Gå til innhold

"Peis" på tv`n.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere har sånn "peis" på tv`n evnt akvarium etc. Noen som vet hvordan man fikser det? Kan koble til nett via pc så tar gjerne i mot nettsider.

(beklager om denne tråden ligger feil, visste ikke hvor jeg skulle legge den.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får kjøpt DVD med peis, akvarium osv på. Så i Ellos før jul at dem solgte DVD med peis og julemusikk :) Har også sett det på Spacewold.

Skrevet

De har peis- og akvariumsdvd på Claes Ohlssonm også :)

Skrevet
Er det noen som bruker slikt altså? :fnise:

Da jeg jobbet på Clas solgte vi ihvertfall en del av dem.

Skrevet

Jeg fikk i adventskalenderen av kjæresten min, og jeg synes tv-peisen er knallfin! Dekorativ og koselig, selv om den varmer dårlig ;)

Skrevet

Vi har peis-dvd og den er kjempekoselig.

Skrevet
Jeg fikk i adventskalenderen av kjæresten min, og jeg synes tv-peisen er knallfin! Dekorativ og koselig, selv om den varmer dårlig ;)

Vi har ikke peis, så jeg synes det er litt morsomt å sette på den når vi får besøk på vinteren. Og vår varmer faktisk også; flatskjermen blir rimelig het...

Skrevet

Hm. Jeg har bare varmepumpe, så peis på TV høres egentlig ikke så verst ut... :sjenert:

Skrevet

Har hatt sånn i mange år, og peisen er koselig.

Akvariet er bare dritt. Er bare et utsnitt av et akvarium, og det er nesten aldri fisk å se.

Skrevet

Jeg har Altibox kabel-TV og der er det både peis og akvarium (trykk "Portal" på fjernkontrollen, så ligger det i menyen på høyresiden av skjermen).

Ellers har jeg sett DVD'er med begge deler på Elkjøp.

Skrevet

Men det skal visst være mulig å laste inn andre bilder på tv'en også, slik at den blir som et bilde. Noen som vet hvordan man gjør det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...