Gå til innhold

"Peis" på tv`n.


Eileen

Anbefalte innlegg

Har sett flere har sånn "peis" på tv`n evnt akvarium etc. Noen som vet hvordan man fikser det? Kan koble til nett via pc så tar gjerne i mot nettsider.

(beklager om denne tråden ligger feil, visste ikke hvor jeg skulle legge den.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får kjøpt DVD med peis, akvarium osv på. Så i Ellos før jul at dem solgte DVD med peis og julemusikk :) Har også sett det på Spacewold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk i adventskalenderen av kjæresten min, og jeg synes tv-peisen er knallfin! Dekorativ og koselig, selv om den varmer dårlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i adventskalenderen av kjæresten min, og jeg synes tv-peisen er knallfin! Dekorativ og koselig, selv om den varmer dårlig ;)

Vi har ikke peis, så jeg synes det er litt morsomt å sette på den når vi får besøk på vinteren. Og vår varmer faktisk også; flatskjermen blir rimelig het...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sånn i mange år, og peisen er koselig.

Akvariet er bare dritt. Er bare et utsnitt av et akvarium, og det er nesten aldri fisk å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Altibox kabel-TV og der er det både peis og akvarium (trykk "Portal" på fjernkontrollen, så ligger det i menyen på høyresiden av skjermen).

Ellers har jeg sett DVD'er med begge deler på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det skal visst være mulig å laste inn andre bilder på tv'en også, slik at den blir som et bilde. Noen som vet hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...