Liz Skrevet 22. juni 2003 #1 Del Skrevet 22. juni 2003 Har laget en "mosjonssang" som går: 1. vers: Alle jenter reiser seg, alle jenter reiser seg, reiser seg alle jenter reiser seg. Osv.... Men, jeg finner ikke igjen melodien. Trodde jeg hadde lastet den ned, men nei. Og den heter tydeligvis ikke skorsteinsfeier`n heller, da hadde jeg jo funnet den. Noen av dere som kjenner til melodien, og vet hvor jeg kan finne den??? Begynner å bli litt stressa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 22. juni 2003 #2 Del Skrevet 22. juni 2003 Har sendt deg den på mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 22. juni 2003 #3 Del Skrevet 22. juni 2003 Så feil jeg trodde det var teksten du manglet sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 22. juni 2003 #4 Del Skrevet 22. juni 2003 her er melodien. http://www.allsang.net/sanger-historier/fe..._bordet_iii.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2003 Takk for at du prøvde Marianne! Snappa forresten et av versene Så var det melodien da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juni 2003 Åååå......... helt fantiatisk! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 23. juni 2003 #7 Del Skrevet 23. juni 2003 ...og dermed fikk jeg denne sangen på hjernen... Dette er jammen meg en sang som fester seg fort, men som aldri vil forsvinne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 23. juni 2003 #8 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei liz Tenkte bare jeg skulle føye til ett siste vers vi puttet på før vi laget til denne sangen. Som en avslutning på sangen liksom. Det lyder som følger. Alle sammen tar en skål Alle sammen tar en skål, tar en skål Alle sammen tar en skål SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå