Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei Spørsmål til jenter. Vet at det er er ulike oppfatninger, men hører gjerne på deres meninger anngående sexy sms fra kjæresten. Eksempler, " Har lyst å gjøre deg våt nå, for deretter presse meg inn i deg og ta deg hardt" Eller HAr lyst å stryke deg over brystene og kysse deg forsiktig langs nakken, mens jeg beføler en hånd oppver på innsiden av lårene" Hor dirty føler dere at dere vi ha meldingene!? Tar i mot alle innspill!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Hei Spørsmål til jenter. Vet at det er er ulike oppfatninger, men hører gjerne på deres meninger anngående sexy sms fra kjæresten. Eksempler, " Har lyst å gjøre deg våt nå, for deretter presse meg inn i deg og ta deg hardt" Eller HAr lyst å stryke deg over brystene og kysse deg forsiktig langs nakken, mens jeg beføler en hånd oppver på innsiden av lårene" Hor dirty føler dere at dere vi ha meldingene!? Tar i mot alle innspill! foretrekker litt mer interne meldinger, som ikke hvem som helst skjønner poenget med. Blir for uintelligent med så direkte tale. ingen utfordring, ikke særlig personlig, kunne vært skrevet av hvem som helst. Du må skrive noe partnerern vet kun DU ville skrevet (forutsetter seff at dere er eksklusive for hverandre).
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 En sms kan ikke betegnes som "sexy". Opphissende er vel mer rette ordet. Sexy er et begrep som går på et menneskes utseende, personlighet osv. Sexy og opphissende blandes ofte veldig sammen, men det blir ikke noe mer riktig å blande de for det.
Frk.Blondi Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jeg vil ha slikt direkte. Slik som du skriver ekspempler på i første innlegg. Men slik er jeg, liker ikke rundt-om-snakk.. Rett på sak
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Min erfaring med slike meldiner (jeg er mann) er de kan slå så til de grader feil eller slå bra an avhengig av settingen/situasjonen man befinner seg i med henne. Dessuten er det noen damer som sannsynligvis aldri ville like slike meldinger. Så poenget må være at du må bruke de sosiale antennene dine og lese situasjonen og deretter skrive en "musikalsk" melding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå