Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 hei.... har i det siste året opplevd mye rart med meg selv, å det er skummelt, har ikke hatt det sån før, jeg kan drøme om en kiste å før uken er ome, er en jeg kjenner død, når jeg snakker med folk får jeg en følse som sier, du er et godt mennske, heller du har det ikke lett, også når jeg er på nye plasser, så får jeg mage følse at dette er siste gang, også var jeg på kino med en veninne, da fikk jeg en følse at dette var siste gang, vi var på kino etter noen dager, fikk jeg en. sms fra hun at nå skulle hun flytte til den andre siden av landet,. heelpe meg dere der ute, hva skjer med meg,??????????????? er redd
Gjest Infralove Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Dette skjer med meg og. Det blir kalla å lese kroppsspråk. Heilt normalt.
SIFA Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Kan hende du utvikler en slags 6.sans enn hva man skal kalle det. Er ikke umulig det! Hvorfor blir du redd?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 hei igjen jeg er redd for det som skjer med meg, jeg vet når jeg kan vente et døds budskap, vet om jeg snakker med et mennske for siste gang, kjenner det på meg, er jeg ute noe plasser kjenner jeg , at her er det skjedd noe ekelt, å mye slikt, men må prøve å lære meg å leve med det, noen andre som har det sån ?????????????
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 prøv å få kontakt noen som driver med sånne ting på ett seriøst nivå.. sikkert ikke umulig å få kontakt med en av de som har vært med på åndenes makt. de har nok erfaring i hva som skjedde me di når de begynnte.. tror på sånt jeg men har ingen erfaring. det trenger ikke være det som skjer med deg... noen er jo bare mer følsomme.. jeg og vet at mobilen ringer før den gjør det, om folk sliter og at enkelte plasser bare er ekkle å være på..osv men det tror jeg mange kan. du kan bare mer.. ikke noe å være redd for uansett, en kan vite om at folk skal dø til vanlig og vet du, ikke bedre det. det er ikke noe du kan forhindre uansett.. prøv og snakk med en SERIØS synsk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 skjer med meg å. du har nok en sjette sans, tror ikk du er synsk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå