theamaria Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Lever i ett perfekt ekteskap, og har ett tilnærmet perfekt sexliv (tror jeg selv da ) For ett par år siden spurte mannen min meg om jeg kunne tråkke på ham med høyhælte sko. Hadde jo hørt om at noen tente på slike fetisjer men jeg skal innrømme at jeg ble litt sjokkert når spørsmålet kom fra ham. Tiden har gått, og tråkkene har blitt hardere og hælene har blitt tynnere (yes, vi er på stiletthæler). Jo mer smerte jeg gir ham, jo bedre er det. Og det er her jeg begynner å bli litt bekymra/ trenger andres synspunkter.. Etterhvert har jeg begynnt å like å gi ham dette. Jeg blir så revet med at jeg kan fortsette og fortsette, selv om jeg vet at jeg kan skade ham alvorlig (og det vil jeg jo ikke).. Jeg har da allerede blitt stimulert en eller flere ganger, og vet at det kommer mer når jeg er ferdig.. dette er veldig opphissende og gjør at jeg føler at jeg fort kan miste kontrollen..) Er det noen flere som føler det slik i noen sammenhenger?? Fint med noen tilbakemeldinger, da dette ikke er noe jeg diskuterer i den nærmeste vennekretsen :-;
Gjest Coolaid Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hallais! Jeg vil bare si at mannen din er veldig heldig som har deg. Du har møtt din mann og en del av hans seksulalitet på en fin måte. Og kjempeflott for dere at du også tenner på dette. Jeg tror at dere er fornuftige og ansvarlige mennesker for det dere gjør, så jeg tror at du ikke skal være så redd for å skade mannen din, selv om det kan gå ganske heftig for seg for dere. Kanskje du skal snakke med mannen din, avtale et sikkerhetsord når han kjenner at det går for langt. Man kommer naturligvis i en liten konflikt med seg selv når man er "slem" med en mann er glad i....selv om denne får nytelse av det og ønsker det selv. Jeg var selv i en situasjon som din med kona. Hun tenner veldig på å bli slått hardt med flat hånd i ansiktet og på baken, jo mer opphisset hun ble, jo hardere ville hun jeg skulle slå. Jeg elsket det faktum at hun ble så vannvittig opphisset, men det er vanskelig å være "slem" med en man er glad i... Det ordnet seg etterhvet.... og faktisk så kommer man nærmer hverandre jo mer man deler. Kos dere med dette og ha det gøy! Men selvfølgelig, tenk igjennom sikkerhet også.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Hallais! Jeg vil bare si at mannen din er veldig heldig som har deg. Du har møtt din mann og en del av hans seksulalitet på en fin måte. Og kjempeflott for dere at du også tenner på dette. Jeg tror at dere er fornuftige og ansvarlige mennesker for det dere gjør, så jeg tror at du ikke skal være så redd for å skade mannen din, selv om det kan gå ganske heftig for seg for dere. Kanskje du skal snakke med mannen din, avtale et sikkerhetsord når han kjenner at det går for langt. Man kommer naturligvis i en liten konflikt med seg selv når man er "slem" med en mann er glad i....selv om denne får nytelse av det og ønsker det selv. Jeg var selv i en situasjon som din med kona. Hun tenner veldig på å bli slått hardt med flat hånd i ansiktet og på baken, jo mer opphisset hun ble, jo hardere ville hun jeg skulle slå. Jeg elsket det faktum at hun ble så vannvittig opphisset, men det er vanskelig å være "slem" med en man er glad i... Det ordnet seg etterhvet.... og faktisk så kommer man nærmer hverandre jo mer man deler. Kos dere med dette og ha det gøy! Men selvfølgelig, tenk igjennom sikkerhet også. Helt enig, kjempeheldig mann og dame med åpent sinn!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå