Ikke så galt at det ikke er godt for noe
Anie Skrevet 23. juni 2003 #15 Skrevet 23. juni 2003 3' date=' Kvinner har ikke evnen til å fornye seg, de kan ikke finne argumentasjon, men må heller angripe meningsmotstandere, dette har jeg opplevd mer enn noen av dere på forumet, [/quote'] Vet du hva Waco, dette har jeg også opplevd flere ganger - men dog ikke av kvinnene her inne - men av mennene som "vanker" her av og til. Så rart...
Væren Skrevet 23. juni 2003 #16 Skrevet 23. juni 2003 Så merkelig: Da jeg leste overskriften på denne tråden (kjempefin tittel på en tråd) "Begrensete mennesker med enkle sjelsliv", assosierte jeg faktisk umiddelbart med oss kvinner! Er det ikke merkelig? Særlig da jeg så hvem som hadde startet denne eminente og fantasifulle tråden! Hvordan greier du forresten å komme opp med så mange ulike vinklinger på nøyaktig samme tema, wako? Og så skjønner jeg ikke hva du gjør her hvis vi er så utrolig håpløse. Det forblir en av verdens uløste gåter for meg. Godt at Gud fant opp mannen først, han er tross alt vist seg å være så mye klokere. Se bare på verden; hva hadde den vært uten menn? Fredelig, kanskje? -------------------------------------------------------------------------------------- *Usaklige Væren - som fremdeles lever i steinalderen og skriver begrensede med d*
waco Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #17 Skrevet 23. juni 2003 Jeg forstår bare ikke hvorfor dere ikke klarer å fortelle meg hva dere er uenige i.....
waco Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #19 Skrevet 23. juni 2003 Væren...å påstå at verden hadde vært et fredligere sted er det latterligste jeg har hørt hohohoho, vet nesten ikke når jeg skal slutte å le, men hvis du tror kvinner er fred og fordragelighet, så viser det heller hvem som ikke hadde venninner gjennom oppveksten. Alle vet at det er kvinner som står for frykten her i verden, hvem innstallerer alarmer og hvem dreper for fryktens skyld, menn som må ut i felten pga kvinner... Kvinner har evnen til å hate hverandre i flere år..... jeg vet om kvinner som har baksnakket hverandre gjensidig i seks måneder på samme arbeidsplass....
Væren Skrevet 23. juni 2003 #20 Skrevet 23. juni 2003 Væren...å påstå at verden hadde vært et fredligere sted er det latterligste jeg har hørt hohohoho, vet nesten ikke når jeg skal slutte å le, men hvis du tror kvinner er fred og fordragelighet, så viser det heller hvem som ikke hadde venninner gjennom oppveksten. Er jeg liksom den som ikke hadde venninner, da? OK. Feil igjen, wako! Alle vet at det er kvinner som står for frykten her i verden, hvem innstallerer alarmer og hvem dreper for fryktens skyld, Forklar meg da hvorfor to libyiske menn helt umotivert brøt seg inn og drepte en forsvarsløs, 83 år gammel kvinne for en uke siden! For jeg er bare en stakkars dum kvinne og skjønner det ikke... Kvinner har evnen til å hate hverandre i flere år..... jeg vet om kvinner som har baksnakket hverandre gjensidig i seks måneder på samme arbeidsplass.... Da skulle jeg virkelig ønske du fikk møte de 14 kvinnene jeg arbeider sammen med hver dag, wako. Maken til folk som stiller opp for hverandre skal du lete lenge etter! Og jeg vet faktisk om mange, mange mannsdominerte arbeidsplasser som har et e l e n d i g arbeidsmiljø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå