Gå til innhold

Jomfru

Gjest undrer seg

Fremhevede innlegg

Gjest undrer seg
Skrevet

Kan en betegnes som jomfru når en aldri har hatt sex med en person av det motsatte kjønn, men kun med en person av det samme kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan en betegnes som jomfru når en aldri har hatt sex med en person av det motsatte kjønn, men kun med en person av det samme kjønn?

Det kommer an på om man fortsatt har jomfruhinnen i behold!

Ingen jomfruhinne = ikke jomfru

Jomfruhinnen i behold = Jomfru

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Såå enkelt blir det vel ikke. Er nå utallige jenter som har mistet den før de har hatt sex! Ved f.eks tampongbruk, sport o.l

Gjest Gjest_Lady86_*
Skrevet

Vanskelig spørsmål det der...hva føler/synes du selv da? Er det som er det viktigste. Selv ville jeg kanskje si at du ikke lenger er jomfru, sex er sex uansett hvem en har det med, og har en hatt sex så er en ikke lenger jomfru :)

Skrevet

ja du er jomfru til du har hatt sex med en av motsatte kjønn

Skrevet

Ikke helt riktig, det finnes jenter/ kvinner med en meget tykk såkallt "jomfruhinne" som ikke revner ved samleie. Noen får store problemer ved samleie av dette at "jomfruhinnen" må klippes. Andre får ikke problemer ved det, deriblandt meg selv.

Og jomfruhinne er ingen "hinne", det er en ring av vev.

Skrevet
ja du er jomfru til du har hatt sex med en av motsatte kjønn

Sex er sex uansett hvem av hvilket kjønn du har sex med.

Skrevet

Så da vil det si at jeg, som har hatt sex utallige ganger med menn og allikevel har hinnen ibehold er jomfru?

Nei.

Ikke alle "hinner" revner ved samleie. Sjekk litt fakta før dere svarer!

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Jeg er lesbisk-og har aldri hatt sex med noen av det motsatte kjønn. Det vil ikke si at jeg er jomfru bare fordi jeg ikke har pult en mann som noen sier her. Føler og mener jeg personlig iallefall :)

Skrevet
Jeg er lesbisk-og har aldri hatt sex med noen av det motsatte kjønn. Det vil ikke si at jeg er jomfru bare fordi jeg ikke har pult en mann som noen sier her. Føler og mener jeg personlig iallefall :)

Helt enig, sex er sex ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...