Gjest Gjest:) Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hva er din(e) yndlingsfilm(er)?? La meg høre nå:-)
Søtpotita Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Eventyrfilmane som Johnny Depp spelar i Kva er din(e)? Endret 28. desember 2008 av Årolilja
Heart7086 Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Oj, har mange yndlignsfilmer faktisk.. Bl.a lilja4ever(noe så trist! Føler for å gråte hver gang!), Evig Din og Prinsesse på Prøve. Har fin blanding mellom barne filmer og voksen filmer som jeg liker! (Også får jeg en fin unnskyldning for å stå tidligere opp/legge meg senere, siden gubben ikke liker f.eks Pretty Women!)
Concertina Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Den filmen jeg alltid vender tilbake til når jeg trenger å muntres opp er Dogma - fabelaktig film!
Anglofil Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Roman Holiday Giant Shadowlands Mvh Yvonne
Gjest Golden Girl Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 The notebook Mens du sov Matrix Chocolate Og så gleder jeg meg veldig til "Bienes hemmelige liv" kommer, for boka var helt super - og tror filmen blir like bra!
Eskild Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 1. The Matrix 2. The Gladiator 3. Lord of the rings 4. V for Vendetta 5. Batman: The Dark Knight Samt Zeitgeist - en VILT bra dokumentar! (ANBEFALES)
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 The usual suspects Pulp fiction Jackie Brown Star Wars Gud faren The dark night / Batman The shining Gjøkeredet Edvard saksehånd Pirates filmene
Eskild Skrevet 31. desember 2008 #12 Skrevet 31. desember 2008 The usual suspects Pulp fiction Jackie Brown Star Wars Gud faren The dark night / Batman The shining Gjøkeredet Edvard saksehånd Pirates filmene Dette hadde ikke norsklæreren likt!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 "La Vita E Bella" (Livet er herlig); Roberto Benignis Oscar-vinnende film om 2. verdenskrig og hvordan en mann som er en ukuelig optimist...nei, nå skal jeg ikke avsløre for mye! Den er spennende, morsom, romantisk, trist og fin. Jeg gråter hver gang, på samme sted... Hehe.
Gjest Purple Diamond Skrevet 14. juli 2009 #14 Skrevet 14. juli 2009 Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl, selvfølgelig mest på grunn av Johnny Depps (som forøvrig er verdens beste skuespiller) Jack Sparrow :rødme:
kevlar Skrevet 14. juli 2009 #15 Skrevet 14. juli 2009 (endret) The Fall Ingen over, ingen ved siden! Deretter (i ingen spesiell rekkefølge): The Fountain, Pi, The Godfather-trilogien, Kung Pow, I’m a Cyborg and that’s OK, Lars and the Real Girl, Irréversible, Sukiyaki Western Django, Flags of Our Fathers, Letters from Iwo Jima, Donnie Darko, Reservoir Dogs, Magnolia, Lucky Number Slevin, The Boondock Saints, 21 grams, Battle Royale, Being John Malkovich, Black Sheep, The Departed, Fracture, Fear and Loathing in Las Vegas, Goodfellas, Hot Fuzz, Napoleon Dynamite, Memento, Mulholland Drive, Old Boy, Taxi Driver, Pan's Labyrinth. Endret 16. juli 2009 av kevlar
Gjest Marlo Skrevet 14. juli 2009 #16 Skrevet 14. juli 2009 Secondhand Lion - fantastisk film =) Ellers liker jeg stort sett ALLE filmer basert på Marvel comicbooks, da jeg er en liten Marvel-geek. Og mange andre filmer, men vanskelig å skrive ned bare noen
Gjest Melchizedek Skrevet 14. juli 2009 #17 Skrevet 14. juli 2009 Det er mange filmer men om jeg skal si en så blir det Gone With The Wind
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #18 Skrevet 16. juli 2009 Vil legge til The Remains of the Day, samt House of Cards-trilogien. Mvh Yvonne
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juli 2009 #20 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er en filmfrik, så jeg har veldig mange filmer på lista mi. Men en favoritt må være Legend of the Falls. Kan også nevne: Sleepers Gudfaren-trilogien Scarface Scent of a woman Con Air Pulp Fiction Trainspotting Lock, stock & two smoking barrels Snatch og mange fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå