Kvist Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Er på jakt etter en taklampe. Den er på en måte en klase med blomster i et tynt materiale (husker ikke om det var metallplater, plast eller papir) Den er ikke symmetrisk og blomstene er ganske kaotisk plassert i forhold til hverandre, men alle henger nedover. De er på en måte stanset ut av materialet og hver blomst mener jeg er flat og todimensjonal. Noen som vet hvilken lampe jeg mener?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Er på jakt etter en taklampe. Den er på en måte en klase med blomster i et tynt materiale (husker ikke om det var metallplater, plast eller papir) Den er ikke symmetrisk og blomstene er ganske kaotisk plassert i forhold til hverandre, men alle henger nedover. De er på en måte stanset ut av materialet og hver blomst mener jeg er flat og todimensjonal. Noen som vet hvilken lampe jeg mener? http://www.unicahome.com/p13770/garland-li...-artecnica.html
Gjest Elastica Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Er det denne? I såfall: Den er designet av Louise Campbell og føres av Louis Poulsen. Også heter den Collage.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 http://www.unicahome.com/p13770/garland-li...-artecnica.html Glemte å skrive at den selges hos R.O.O.M
Kvist Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Garland Light fra Tord Boontje var det selvfølgelig Tusen takk gjest. Takk til deg også Elastica, var ikke den du linket til, men den var også kjempefin.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Bare hyggelig. (kul lampe forresten)
Gjest Raptuza Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Skal du ha jul hele året??....(fnis....)
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Skal du ha jul hele året??....(fnis....) Hva mener du? Det er ikke noe juleaktig over den lampen såvidt jeg kan se... (heller motsatt - sommerlig med blomster)
Ciara Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Det er en veldig fin lampe. Tord Boontje har mye fin design
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå