Gjest Cathena Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er så sliten, jeg tenker for mye, jeg må sørge for at jeg er bra nok, alt rundt meg er bra. Ikke får jeg sove om kveldene, fordi jeg tenker på ting og tang jeg har gjort, sagt og burde gjøre. Ògså orker jeg ingenting, fordi jeg vill heller sitte på denne pc- en og tenke på hvor fælt alt er..., HVA ER DET MED MEG? Er jeg deprimert? Etter ei fylla er det virkelig gale...! burde vel slutte å drikke, er vel bare meg selv jeg kan takke for det... Har angst for å være alene, angst for å glemme noe... Nei, er ikke enkelt å være et menneske i denne verden...!
Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 For det første, hvor gammel er du? For det andre - du er ikke alene, men etter min erfaring med nettopp slike tanker har jeg kommet til at den viktigste personen i ditt liv er deg selv... da mener jeg altså at ting du har sagt eller gjort ute er ikke nødvendigvis noe noen andre har lagt merke til engang - eller kanskje de ikke husker det.... alle er mest urolig for hva en selv har gjort ute på byn Og, på den andre siden må en lære å kunne le av seg selv og hva man gjør eller tenker - verden går ikke under selv om man har gjort noe rart eller ikke har gjort noe man burde ha gjort.... Rett og slett bare til å lene seg tilbake og slappe av - det som skjer det skjer - og vi er ikke de første som EVT! har tabbet oss ut
Gjest Gjest_Kanel_* Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Huff ja, jeg skjønner godt hva du mener, jeg er akkurat slik selv, har bra og dårligere perioder...tenker mye på det du skrev om å tenke på ting en har gjort og sakt og at en burde ha gjort ting annerledes. Er du ikke deprimert så kommer du til å bli det hvis du fortsetter å tenke slik. Selv kan jeg ikke drikke for mye, da blir det ekstra ille. Prøver å tenke annerledes og å drite i ting, noen ganger så går det med masse trening, andreganger går det ikke, men jeg vet at det altid vil gå over for det vil det, en må bare tenke de riktige tankene og skaffe seg erfaringer og opplevelser som er bra. Det er det eneste som hjelper for meg hvertfall.
Gjest Cathena Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg er 21. Takk for svar! Vet veldig godt at jeg burde lære meg å gi litt faen, dere må ikke tro at når jeg er på by`n vaser jeg ravende full, det er ikke slik nå lenger. Nå er det heller mer rolig, men alikevel kommer denne snikende dritt følelsen seg frem... Òg jeg vet jeg vil om ikke lenge føle meg bedre, det virker bare evigheter til det... Mine dårlige deppeperioder går over etter hvert som tinga blir fortid. Endret 28. desember 2008 av Cathena
Gjest Gjest_kanel_* Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Hei igjen Nei jeg tenkte slett ikke at du raver rundt drita full he he...som sagt jeg kjenner meg igjen i dine beskrivelser, og som du sier så er det som hjelper mest å la nåtid bli fortid, "tiden leger alle sår" hvertfall nesten;) Jeg tenker det handler mye om selvfølelse og selvbilde og ikke så mye om hva en sier eller gjør. finnes jo dem som har all grunn for å skamme seg litt, men som alikevell ikke gjør det og omvendt. Selv er jeg 22 og jobber fortsatt med å skape et godt selvbilde, noen trenger lang tid på dette, mens andre er mer eller mindre født med en god følelse om seg selv, alle har vi forskjellige erfaringer og forutsettninger for å møte verden, det er derfor meningsløst å sammenlikne seg med andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå