Netten Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Etter en STOR julefest har vi fått rødvinsflekker på det hvite ullteppet vårt, den hvite lenestolen og det hvite trekket på spisestuestolene... Festlige greier... Noen som har gode kjerringråd for å få det bort? Det har jo tørket inn, så salt vil i alle fall ikke hjelpe... Takker så mye for svar
Jane F. Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 kan noe av det vaskes i vaskemaskin er Vanish flekkfjerningsspay ganske bra , du må bare passe på at det ligger på en god stund før du vasker det. Jeg fikk rødvin på en skjorte forrige jul hele skjorta foran og i fylla ble den bare puttet i en pose og puttet i vesken, fant den en uke senere og nå er den fin å hvit igjen. kan stoffet klores er det jo også en ting du kan gjøre.... ellers vet jeg ikke. Uff deter så kjipt når slikt skjer... men vil anbefale å høre med noen andre før du gjør noe at det jeg foreslår, er litt forskjell på en skjorte til 200 kr og møbeltrekk
Gjest Asti Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Endret 14. desember 2009 av Asti
Gjest Tanita Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg sølte rødvin og cola på det hvite ullteppet mitt og brukte Cillit Bang-spray mot flekker. Den tok alt sammen!
Netten Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Å, dere er så skjønne!! Nå ble jeg veldig glad for at det kanskje er håp Skal løpe på butikken i morgen!
Gjest Løve66 Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Jeg sølte rødvin og cola på det hvite ullteppet mitt og brukte Cillit Bang-spray mot flekker. Den tok alt sammen! Ja den sprayen der tar det meste! Jeg også tyr til den hver gang det er noe "ekstra" som skal bort.
Gjest vertinnen Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk rødvin og blåbærflekker på min hvite duk i går. Tok den av med en gang gjesten var gått og sprayet på Bio-Tex flekkfjerner. Etter vask på 40 grader ble den like hvit, i allefall en liten stund... Hadde nytt selskap i dag, denne gangen ogås med barn... Så nå har jeg masse saus, fett og blåbærflekker, men se om det bekymrer meg.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå